Nowy katalog Victoria's Secret
Victoria podkręca atmosferę
None
Victoria's Secret to chyba jedna z nielicznych marek, która reklamy swoich produktów, choć przeznaczonych dla kobiet, adresuje do klientów płci męskiej, którzy pragną sprawić prezent swoim partnerkom. Taka idea przyświecała firmie od samego początku jej istnienia.
Bielizna jak afrodyzjak
Od tych zdjęć trudno oderwać wzrok. I nawet jeśli to tylko aura wytworzona dzięki skutecznym działaniom marketingowym, to ta bielizna uchodzi za tak seksowną, że jej działanie można porównać z działaniem afrodyzjaków.
Obdarowane nią kobiety czują się podobno pewniej i powabniej. A mężczyźni? Cóż, mamy nadzieję, że kochając się ze swoimi żonami, nie marzą (a przynajmniej nie za często), że w tych majteczkach stoi przed nimi jedna z nieziemskich anielic - modelek ze stajni Victoria's Secret.
"Aniołkami" zostają tylko najseksowniejsze kobiety świata, dla elitarnej marki pracowały m.in.: Gisele Bundchen, Naomi Campbell, Heidi Klum, Miranda Kerr, Karolina Kurkova, Adriana Lima, Ana Beatriz Barros, Alessandra Ambrosio czy Flavia de Oliveira.