06-02-2015 11:37
1z7
Nowa kampania reklamowa znanej marki oddzieżowej
Kolekcja na wiosnę 2015 to świeżość i luz
Motywem przewodnim jest ślub w wersji rock-and-roll
Motywem przewodnim kampanii reklamowej na wiosnę 2015 jest ślub, opatrzony hasłem "I DO HILFIGER rockthelove". Reklama przedstawia rodzinę Hilfigerów, która świętuje uroczystość ślubu w luźnej, rock’n’ roll’owej atmosferze.
NOWY JORK, AMSTERDAM (Styczeń 2015) - Marka Tommy Hilfiger, która jest własnością PVH Corporation, przedstawia kampanię reklamową na sezon Wiosna 2015 - I DO HILFIGER rockthelove. W tym sezonie Rodzina Hilfigerów spotyka się na ślubie, w Sonomie, Kalifornii. W roli nowoczesnej i niezwykle atrakcyjnej panny młodej występuje modelka Behati Prinsloo.