Mężczyźni samotni oraz nieszczęśliwi w małżeństwie są w starszym wieku bardziej narażeni na fatalne w skutkach udary mózgu niż panowie trwających w udanym związku - wynika z izraelskich badań, o których informuje serwis EurekAlert.
Naukowcy z Uniwersytetu w Tel Awiwie doszli do takich wniosków po przeanalizowaniu danych zebranych wśród ponad 10 tys. urzędników państwowych i pracowników komunalnych płci męskiej, o średniej wieku 49 lat, którzy w 1963 r. brali udział izraelskim badaniu dotyczącym niedokrwiennej choroby serca. Dane na temat losów pacjentów zbierano do 1997 r.
Okazało się, że w ciągu kolejnych 34 lat mężczyźni samotni na początku badań byli o 64 proc. bardziej narażeni na zgon z powodu udaru mózgu niż mężczyźni żonaci. Podobne ryzyko zgonu z powodu udaru stwierdzono wśród żonatych panów, którzy nie byli zadowoleni ze swojego małżeństwa i ocenili je jako nieudane. Było ono o 64 proc. wyższe niż w przypadku panów szczęśliwych w małżeństwie.
"Jest to ryzyko porównywalne z tym, w obliczu którego stoją mężczyźni chorzy na cukrzycę" - komentuje autor pracy dr Uri Goldbourt i zaznacza, że nie spodziewał się, iż nieszczęśliwe małżeństwo będzie mieć aż tak istotny wpływ na zdrowie.
ZOBACZ TAKŻE:
Najdroższe alkohole świata
Zbuduj swoją sypialnie!
Ukryte pragnienia
2010-02-26 źródło: PAP
(fot Jupiterimages)
Opinie (111)
Ocena: +3 [3]
~ideal
[2010-03-08 23:09]
Samotność groźna dla mężczyzn tak samo jak nieudany związek
To ciekawe bo ja wlasnie jestem takim facetem, ktory sprzata, pierze i gotuje, malo tego robie to z przyjemnoscia bo lubie porzadek i dobre jedzenie:) powiem wiecej mam dobra prace i wiedzie mi sie niezle, mam wszystko, jestem mily szarmancki, romantyczny i kochany:) do rany przyloz, niestety kobiety nie ptrafia tego docenic, na poczatku owszem w niebo wziete, ale i tak szukaja bolca, pomimo tego ze dalej wsio gra i wiedza ze nie znajda drogiego takiego, bo kazda kobieta to zdz...ra... one musza sie ku...ic. Takie juz jestescie drogie panie jak szpary nie popuscicie co jakis czas to kisiel w gaciach...
odpowiedz
Ocena: +3 [3]
~Doświadczony
[2010-03-02 21:08]
Lepiej być samotnym niż oszukanym
Udany związek to mit! Każda kobieta dązy do tego aby cię upokorzyć, oszukać, okraść i zdradzić! Jeżeli nie wykazujesz czujności przepadłeś - lądujesz na bruku dosłownie bez niczego. Lepiej jest więc być samemu.
odpowiedz
pokaż 1 ukrytą odpowiedź
Ocena: +1 [1]
~Zgred
[2010-03-04 14:12]
Ocena: +1 [1]
~scorpio
[2010-03-04 12:54]
niedoceniane
niedocenienie to bardzo powazny problem i może doprowadzić do ostateczności ,jaka jest zdrada.Jesteś mężatką a znaczy to ,że matka,kochanka,praczka ,sprzątaczką i innymi funkcjami .Dzielisz z kims przez lata stól,łóżko i konto,dajesz dusze i ciało i ....okazuje się,że to mało,wciąz mało,żeby widział w tobie kobietę,człowieka i przyjaciela.Nawet jako kochanka mu sie nudzisz i coraz inna sobie znajduje,żeby potwierdzic swoja męskość ubrany w czyste i uprasowane przez ciebie ubrania! I nagle przychodzi moment,ze masz dylemat,bo pojawia sie inny mężczyzna,który nie ziewa przy tobie i dostrzega k o b i e t ę a nie tylko garkotłuta.Wyobrazasż sobie taki moment ? I mas zupełną świadomość,że to tylko iluzja bajki,ale stac cie juz tylko na iluzję,bo twoja bajka nie jest taka jak chciałaś mimo twoich codziennych starań.I tylko w głowie jest jedna myśl : zostaje z mężem ,bo to konsekwencja tego ,że kiedys powiedziałaś "tak" i wiesz,że dzieci powinny mieć i matke i ojca! A ten drugi?To ty decydujesz co zrobisz,tylko pamietaj,że zemsta jest słodka,ale obyś sama nie zemściła się na sobie za swoje mrzonki i prawdziwym kochanku i przyjacielu w jednym,bo ...to jak cud,mówią,że sie zdarza,ale kto go widział???
odpowiedz
Ocena: -1 [1]
~Ana
[2010-03-02 09:21]
To prawda!!!!!
To prawda, samotnosc zabija.W zwiazku poza uczuciem najwazniejsza jest rozmowa. Jesli jedna ze stron trwa w zacietym milczeniu dochodzi do rozpadu. Obrazanie sie o cos czego nie wyjasniamy jest bezsensowne. Partner zaczyna szukac towarzystwa w sieci i wydaje mu sie ze nowo poznana osobe moze oczarowac, ale nie zdaje sobie sprawy ze po jakims czasie ta "nowa" zorientuje sie jakim jest naprawde i odejdzie. Po wieloletnim zwiazku toleruje sie rzeczy ktorych "nowe" partnerki nie beda tolerowac. Upor i zacietosc niszczy i rani nie tylko osobe zostawiona ale i odchodzaca. Wszystko mozna wyjasnic ale trzeba ROZMAWIAC. Szkoda ze mezczyzni (i kobiety) nie potrafia przyznac ze popelnili blad i zamknac ten zly rozdzial. Nie ma sytuacji z ktorej nie mozna wyjsc. Czesto powstaje ona z nieporozumienia, uporu partnera, braku obiektywizmu, co powoduje brniecie w samotnosc.Bedac we dwoje mialo sie caly swiat, zostajac samemu nie chce sie zyc.
odpowiedz
pokaż 6 ukrytych odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~altar
[2010-03-02 09:39]
10/10 nic dodac nic ujac. A tak na prawde to doceniamy to co mielismy dopiero jak to stracimy...
odpowiedz
pokaż 1 wcześniejszą odpowiedź
Ocena: -1 [1]
~Ana
[2010-03-02 16:19]
Szkoda ze partner nie potrafi powiedzic jednego slowa; wybacz.......
odpowiedz
Ocena: -1 [1]
~P.
[2010-03-02 17:31]
Po co? Nie ma przecież przebaczam...
odpowiedz
Ocena: -1 [1]
~Ana
[2010-03-02 17:45]
Nieprawda. Jesli kocha sie partnera, jesli jest to milosc zycia wybacza sie. Uwierz mi
odpowiedz
Ocena: -1 [1]
~'
[2010-03-02 22:33]
Jeżeli się robi PODŁOŚĆ!Nie ma pomagania w wychodzeniu z tego stanu!!Rozmowa??????I kto to mówi!!!O czym mielibyśmy rozmawiać na przykład 6 lat temu???Pracowałam!Miałam jakiś inny obowiązek??Za późno mi się coś okazało???Przykro MI!! Nie będzie rozmowy!!CHCIAŁAM BARDZO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ALE NIE WIEDZIAŁAM JAK PODEJŚĆ TAKIEGO MILCZKA!!!Dobre co????Bo okazuje się Vice Versa!!Tylko,że ja nie wpadłam na tak masakryczny pomysł.To koniec.Za uszkoszony sprzęt przez pana używany,musi pan zapłacić!Nie chce pan???To trzeba wyrzucić.Innej możliwości nie ma.A jest jeszcze recykling!
odpowiedz
Ocena: -1 [1]
~eli
[2010-03-03 11:46]
Ocena: -2 [2]
~inna20
[2010-02-27 08:02]
Ha ha ha
Teraz rozumiem, dlaczego polskie wieśniactwo oraz inni pracownicy fizyczni tak zawzięcie latają za kobietami. Ale oczywiście tylko za tymi, które mają własne dochody :)) Ciężar samotności, brak kasy na wszystkie własne potrzeby (wiadomo, że facet jest bardzo kosztowny w utrzymaniu - więcej zjada ... itd), brak darmowej służącej ... wszystko to mobilizuje do poszukiwań partnerki. I jak tu nie wierzyć w ogólną opinię, że prostak wybiera żonę tak jak wieśniak kupuje krowę i konia - sprawdza czy krowa daje dużo mleka, a koń siły. Na łańcuch i do obory. Koszmar. Tak więc dajcie sobie spokój z tego typu artykułami. W Polsce jest zbyt wiele nędzy, chamstwa i prostactwa, żeby myśleć o jakichkolwiek ciepłych uczuciach i godziwym życiu we dwoje.
odpowiedz
pokaż 18 ukrytych odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~'
[2010-03-01 22:01]
Będę czytać.Bo po to to piszesz!!!!!!!!!Szkoda tylko ,że nic z tego nie wyniknie!!Dla ciebie,nie wyniknie!Bo dla mnie wynikło
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~'
[2010-03-01 22:01]
Będę czytać.Bo po to to piszesz!!!!!!!!!Szkoda tylko ,że nic z tego nie wyniknie!!Dla ciebie,nie wyniknie!Bo dla mnie wynikło
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~'
[2010-03-01 22:01]
Będę czytać.Bo po to to piszesz!!!!!!!!!Szkoda tylko ,że nic z tego nie wyniknie!!Dla ciebie,nie wyniknie!Bo dla mnie wynikło
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~'
[2010-03-01 22:01]
Będę czytać.Bo po to to piszesz!!!!!!!!!Szkoda tylko ,że nic z tego nie wyniknie!!Dla ciebie,nie wyniknie!Bo dla mnie wynikło
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Gosia
[2010-03-02 13:18]
Ja też takiego mężczyznę mam u boku i też mam na imię Gosia, chyba Gosie mają szczęście pod tym względem :)
odpowiedz
pokaż 13 wcześniejszych odpowiedzi
Ocena: +1 [1]
~Liza
[2010-03-02 13:19]
Co za frustratka z Ciebie i dziwić się że normalnego faceta spotkać nie możesz.
odpowiedz
Ocena: +1 [1]
~Marian
[2010-03-02 15:26]
Ile nienawisci i pogardy wobec innych ludzi musisz byc bardzo potluczona przez los,nie wszyscy sa prostakami i chamami niektorzy mysla ze warto jest zycie poswiecic na poszukiwanie prawdziwej milosci i moze to nawet okazac sie daremne ale mimo wszystko warto bylo.
odpowiedz
Ocena: +1 [1]
~mike
[2010-03-02 17:29]
:) hahaha no tu mnie koleżanka zaskoczyła, gdybyś napisała że dla facetów ważny jest tylko tyłek i cycki to bym zrozumiał ale status materialny :) nigdy mnie nie interesowały dochody moich partnerek i nie znam faceta dla którego był by to jakiś problem, zawsze mi się wydawało że status majątkowy interesuje kobiety (byle jaki byle by bogaty, nie ważne że bije i poniża grunt że mam nowe audi, itd) Jestem "fizolem", dobrym, cichym, uczynnym, całkiem dobrze zarabiam i fajnie/przyjemnie mi się żyje, stać by mnie było na 2 żony :) wyjazd w góry na narty zimą i do ciepłych krajów latem :) ale wole być sam, kochałem 2 kobiety i dały mi taką szkołę że już mam dość, nigdy więcej, jak czuję się smutny/samotny wystarczy że sobie przypomnę piekło życia z kobietą a samotność staje się całkiem przyjemna.
odpowiedz
Ocena: -1 [1]
~'
[2010-03-02 22:18]
Marianku!Warto,powiadasz życie poświęcić na poszukiwania prawdziwej miłości????Nie poświęcić!!!Zmarnować!!!Bo ta,jak określasz,POTŁUCZONA,może sobie nie życzyć być ofiarą poszukiwacza!!Który wystawia ją na próbę!!!!Poniżając przy tym niemiłosiernie,ośmieszająć,kpiąc z kobiet w ogóle i z niej też!Nie chce znosić arogancji,chamstwa,cynizmu!!Bo poszukiwacz tak postanowł!Aby????Co aby??Aby udowodnić,że ona i on prawdziwie się kochają????Czy takie poniżenie,KPINA,Cynizm wobec osoby,którą jednak się lubi jest warte przekonania się o uczuciu??NIE,NIE,I JESZCZE RAZ NIE!!!!!!!!!!Nikt nie jest niedorozwinięty,zwłaszcza w pewnym wieku!I może nie życzyć sobie przeżywania wstydu,niepewności o co chodzi,poniżania,poprzez przedstawiania kobiety jako zdziry i tylko takiej.Zmuszania do czytania chamskich określeń i rynsztokowego seksu!!Nie "mój drogi"Żadno uczucie nie jest tego warte!!ty tym bardziej!Bo cały czas kpisz sobie!Ale to twój problem!Też sobie kochaj,tyle ci wolno!Ja uważam inaczej!
odpowiedz
Ocena: +1 [1]
~piter
[2010-03-03 11:45]
Zgadzam się z "Mike" w zupełności bo mam podobne doświadczenia.Poza tym presja społeczna i mniemanie ,ze samotnosc to cos negatywnego to tak silny stereotyp,ze faktycznie ludziom moze byc z tym bardzo źle.Ale polecam dla wszystkich coś z ksiażek Anthony de Mello wtedy pojawi sie inne spojrzenie na te sprawy..Pozdrawiam wszystkich
odpowiedz
Ocena: -1 [1]
~eli
[2010-03-02 15:42]
A JAK SĄ W ZWIĄZKU TO TEGO NIE SZANUJĄ !!!!
...Mają fajne babki, to je zdradzają...systematycznie po nocach na internecie z nimfomankami i lesbijkami...spełniają swoje marzenia erotyczne...A jak już to nie wystarcza to drą na żywca panienki...potem " kochanie to nic nie znaczyło" i inne tego typu bzdury...A jak ta go kopnie w d..pe to płacze i choruje...PRZESTAŃCIE NAS OBRAŻAĆ PANOWIE BO JAK WIDAĆ BEZ NAS ZAMIERACIE, WIĘC ...SZACUNECZEK !!!
odpowiedz
pokaż 2 ukryte odpowiedzi
Ocena: +1 [1]
~mik
[2010-03-02 19:21]
Dokładnie tak samo zachowują się nasze panie, niestety kur...o dotyczy po równo obu płci, wiec może wypadało by bardziej napisać LUDZIE SZANUJCIE SIĘ.
odpowiedz
Ocena: -1 [1]
~eli
[2010-03-02 19:56]
Wiem o tym i wiem, że to niestety często kobiety uwodzą...Są takie typy dziewczyn,których kręcą tylko żonaci albo po prostu zajęci bo takich najtrudniej zdobyć ( z tym też różnie )...W ogóle...burdel i tyle...Ale mowa jest o nieszczęśnikach mężczyznach, którzy w sytuacjach o których mowa po prostu sobie nie radzą...i niestety ale CZĘŚCIEJ ZDRADZAJĄ...po tym nie ma już powrotu...I JEST PUSTO...i nie wierze, że facet portafi być SAM...( mimo zapewnień niektórych z Was )...Taka prawda...
odpowiedz
Ocena: -1 [1]
~demo
[2010-03-02 16:39]
i to jest prawda
Je jestem w związku małżeńskim już 14 lat a w sumie to już prawie 20 mam 40 lat i teraz wiem że to wcale nie jest takie szczęśliwe małżeństwo chociaż mamy wszystko to mi brakuje czegoś innego.I właśnie poznałem kobietę co sie w niej zakochałem a ona we mnie tylko najgorsze jest to że oboje mamy swoje rodziny ona ma męża a ja żonę ale planujemy zostawic swoje rodziny i być już razem bo jest nam razem cudownie i nie wyobrażamy sobie życia beż siebie.
odpowiedz
pokaż 1 ukrytą odpowiedź
Ocena: 0 [0]
~eli
[2010-03-02 19:39]
Jeżeli ja kiedykolwiek bende w takiej sytuacji ( a pewnie tak )to ucieknę w góry...daleko od wszystkiego i wszystkich...
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~soltys08
[2010-03-02 19:34]
szkoda
ciebie też skrzywdzili marla , jeżeli masz takie podejście...
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Stefan
[2010-03-02 19:16]
Samotnosc zabija ale wzajemna nienawisc zabija
jeszcze szybciej,sa malzenstwa ktore laczy tylko nienawisc i strach przed samotnoscia
odpowiedz
Ocena: +1 [1]
~Marian
[2010-03-02 15:16]
Aco z samotnoscia w zwiazku z kims kto uwaza
ze ciche dni sa dla niej najpiekniejsze
odpowiedz
Ocena: +1 [1]
~Adam
[2010-02-26 16:28]
To muszą być jakieś bzdury
w innym badaniu stwierdzono że kawalerowie żyją dłużej i są zdrowsi, warunek konieczny to co jakiś czas spuścić z krzyża; zresztą gdzie te udane związki? znacie jakieś? ja znam tylko JEDEN, bez dalszego komentarza.
odpowiedz
pokaż 12 ukrytych odpowiedzi
Ocena: +1 [1]
~Adam
[2010-02-27 00:07]
Ocena: +1 [1]
~ciocia_devocia
[2010-02-27 06:48]
To jest TWOJE zdanie a nie twojego męża.
odpowiedz
Ocena: +1 [1]
~:-)
[2010-02-27 10:26]
Ja niestety nie znam żadnego... Jak długo są ze sobą?
odpowiedz
Ocena: -1 [1]
~żona
[2010-02-27 17:14]
Ocena: -1 [1]
~żona
[2010-02-27 17:14]
pokaż 7 wcześniejszych odpowiedzi
Ocena: -1 [1]
~zona
[2010-02-27 17:15]
Ocena: +1 [1]
~edzia
[2010-02-27 17:16]
zdanie meza sie nie liczy to zona powinna byc zadowolona przede wszystkim bo wiecej wnosi do zwiazku
odpowiedz
Ocena: -1 [1]
~echo
[2010-03-02 14:20]
Ocena: -1 [1]
~echo
[2010-03-02 14:20]
Ocena: +1 [1]
~cbv
[2010-03-02 14:22]
masz rację, to żona wnosi więcej do związku, więcej frustracji, więcej krzyku, więcej niezadowolenia, więcej fochów, więcej.....itp.
odpowiedz
Ocena: +1 [1]
~bisia
[2010-02-28 10:50]
Wszyscy szukaja milosci w zyciu bo jest piekna.Zeby podtrzmac milosc to jest tak jak z tym ogniem w piecu,zawsze trzba dokladac do pieca.Z miloscia jest to samo*jest to filozofia na cale zycie.Duzo poswiecenia, miej egoizmu i zaakceptowaniem drugiej osoby z jej zaletami i wadami. Ale dzisiej sie liczy tylko pieniadz czy jest ladny(a) , bogaty i seksowny(a) i co powiedza "ludzie".Rywalizacja zeby miec ja k najwiecej od innych wszystkiego.I to wszyskto sie laczy i jest jak spirala.Ale mimo wszystko Zycie jest piekne ,milosc tez .Pozdrawiam wszytkich.
odpowiedz
pokaż 4 ukryte odpowiedzi
Ocena: -1 [1]
~puma
[2010-02-28 11:19]
za duzo bylo juz tego poswiecania swojego zycia rodzinie i mezczyznom a za malo egoizmu, to kobiety zgubilo, bo nie potrafily czerpac z zycia tego co im sie nalezy jak kazdemu wolnemu czlowiekowi. Dzisiaj mimo powszechnej wulgaryzacji widzimy rowniez dobre trendy m in te ze kobiety odzyskuja powoli szacunek do siebie i nie wspieraja juz tej cierpietniczej postawy ciaglego dbania i podtrzymywania zwiazku w ktorym mezczyzna jest tylko biorca a nie dawca, tyle dobrego z tych czasow
odpowiedz
Ocena: +1 [1]
~bisia
[2010-02-28 12:04]
Zgubilo i gubi kobiety to ,ze chca sie zrownac z mezczyznami.KOBIETA powinna byc KOBIETA a MEZCZYZNA -. MEZCZYZNA.Kazdy sie pogubil w tym wszystkim i nikt nie moze znalesc swojego miejsca.Rodzina na tym cierpi,ale tego nie widzimy, bo przeciesz chcemy byc jak mezczyzni !!!!!!!!!!!!!.Zwolnic tempa, wszysto wroci do normalnosci!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.Feministki reprezentuja same siebie, ale nie wszystkie KOBIETY. TO WSZYSTKO PRZEZ NIE TAK SIE DZIEJE!!!!!!!!!!!!!!!!!!
odpowiedz
Ocena: +1 [1]
~altar
[2010-03-02 09:49]
~bisia ja kiedys tez wierzylem w milosc i takie tam glupoty. Ale zycie nauczylo mnie ze to tylko wymysly niespelnionych poetow. Tak na prawde isnieje tylko zauroczenie a potem zostaje przywiazanie albo zwiazek sie rozpada. I tyle.
odpowiedz
Ocena: -1 [1]
neta_333
[2010-03-02 13:21]
Miłość istnieje- jak najbardziej. Jednak (według mnie) jest błędnie odbierana, jako coś wiecznego, trwałego- do końca naszego istnienia. Miłość nie trwa wiecznie- to uczucie, które powstaje, płonie i spala się prędzej lub później.
Cudowne, wspaniałe, gorące ale ma swój koniec po jakimś czasie- po kilku, kilkunastu latach. Mówię oczywiście o miłości między kobietą i mężczyzną- relacje z dziećmi mnie nie interesują.
Zauroczenie jest chwilą- to nie uczucie.
odpowiedz
Ocena: +1 [1]
~samotna
[2010-02-26 15:39]
Zrobcie cos z tym
O rany panowie .....to po co sie tak chowacie i jestescie tacy niedostepni???? Czy wiecie ile jest samotnych i cierpiacych z tego powodu kobiet???? Nie marnujcie zycia sobie,ani nam.....Ono jest tylk jedno.Pozdrawiam goraco
odpowiedz
pokaż 2 ukryte odpowiedzi
Ocena: +1 [1]
~Jerzy
[2010-02-27 03:22]
Dostępni to raczej jesteśmy :) tylko czy warto się pchać w wasze sidła drogie panie?
odpowiedz
Ocena: -1 [1]
~PlePle
[2010-03-02 13:20]
Ocena: -1 [1]
Czarodziej_Vigo
[2010-02-26 21:06]
pokaż 7 ukrytych odpowiedzi
Ocena: -1 [1]
~gosia
[2010-02-27 20:23]
A najdluzej zyja ludzie zduzym poczuciem humoru.
Czarodzieju juz widze Twoje 100ne urodziny.
odpowiedz
Ocena: -1 [1]
neta_333
[2010-02-28 23:51]
pokaż 2 wcześniejszych odpowiedzi
Ocena: -1 [1]
~gosia
[2010-03-01 15:20]
Ocena: +1 [1]
Czarodziej_Vigo
[2010-03-02 09:50]
Ale to bardzo w porządku człowiek. Chociaż na życie patrzy po swojemu, jak każdy z nas, i według niego nawet łyżka składa się z podajnika i komory zupnej, to całkiem sympatyczny gość.
Może te wzory i obliczenia dają mu szczęście :P
odpowiedz
Ocena: -1 [1]
Czarodziej_Vigo
[2010-03-02 09:54]
No nie wiem. Całkiem nieźle się trzymają w tym cyrku :))
odpowiedz
Ocena: -1 [1]
Czarodziej_Vigo
[2010-03-02 09:55]
Ocena: -1 [1]
neta_333
[2010-03-02 11:57]
Bo sporo błaznów tam jest- może dlatego się trzymają:))
Niektórym nawet nieźle udaje się rozbawić publikę:) - wrodzony talent wręcz mają, tak rodzinnie:D
odpowiedz
Ocena: +2 [2]
angelo005
[2010-02-28 16:40]
wiecej samooceny drogie panie
Zaden facet ktory chce poznac kobiete sie NIE CHOWA!!!!!!!!! Tak sie drogie panie chwalicie swoja intuicja,tym ze kierujecie sie emocjami i sercem a gdy jakis naprawde dobry ze szczerymi zamiarami facet chce sie umowic to sie skrzywiacie lekko mowiac ze raczej nie chcecie mysląc-BO NIE JEST TAKI PRZYSTOJNY,NIE JEST TEZ BOGATY,MA STARY SAMOCHOD itp.Pieprzony materializm!!!Gdzie wtedy jest ta wasza intuicja ktora was niby nigdy nie zawodzi??????????????????
Nawet niewielkiej urody kobieta,taka przecietna ma galaktyczne wymagania,jej facet musi byc rewelacyjnie przystojny...jakas paranoja,a kobiety ktore naprawde sa piekne to ich wogole nie interesuja faceci,tylko kobiety..prace doktorska i habilitacje mozna pisac na ten temat...pozdrawiam wszystkich facetow i te PANIE ktore sa PRAWDZIWYMI KOBIETAMI i kochaja swoich facetow po prostu...pozdrawiam zwlaszcza samotnych ktorzy wciaz szukaja tej jedynej..samotnosc boli najbardziej.............
odpowiedz
pokaż 3 ukryte odpowiedzi
Ocena: +1 [1]
neta_333
[2010-02-28 23:59]
Kochanie- jest tworzeniem.
Kochanie jest powstawaniem przy sobie, odkrywaniem siebie nawzajem i próbą zrozumienia.
Materializm nie ma nic wspólnego z miłością, dlatego dla kogoś, kto się nim kieruje- szkoda czasu.
Nie zamykaj się w samotności, ale też nie szukaj na siłę.. A każdy ból minie.
odpowiedz
Ocena: +2 [2]
~joe
[2010-03-02 07:43]
Zgadzam sie z toba w 100%
Jestem uwazam przystojnym facetem,potrafie rozmawiac i zrozumiec kobiety,staram sie byc miły.wiem ze niektorym bardzo sie podobam ale jest małe ALE.Jestem typem czlowieka ktory woli spokojny zwiazek czyli nie lubie lazic po baletach gdy jestem w zwiazku,nie cierpie jakichs gigantycznych wymagan typu auto z kosmosu,kolacje w drogich restauracjach itp.wole zalozyc rodzine i spokojnie zyc jak czlowiek!a niestety dziewczyny czesto takie sa ze wymagaja tych rzeczy bynajmniej te ktore ja spotykam.
Dziewczyny docencie normalnych facetow...
odpowiedz
Ocena: -2 [2]
~marla
[2010-03-02 08:58]
...nie ma normalnych facetów, jesteście cyniczni, egocentryczni i pazerni fantów...,przede wszystkim organizowania wam życia...,a od siebie ani myslicie COKOLWIEK DAĆ!!!.., a to nie chodzi o brylanty, czy jedzenie homarów...proszę Pana...,wyhodowane maminsynki przez chore na złą miłośc mamuśki!!!nieudacznicy życiowi!!!...biedaczek same modliszki spotyka...chyba się rozpłaczę z żalu!!...Uwierz, nie jesteś NORMALNYM FACETEM!!!
odpowiedz
Ocena: +1 [1]
~Tomek
[2010-02-26 23:16]
prawdopodobieństwo rozwodu 50%
a w tych pozostałych 50 % - 20 % będzie ze sobą naprawdę szczęśliwe - to po co się żenić ???
odpowiedz
pokaż 1 ukrytą odpowiedź
Ocena: -1 [1]
~mądrala
[2010-03-02 08:20]
z tym nastawieniem? może brali ślub z nieodpowiednich powodów...
odpowiedz
Ocena: -1 [1]
~Murzyn
[2010-03-01 22:27]
Łona - fruźki lubią optymistów
Ta piosenka idealnie trafia w ten temat.. I prosze o jej przesłuchanie ;) mi czasem poprawia humor ;)
odpowiedz
pokaż 1 ukrytą odpowiedź
Ocena: -1 [1]
~chamie
[2010-03-01 22:48]
To szkoda.Bo nie powinieneś mieć humoru!!!!!!!!!
odpowiedz
Ocena: -1 [1]
~scorpio
[2010-03-01 13:58]
Jerzy
Dostępne to raczej jesteśmy :) tylko czy warto się pchać w wasze sidła drodzy panowie?
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Anonym
[2010-02-27 07:23]
Walka szkodzi :P
Heh, jeżeli Ci panowie walczą ze swoją samotnością to na pewno im to szkodzi, to taka trochę jak walka z wiatrakami, trzeba samotność zaakceptować, a wtedy przestaniemy być samotni w takim kontekście jak to niektórzy rozumieją i o wiele łatwiej będzie nam odnaleźć drugą połowę.
odpowiedz
pokaż 1 ukrytą odpowiedź
Ocena: +1 [1]
neta_333
[2010-03-01 12:28]
Błędem jest szukanie "połowy", kiedy jesteśmy całością. Nie wymagajmy "części siebie", tylko akceptacji czyjejś "różności" przy nas:-)
To ułatwi:)
odpowiedz
Ocena: +1 [1]
~Me
[2010-02-26 13:37]
Ja mam luz.
Juz dawno pobralem sie z Grabowska prawa, a potem lewa. Przedramiona zdrowe, kanal czysty i rownowaga psychiczna jest.
odpowiedz
pokaż 4 ukryte odpowiedzi
Ocena: +1 [1]
~Idiotajam
[2010-02-26 15:39]
Ja mam babę w domu ale niech ją ch... strzeli i masz rację gościu : najlepsza baba to własna graba.
odpowiedz
Ocena: +1 [1]
~fifny loferr
[2010-02-26 22:24]
Ocena: -1 [1]
~zmyslowa
[2010-02-27 19:48]
jak masz duzy luz to uwazaj zebys chodnika sluzem nie pobrudzil jak idziesz
odpowiedz
Ocena: +1 [1]
neta_333
[2010-03-01 12:24]
Każdy sam wybiera, co dla niego najlepsze:-)
Osobiście wolę gorące ciałko przy sobie, które mogę namiętnie pieścić i całować, niż "rączki" do zabawy:P , ale oczywiście- co, kto lubi:)
odpowiedz