Absurdalny przegląd prasy
Żyjemy w świecie pełnym absurdów. Praktycznie nie ma tygodnia, żeby w informacjach agencyjnych nie pojawiły się informacje, o jakich „nie śniło się filozofom”.
Są to zazwyczaj informacje krótkie i przez to ulotne, dlatego postanowiliśmy najciekawsze z nich wynotowywać w bardzo męskim, absurdalnym przeglądzie prasy. Czy i na ile są one wiarygodne – musicie ocenić sami.
05.03.2009 | aktual.: 05.03.2009 16:21
Woń sukcesu Jak pachnie sukces? To połączenie aromatu trawy, potu i skórzanego obuwia. Tak przynajmniej twierdzą pracownicy firmy Sports Interactive odpowiedzialni za produkcję wody po goleniu o nazwie "Scent of Success".
Jaki cel przyświecał kreatorom tej linii zapachowej? Chodziło im o to, żeby zapach przywodził na myśl... woń unoszącą się w szatni męskiej drużyny piłkarskiej. No cóż, ciekawe czy przy okazji twórcy zapachu zastanowili się, jak taki odorek będzie się podobał płci przeciwnej. czytaj więcej