Trwa ładowanie...

Absurdalny przegląd prasy

Absurdalny przegląd prasyŹródło: Jupiterimages
d34patp
d34patp

Żyjemy w świecie pełnym absurdów. Praktycznie nie ma tygodnia, żeby w informacjach agencyjnych nie pojawiły się informacje, o jakich „nie śniło się filozofom”.

Są to zazwyczaj informacje krótkie i przez to ulotne, dlatego postanowiliśmy najciekawsze z nich wynotowywać w bardzo męskim, absurdalnym przeglądzie prasy. Czy i na ile są one wiarygodne – musicie ocenić sami.

Woń sukcesu Jak pachnie sukces? To połączenie aromatu trawy, potu i skórzanego obuwia. Tak przynajmniej twierdzą pracownicy firmy Sports Interactive odpowiedzialni za produkcję wody po goleniu o nazwie "Scent of Success".

Jaki cel przyświecał kreatorom tej linii zapachowej? Chodziło im o to, żeby zapach przywodził na myśl... woń unoszącą się w szatni męskiej drużyny piłkarskiej. No cóż, ciekawe czy przy okazji twórcy zapachu zastanowili się, jak taki odorek będzie się podobał płci przeciwnej. czytaj więcej

d34patp
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d34patp