Trwa ładowanie...
d23y9yr
Technologie

BMW K1600GT/GTL 2011 - nowe

Głosuj
Głosuj
Podziel się
Opinie
BMW K1600GT/GTL 2011 - nowe
(zdjęcie producenta)
d23y9yr

Kolejna nowość z targów w Kolonii, konkretnie z Bawarii. Można spierać się na sensem powstania tego motocykla. Można dywagować, czy rzeczywiście dwa cylindry więcej cokolwiek poprawią. Dane jednak mówią swoje. 175 Nm oraz 160 KM uzyskane z 1649cc pojemności skokowej zapewni osiągi, jakich nie oferuje żaden turystyk ze stajni konkurencji. Ponad 70% momentu obrotowego dostępne jest już przy 1500 obr/min!

BMW przekonuje, że silnik nie jest tak szeroki, jak mogłaby sugerować jego konfiguracja. Przy masie 102,6 kg jest przy tym najlżejszą 6-cylindrówką powyżej 1000cc dostępną na rynku. Poza niesamowitym napędem modele GT, a szczególnie GTL oferują komfort, luksus i bezpieczeństwo. Dynamiczna kontrola trakcji (DTC), elektroniczne sterowanie przepustnicami, elektronicznie regulowane zawieszenia, firmowe dla BMW zawieszenia Duolever i Paralever to rzeczy, które w Bawarskich motocyklach już znamy. Teraz udoskonalono je i dodano do pakietu projektorowe światła adaptujące się do warunków jazdy, zintegrowany komputer pokładowy z dużym wyświetlaczem oraz udoskonaloną aerodynamikę. Czekamy z niecierpliwością na jazdy testowe. Już wkrótce więcej o tych nowych modelach na stronach Ścigacz.pl

d23y9yr

Podziel się opinią

Share
d23y9yr
d23y9yr