Trwa 艂adowanie...
13-05-2011 12:45

BMW K1600GT/GTL 2011 - nowe

BMW K1600GT/GTL 2011 - nowe殴r贸d艂o: zdj臋cie producenta
d3zn1g1
d3zn1g1

Kolejna nowo艣膰 z targ贸w w Kolonii, konkretnie z Bawarii. Mo偶na spiera膰 si臋 na sensem powstania tego motocykla. Mo偶na dywagowa膰, czy rzeczywi艣cie dwa cylindry wi臋cej cokolwiek poprawi膮. Dane jednak m贸wi膮 swoje. 175 Nm oraz 160 KM uzyskane z 1649cc pojemno艣ci skokowej zapewni osi膮gi, jakich nie oferuje 偶aden turystyk ze stajni konkurencji. Ponad 70% momentu obrotowego dost臋pne jest ju偶 przy 1500 obr/min!

BMW przekonuje, 偶e silnik nie jest tak szeroki, jak mog艂aby sugerowa膰 jego konfiguracja. Przy masie 102,6 kg jest przy tym najl偶ejsz膮 6-cylindr贸wk膮 powy偶ej 1000cc dost臋pn膮 na rynku. Poza niesamowitym nap臋dem modele GT, a szczeg贸lnie GTL oferuj膮 komfort, luksus i bezpiecze艅stwo. Dynamiczna kontrola trakcji (DTC), elektroniczne sterowanie przepustnicami, elektronicznie regulowane zawieszenia, firmowe dla BMW zawieszenia Duolever i Paralever to rzeczy, kt贸re w Bawarskich motocyklach ju偶 znamy. Teraz udoskonalono je i dodano do pakietu projektorowe 艣wiat艂a adaptuj膮ce si臋 do warunk贸w jazdy, zintegrowany komputer pok艂adowy z du偶ym wy艣wietlaczem oraz udoskonalon膮 aerodynamik臋. Czekamy z niecierpliwo艣ci膮 na jazdy testowe. Ju偶 wkr贸tce wi臋cej o tych nowych modelach na stronach 艢cigacz.pl

d3zn1g1
Oce艅 jako艣膰 naszego artyku艂u:
Twoja opinia pozwala nam tworzy膰 lepsze tre艣ci.

Komentarze

Trwa 艂adowanie
.
.
.
d3zn1g1