DziewczynyElektryzująca noc w kolorze różu

Elektryzująca noc w kolorze różu

Elektryzująca noc w kolorze różu
Źródło zdjęć: © Belvedere/inf. prasowa

22.06.2009 | aktual.: 27.12.2016 15:05

None

Podczas tego niecodziennego party zaprezentowano wyjątkowy, elegancki i luksusowy trunek.

1 / 9

W.Witczak i M. Sewioło

Obraz
© Belvedere/inf. prasowa

Późną nocą w klubie The Eve miała miejsce inauguracja wyjątkowego produktu, który ucieleśnia kreatywną i seksowną energię nocy.

2 / 9

M. Komar i A.Kręglicka

Obraz
© Belvedere/inf. prasowa

Ten ekskluzywny trunek, który będzie dystrybuowany jedynie w najbardziej prestiżowych klubach, hucznie i z wielkim entuzjazmem powitało ściśle wyselekcjonowane grono gości.

3 / 9

A.Wisińska i M. Komar

Obraz
© Belvedere/inf. prasowa

Jako pierwsi trunku spróbowali przedstawiciele świata mody, sztuki oraz warszawskiej sceny artystycznej, m.in. Aneta Kręglicka, Dawid Woliński, Marcin Tyszka, Mikołaj Komar, Robert Serek, Marek Włodarczyk, Irek Bieleninik.

4 / 9

K. Czaplejewicz i M.Włodarczyk

Obraz
© Belvedere/inf. prasowa

Imprezę uświetnił energetyczny występ grającego na elektrycznych skrzypcach Filipa Siejki, a za konsoletą królował DJ Dudekk.

Gościem honorowym tego wieczoru był wszechobecny Mr. IX, główny twórca niepowtarzalnego designu.

5 / 9

Dawid Woliński

Obraz
© Belvedere/inf. prasowa

Tej nocy dominującymi kolorami były czerń oraz elektryzujący róż.

Ten wieczór na długo zostanie zapamiętany przez największych warszawskich imprezowiczów.

6 / 9

Aneta Kręglicka

Obraz
© Belvedere/inf. prasowa

_ "Jeszcze przed oficjalną premierą zrobiło się głośno o nowym, energetycznym produkcie na rynku luksusowej wódki. Marka jest stworzona specjalnie z myślą o uczestnikach nocnego życia, którzy wyzwalają swoją naturę podczas nocnej zabawy. Belvedere IX został bardzo dobrze przyjęty i wierzę, że będzie nieodłącznym towarzyszem dobrej zabawy"_ - mówi Adrianna Wisińska, Brand Manager Moët Hennessy Polska.

7 / 9

M. Komar i A.Kręglicka

Obraz
© Belvedere/inf. prasowa

Najnowsza odmiana marki Belvedere na nowo definiuje pojęcie luksusu i kreuje nowy image marki, przywodzący na myśl atmosferę nocnych żądzy w czasie zabawy.

8 / 9

A.Wisińska i M.Tyszka

Obraz
© Belvedere/inf. prasowa

Niebanalny design, powstał dzięki współpracy z Andre Saraiva, awangardowym przedstawicielem nurtu graficiarskiego znanego z rysunków postaci, które mają „X” jako oczy.

9 / 9

A. Wisińska i F.Siejka

Obraz
© Belvedere/inf. prasowa

Jednak nowy styl wódki to nie tylko design, ale i niepowtarzalny smak, który oddaje kreatywny i awangardowy wielkomiejski styl oraz emocje nocnego szaleństwa.

A wszystko to składa się z 9 zniewalających składników, ucieleśniających atmosferę nocnych żądzy.

imprezaluksusmodelki
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (2)