Elektryzująca noc w kolorze różu
22.06.2009 16:00, aktual.: 27.12.2016 15:05
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
None
Podczas tego niecodziennego party zaprezentowano wyjątkowy, elegancki i luksusowy trunek.
W.Witczak i M. Sewioło
Późną nocą w klubie The Eve miała miejsce inauguracja wyjątkowego produktu, który ucieleśnia kreatywną i seksowną energię nocy.
M. Komar i A.Kręglicka
Ten ekskluzywny trunek, który będzie dystrybuowany jedynie w najbardziej prestiżowych klubach, hucznie i z wielkim entuzjazmem powitało ściśle wyselekcjonowane grono gości.
A.Wisińska i M. Komar
Jako pierwsi trunku spróbowali przedstawiciele świata mody, sztuki oraz warszawskiej sceny artystycznej, m.in. Aneta Kręglicka, Dawid Woliński, Marcin Tyszka, Mikołaj Komar, Robert Serek, Marek Włodarczyk, Irek Bieleninik.
K. Czaplejewicz i M.Włodarczyk
Imprezę uświetnił energetyczny występ grającego na elektrycznych skrzypcach Filipa Siejki, a za konsoletą królował DJ Dudekk.
Gościem honorowym tego wieczoru był wszechobecny Mr. IX, główny twórca niepowtarzalnego designu.
Dawid Woliński
Tej nocy dominującymi kolorami były czerń oraz elektryzujący róż.
Ten wieczór na długo zostanie zapamiętany przez największych warszawskich imprezowiczów.
Aneta Kręglicka
_ "Jeszcze przed oficjalną premierą zrobiło się głośno o nowym, energetycznym produkcie na rynku luksusowej wódki. Marka jest stworzona specjalnie z myślą o uczestnikach nocnego życia, którzy wyzwalają swoją naturę podczas nocnej zabawy. Belvedere IX został bardzo dobrze przyjęty i wierzę, że będzie nieodłącznym towarzyszem dobrej zabawy"_ - mówi Adrianna Wisińska, Brand Manager Moët Hennessy Polska.
M. Komar i A.Kręglicka
Najnowsza odmiana marki Belvedere na nowo definiuje pojęcie luksusu i kreuje nowy image marki, przywodzący na myśl atmosferę nocnych żądzy w czasie zabawy.
A.Wisińska i M.Tyszka
Niebanalny design, powstał dzięki współpracy z Andre Saraiva, awangardowym przedstawicielem nurtu graficiarskiego znanego z rysunków postaci, które mają „X” jako oczy.
A. Wisińska i F.Siejka
Jednak nowy styl wódki to nie tylko design, ale i niepowtarzalny smak, który oddaje kreatywny i awangardowy wielkomiejski styl oraz emocje nocnego szaleństwa.
A wszystko to składa się z 9 zniewalających składników, ucieleśniających atmosferę nocnych żądzy.