Franczyzowe know-how

Zastanawiasz się nad założeniem własnego biznesu? Poznaj alfabet franczyzy, który stworzyliśmy na podstawie doświadczeń pana Michała Golicza z Gliwic, który po 10 latach na emigracji postanowił wrócić do kraju i prowadzić sklep franczyzowy pod marką Żabka.

Franczyzowe know-how
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe

22.06.2017 16:42

Anglia – pan Michał spędził na emigracji dziesięć lat, gdzie otworzył własną działalność gospodarczą. Po jakimś czasie postanowił jednak wrócić do ojczyzny przede wszystkim w obliczu zbliżającego się Brexitu.

Biznes – nasz bohater niejednokrotnie zajmował się własnym biznesem zanim skusiła go wizja przyłączenia do większej sieci.

Cena – żeby prowadzić sklep Żabka, potrzebny jest niewielki wkład własny, to około 5000 zł, pokrywające pierwsze koszty jakie trzeba ponieść, aby otworzyć punkt.

Dom – dla Michała Golicza to Gliwice, miasto, w którym mieszka i może rozwijać własny biznes, prowadząc Żabkę.

Etat – to opcja, która często jest nie do przyjęcia dla osób wracających z emigracji. Bez większego doświadczenia na krajowym rynku, zwykle oznacza bardzo niską pensję, szczególnie w porównaniu do zachodniej.

Franczyza – to system, w którym można otworzyć własny biznes pod znanym szyldem, jak Żabka i korzystać ze wszystkich sprawdzonych rozwiązań, które zapewnia sieć. Znany szyld, przyciągający klientów, ogólnopolskie akcje marketingowe i logistyka dostaw sprawiają, że franczyzobiorca Żabki może skupić się na prowadzeniu biznesu.

Gwarantowany minimalny przychód – to aż 6500 złotych, które Żabka gwarantuje w przypadku prawidłowego wykonywania umowy franczyzowej.

Handel – praca w tej branży była nowością dla naszego bohatera, jednak dzięki bezpłatnym kompleksowym i wieloetapowym szkoleniom, które musi przejść każdy przyszły franczyzobiorca Żabki, szybko odnalazł się w nowej roli.

Innowacyjność – dostęp do nowoczesnych rozwiązań sprzedażowych to jeden z wielu benefitów franczyzy z Żabką.

Jasne zasady – przyszli franczyzobiorcy otrzymują wszelką niezbędną wiedzę na temat współpracy już na pierwszej rozmowie z partnerem ds. rekrutacji.

Kobieta – dzięki Żabce nasz bohater może pracować w jednym miejscu ze swoją wybranką, z którą wrócił z Anglii do Polski.

Logistyka dostaw – Żabka gwarantuje dostawy prosto pod sklep, dzięki czemu pan Michał nie musi martwić się o wizyty w hurtowniach i negocjacje na giełdzie.

Marketing – ogólnopolskie kampanie reklamowe i atrakcyjne promocje przyciągają klientów do sklepów Żabka w całej Polsce, na czym korzysta również pan Michał.

Niezależność – finansowa i zawodowa, to jedne z największych plusów prowadzenia własnej działalności gospodarczej.

Opiekun – każdy z franczyzobiorców może liczyć na pomoc partnera ds. sprzedaży. Służy radą, doświadczeniem i swoją ekspercką wiedzą.

Parasol – nie ten nad głową, ale ten, który Żabka roztacza nad nowym biznesem. Ochronny parasol finansowy to trzymiesięczne zabezpieczenie, które pomoże rozkręcić interes i zdobyć klientów.

Rozwój – to słowo wpisane w karierę franczyzobiorców Żabki – od pierwszych szkoleń, przez różne wyzwania, które przed nimi stoją, po zakładanie kolejnych sklepów.

Szkolenia – są bezpłatne i doskonale przygotowują do prowadzenia własnego sklepu, nawet jeśli nie posiada się doświadczenia w branży czy wykształcenia kierunkowego.

Towar – franczyzobiorcy Żabki płacą za towar dopiero po jego sprzedaży.

Usługi – każdy sklep Żabka oferuje pakiet usług dodatkowych, dzięki czemu sklep odwiedza więcej klientów, którzy pragną załatwić wiele spraw w jednym miejscu.

Wiedza – to właśnie m.in. bardzo szeroki zasób wiedzy, który prezentował partner biznesowy z ramienia Żabki, przyciągnął do sieci pana Michała.

Zagranica – powrót z niej sprawił, że pan Michał przez pierwszych kilka miesięcy codziennie budził się z uśmiechem na ustach!

Źródło artykułu:Artykuł sponsorowany
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (7)