Gotowi na piłkarskie święto!
Już za chwilę emocje piłkarskie sięgną zenitu! Podkręca je także marka Coca-Cola, która jako oficjalny partner Mistrzostw Świata FIFA 2018 stworzyła kampanię "Gotowi na emocje".
13.06.2018 | aktual.: 15.06.2018 12:04
14 czerwca rozpoczyna się wyczekiwany mundial w Rosji. Piłkarskie szaleństwo potrwa miesiąc. Kampania Coca-Coli to największa zaplanowana inicjatywa marki w tym roku. Oprócz standardowych działań, jak wsparcie mediów, zaplanowane są te mniej standardowe.
Izak skomentuje mecze
Marka nawiązała współpracę z najbardziej popularnym komentatorem e-sportowym w Polsce Piotrem "Izakiem" Skowyrskim. Izak wcielił się w wysłannika Coca-Coli i przybliżał w kwietniu prace redakcji sportowych. W redakcji Weszło.com wraz z Krzysztofem Stanowskim pokazali "od zaplecza" pracę w redakcji portali. Spotkał się także z Michałem Polem w redakcji "Przeglądu Sportowego" i w Telewizji Polskiej, gdzie gospodarzem był Maciej Iwański. Całość można obejrzeć na platformie woah.com.
Każde ze spotkań poświęcone było grupie H, czyli tej, w której zagra Reprezentacja Polski. Polacy zaczną od spotkania z Senegalem (19.06), w drugiej kolejce zmierzą się z Kolumbią (24.06), a 28.06 spotkają się z Japonią. Oczywiście to nie wszystko, bo Izak będzie komentował wspólnie z Maciejem Iwańskim z TVP Sport wszystkie mecze Polaków w fazie grupowej oraz finał mistrzostw. Mecze z komentarzem będzie można obejrzeć w serwisie sport.tvp.pl . Nie zabraknie tam sportowych emocji!
Partnerem artykułu jest Coca-Cola.