Trwa ładowanie...
15-02-2007 17:04

HUGO Man by HUGO BOSS

HUGO Man by HUGO BOSS
d36iuuy
d36iuuy

Mężczyzna HUGO nie daje się łatwo zaszufladkować. Uważa, że wszelkie zasady istnieją po to, by je łamać. Wykorzystując w pełni swój potencjał jest w stanie ruszyć z posad bryłę świata. Uparcie wierzy w to, że sam jest sobie sterem, żeglarzem i okrętem. Bunt, brak pokory i pewność siebie to bezsprzecznie jego elementarne cechy.

Zapach HUGO Man, znany także jako Hugo Green ze względu na kolor opakowania, wylansowano 10 lat temu. Błyskawicznie zdobył uznanie wśród buntowników i nonkonformistów. Socjologowie określają ich mianem „freethinker”. A co to tak naprawde znaczy? „Freethinker” to ktoś, kto jest charyzmatyczny, kreatywny, spontaniczny i odważny. Kieruje nim żądza wrażeń - na tyle silna, że nie zawaha się przekroczyć granic.

Hugo Green był i jest nadal głosem nonkonformistów, którzy manifestują swoją niezależność, odrzucając wszystko, co staje im na drodze do celu. Spontaniczność, niekonwencjonalny sposób bycia i brak pokory wobec życia uosabia nowa twarz zapachu marki Hugo, irlandzki aktor Jonathan Rhys-Meyers, którego zobaczymy w kampanii prasowej i TV w lutym 2007.

d36iuuy

HUGO – Zapach
Nuta głowy:

Hugo Green wita bogatym aromatem owoców oraz pobudzającą i świeżą nutą zieloną. Zielone, jędrne jabłko łączy się harmonijnie z bergamotką, cedrem, bazylią i tymiankiem, tworząc czystą, orzeźwiającą i pełną życia całość.

Nuta serca:
Kompozycję przewodnia serca zapachu stanowią transparentne aromaty lawendy, geranium, szałwii i goździkowca. Naturalne i bezpretensjonalne, a jednocześnie niepowtarzalne, decydują o miejskim i charyzmatycznym charakterze zapachu HUGO.

Nuta bazowa:
Las sosnowy nad brzegiem morza – taki właśnie krajobraz stanowił inspirację dla bazy zapachu HUGO. Na ten element kompozycji składają się drzewo sandałowe, wetyweria, cedr i mąkla tarniowa. Charakterystyczny aromat sosnowy to efekt zastosowania wyciągu z jodły balsamicznej.

d36iuuy

HUGO – Flakon
Wykonany z grubego szkła i zwieńczony srebrną nakrętką, bardziej przypomina wojskową manierkę niż kosmetyk. Jego twórca, Volker Kächele, dyrektor kreatywny marki HUGO podkreślił, że „flakon jest nawiązaniem do przedmiotów codziennego użytku, dla których znaleziono nowe zastosowanie”. Opakowanie ma intensywnie zielony kolor, doskonale harmonizujący ze świeżą i pełną energii kompozycją zapachową.

HUGO – Kampania reklamowa
Reklama prasowa
Zdjęcie autorstwa brytyjskiego fotografa Rankina jest niezwykle oszczędne w treści. Na pierwszym planie autor uchwycił sylwetkę Jonathana Rhysa-Meyersa. Pozostałą przestrzeń wypełnia wygenerowany komputerowo miejski krajobraz – wizjonerski świat HUGO – którego poszczególne elementy wydają się wydobywać z flakonu HUGO. „Zdecydowałem się sfotografować Jonathana w kameralnym otoczeniu – mówi Rankin - aby oddać całą wrażliwość i emocje, którymi emanuje jako mężczyzna i jako aktor. Wygląda świetnie, jest w znakomitej formie fizycznej i ma w sobie jednocześnie młodzieńczą butę i pozbawioną egzaltacji wrażliwość. Uosabia wszystkie cechy, które powinny kojarzyć się z zapachem HUGO. Ludzie zazdroszczą mu ich i chcą być do niego podobni.”

Reklama telewizyjna
To pierwsza reklama kompozycji zapachowej, w której posłużono się animacją. Zastosowane w niej różne formy wyrazu artystycznego – zdjęcia, grafika i pełna ekspresji muzyka – składają się na niebanalną całość, przyciągającą uwagę widza. Jest to zaproszenie do świata HUGO – zachęta, by włączyć się w życie wielkiego miasta takie, jakim postrzega je bohater reklamy. W tej roli występuje Jonathan Rhys-Meyers. Widzimy go, jak idzie, biegnie i skacze pośród elementów miejskiego krajobrazu, wykorzystując je i przekształcając na swój sposób. Towarzyszymy mu przez chwilę, obserwując życie „w stylu HUGO”, w którym najważniejsze jest, by czerpać radość z tego, co zwyczajne i korzystać z nowych możliwości, jakie codziennie otwierają się przed nami. Reklama stanowi doskonałą ilustrację filozofii, której wyrazem ma być zapach HUGO i która zawiera się w zaleceniu: „bądź sobą, twórczo przekształcaj i ciesz się pełnią życia.” Nasz bohater piszę swoją własną historię życiową. To facet z miasta, impulsywny, niepokorny i
niezależny, ale w tym wszystkim naprawdę ujmujący. Jest bezpośredni, nie pozwala sobą rządzić, ceni sobie wolność i swobodę.

Jonathan Rhys-Meyers
Aktor cieszący się obecnie ogromną popularnością i uznawany za jedną z największych odkryć współczesnego kina. To nie tylko silna osobowość, ale również samorodny talent.
Nigdy nie uczył się aktorstwa – swoją karierę zawdzięcza temu, że został odkryty przypadkowo w klubie bilardowym w rodzinnym hrabstwie Cork. Jonathan o sobie: „Nigdy nie studiowałem w żadnej szkole aktorskiej i nie zamierzam tego robić. Uczę się rzemiosła od innych aktorów – to fascynujące, jak każde zetknięcie się z czymś nowym i nieznanym."
Rhys-Meyers to „freeethinker” otwarty na ludzi i idee. Pomimo młodego wieku, jego dorobek filmowy jest doprawdy imponujący: „Złoty Glob” za znakomitą rolę młodego Elvisa Presleya, ukazującą gwiazdę jako niezwykle wrażliwego człowieka, doskonała kreacja w filmie Wszystko gra Woody’ego Allena, gdzie u boku pięknej Scarlett Johansson gra człowieka, który padł ofiarą własnych ambicji – to tylko przykłady. Jonathan partnerował także Tomowi Cruise’owi w Mission Impossible 3.

d36iuuy

Mimo zdobytych sukcesów, nadal pozostaje nonkonformistą, jak przystało na mężczyznę utożsamianego z marką HUGO. Mieszka w Camden Town, londyńskiej dzielnicy niepokornych indywidualistów. Nie pozwala, by lęk przed nieznanym powstrzymywał go od działania. Jak mówi, „Musimy pamiętać, że życie to wspaniała podróż, w której zdarzają się lepsze i gorsze momenty. Jeżeli się na nią zdecydujemy, powinniśmy wytrwać do końca i nigdy niczego się nie bać.”
Zapach Hugo Man w nowej, limitowanej edycji dostępny będzie w sprzedaży od lutego 2007 w REKOMENDOWANEJ przez producenta cenie:

Woda toaletowa 100 ml - 188 PLN
BEAT MIEJSKIEJ DŻUNGLI HUGO – KONKURS!
Użytkownicy Wirtualnej Polski mają możliwość zdobycia flakonów limitowanej edycji perfum Hugo Man w konkursie na najlepszego DJ-a miejskich dźwięków na stronie http://www.musicmixer.wp.pl.
Kliknij tutaj, aby wziąć udział w konkursie!

d36iuuy
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d36iuuy