Jak wygląda praca na Lotnisku Chopina?
Opóźniony lot, usterka techniczna czy błąd ludzki. Każdego dnia pracownicy lotniska napotykają szereg nieoczekiwanych problemów, które muszą pokonać, by pasażerowie dotarli w wyznaczonym czasie. Dorota Kornaszewska z Centrum Zmiany Obsługi Pasażerów tym razem musiała zmierzyć się z opóźnionym lotem z Warszawy do Chicago.
11.05.2016 | aktual.: 11.05.2016 14:50
- Mamy czarny scenariusz. Ta część która została dowieziona i włożona do komputera nie działa. Na szczęście jest inny samolot, który możemy podmienić. W tej sytuacji przeholujemy samolot. Będziemy musieli zrobić załadunek i catering - mówi.
Oto kulisy pracy sztabu ludzi, którzy zajmują się obsługą i przygotowaniem lotów. Zobaczcie, co dzieje się, samolot dociera na lotnisko z opóźnieniem.