Jaki jest ideał kobiety? Zdania są podzielone

Duże biodra, obfity biust, a może wąska talia i szczupłe biodra?

Obraz

/ 10Nietypowa kampania

Obraz
© Materiały prasowe

Brytyjska firma Superdrug Online Doctors przeprowadziła kampanię "Postrzeganie doskonałości". Ich eksperyment polegał na tym, by graficy z różnych zakątków świata przerobili zdjęcie jednej dziewczyny i dopasowali jej kształty do wyobrażeń mieszkańców ich państw. Po przeróbce miała być idealna. Mogli dowolnie zmieniać jej kształty, ale najważniejsze było to, by cały czas widoczna była sylwetka.

Jak poradzili sobie graficy?

Ci z państw Ameryki Środkowej dodawali kobiecie kilkanaście centymetrów w pasie, z kolei Europejczycy i Azjaci wyszczuplali ją do tego stopnia, że BMI modelki sięgało niebezpiecznie do 17 punktów, co lekarze w rzeczywistości traktują jako anoreksję. Pomysłodawcy twierdzą, że chcieli pokazać, że nie ma czegoś takiego jak uniwersalne piękno. Standardy w każdym kraju są różne, a tworzenie nierealnych wzorców w reklamach mija się z celem. - Piękno nie jest obiektywne. To, co dla jednych jest doskonałe, innych wręcz odstręcza - przyznają.

Zobacz, jak wygląda idealna kobieta według grafików z m.in. Chin, Argentyny, Meksyku, Syrii, USA, Holandii, Wielkiej Brytanii i Ukrainy.

/ 10Nietypowa kampania

Obraz
© Materiały prasowe

Brytyjska firma Superdrug Online Doctors przeprowadziła kampanię "Postrzeganie doskonałości". Ich eksperyment polegał na tym, by graficy z różnych zakątków świata przerobili zdjęcie jednej dziewczyny i dopasowali jej kształty do wyobrażeń mieszkańców ich państw. Po przeróbce miała być idealna. Mogli dowolnie zmieniać jej kształty, ale najważniejsze było to, by cały czas widoczna była sylwetka.

Jak poradzili sobie graficy?

Ci z państw Ameryki Środkowej dodawali kobiecie kilkanaście centymetrów w pasie, z kolei Europejczycy i Azjaci wyszczuplali ją do tego stopnia, że BMI modelki sięgało niebezpiecznie do 17 punktów, co lekarze w rzeczywistości traktują jako anoreksję. Pomysłodawcy twierdzą, że chcieli pokazać, że nie ma czegoś takiego jak uniwersalne piękno. Standardy w każdym kraju są różne, a tworzenie nierealnych wzorców w reklamach mija się z celem. - Piękno nie jest obiektywne. To, co dla jednych jest doskonałe, innych wręcz odstręcza - przyznają.

Zobacz, jak wygląda idealna kobieta według grafików z m.in. Chin, Argentyny, Meksyku, Syrii, USA, Holandii, Wielkiej Brytanii i Ukrainy.

/ 10Nietypowa kampania

Obraz
© Materiały prasowe

Brytyjska firma Superdrug Online Doctors przeprowadziła kampanię "Postrzeganie doskonałości". Ich eksperyment polegał na tym, by graficy z różnych zakątków świata przerobili zdjęcie jednej dziewczyny i dopasowali jej kształty do wyobrażeń mieszkańców ich państw. Po przeróbce miała być idealna. Mogli dowolnie zmieniać jej kształty, ale najważniejsze było to, by cały czas widoczna była sylwetka.

Jak poradzili sobie graficy?

Ci z państw Ameryki Środkowej dodawali kobiecie kilkanaście centymetrów w pasie, z kolei Europejczycy i Azjaci wyszczuplali ją do tego stopnia, że BMI modelki sięgało niebezpiecznie do 17 punktów, co lekarze w rzeczywistości traktują jako anoreksję. Pomysłodawcy twierdzą, że chcieli pokazać, że nie ma czegoś takiego jak uniwersalne piękno. Standardy w każdym kraju są różne, a tworzenie nierealnych wzorców w reklamach mija się z celem. - Piękno nie jest obiektywne. To, co dla jednych jest doskonałe, innych wręcz odstręcza - przyznają.

Zobacz, jak wygląda idealna kobieta według grafików z m.in. Chin, Argentyny, Meksyku, Syrii, USA, Holandii, Wielkiej Brytanii i Ukrainy.

/ 10Nietypowa kampania

Obraz
© Materiały prasowe

Brytyjska firma Superdrug Online Doctors przeprowadziła kampanię "Postrzeganie doskonałości". Ich eksperyment polegał na tym, by graficy z różnych zakątków świata przerobili zdjęcie jednej dziewczyny i dopasowali jej kształty do wyobrażeń mieszkańców ich państw. Po przeróbce miała być idealna. Mogli dowolnie zmieniać jej kształty, ale najważniejsze było to, by cały czas widoczna była sylwetka.

Jak poradzili sobie graficy?

Ci z państw Ameryki Środkowej dodawali kobiecie kilkanaście centymetrów w pasie, z kolei Europejczycy i Azjaci wyszczuplali ją do tego stopnia, że BMI modelki sięgało niebezpiecznie do 17 punktów, co lekarze w rzeczywistości traktują jako anoreksję. Pomysłodawcy twierdzą, że chcieli pokazać, że nie ma czegoś takiego jak uniwersalne piękno. Standardy w każdym kraju są różne, a tworzenie nierealnych wzorców w reklamach mija się z celem. - Piękno nie jest obiektywne. To, co dla jednych jest doskonałe, innych wręcz odstręcza - przyznają.

Zobacz, jak wygląda idealna kobieta według grafików z m.in. Chin, Argentyny, Meksyku, Syrii, USA, Holandii, Wielkiej Brytanii i Ukrainy.

/ 10Nietypowa kampania

Obraz
© Materiały prasowe

Brytyjska firma Superdrug Online Doctors przeprowadziła kampanię "Postrzeganie doskonałości". Ich eksperyment polegał na tym, by graficy z różnych zakątków świata przerobili zdjęcie jednej dziewczyny i dopasowali jej kształty do wyobrażeń mieszkańców ich państw. Po przeróbce miała być idealna. Mogli dowolnie zmieniać jej kształty, ale najważniejsze było to, by cały czas widoczna była sylwetka.

Jak poradzili sobie graficy?

Ci z państw Ameryki Środkowej dodawali kobiecie kilkanaście centymetrów w pasie, z kolei Europejczycy i Azjaci wyszczuplali ją do tego stopnia, że BMI modelki sięgało niebezpiecznie do 17 punktów, co lekarze w rzeczywistości traktują jako anoreksję. Pomysłodawcy twierdzą, że chcieli pokazać, że nie ma czegoś takiego jak uniwersalne piękno. Standardy w każdym kraju są różne, a tworzenie nierealnych wzorców w reklamach mija się z celem. - Piękno nie jest obiektywne. To, co dla jednych jest doskonałe, innych wręcz odstręcza - przyznają.

Zobacz, jak wygląda idealna kobieta według grafików z m.in. Chin, Argentyny, Meksyku, Syrii, USA, Holandii, Wielkiej Brytanii i Ukrainy.

/ 10Nietypowa kampania

Obraz
© Materiały prasowe

Brytyjska firma Superdrug Online Doctors przeprowadziła kampanię "Postrzeganie doskonałości". Ich eksperyment polegał na tym, by graficy z różnych zakątków świata przerobili zdjęcie jednej dziewczyny i dopasowali jej kształty do wyobrażeń mieszkańców ich państw. Po przeróbce miała być idealna. Mogli dowolnie zmieniać jej kształty, ale najważniejsze było to, by cały czas widoczna była sylwetka.

Jak poradzili sobie graficy?

Ci z państw Ameryki Środkowej dodawali kobiecie kilkanaście centymetrów w pasie, z kolei Europejczycy i Azjaci wyszczuplali ją do tego stopnia, że BMI modelki sięgało niebezpiecznie do 17 punktów, co lekarze w rzeczywistości traktują jako anoreksję. Pomysłodawcy twierdzą, że chcieli pokazać, że nie ma czegoś takiego jak uniwersalne piękno. Standardy w każdym kraju są różne, a tworzenie nierealnych wzorców w reklamach mija się z celem. - Piękno nie jest obiektywne. To, co dla jednych jest doskonałe, innych wręcz odstręcza - przyznają.

Zobacz, jak wygląda idealna kobieta według grafików z m.in. Chin, Argentyny, Meksyku, Syrii, USA, Holandii, Wielkiej Brytanii i Ukrainy.

/ 10Nietypowa kampania

Obraz
© Materiały prasowe

Brytyjska firma Superdrug Online Doctors przeprowadziła kampanię "Postrzeganie doskonałości". Ich eksperyment polegał na tym, by graficy z różnych zakątków świata przerobili zdjęcie jednej dziewczyny i dopasowali jej kształty do wyobrażeń mieszkańców ich państw. Po przeróbce miała być idealna. Mogli dowolnie zmieniać jej kształty, ale najważniejsze było to, by cały czas widoczna była sylwetka.

Jak poradzili sobie graficy?

Ci z państw Ameryki Środkowej dodawali kobiecie kilkanaście centymetrów w pasie, z kolei Europejczycy i Azjaci wyszczuplali ją do tego stopnia, że BMI modelki sięgało niebezpiecznie do 17 punktów, co lekarze w rzeczywistości traktują jako anoreksję. Pomysłodawcy twierdzą, że chcieli pokazać, że nie ma czegoś takiego jak uniwersalne piękno. Standardy w każdym kraju są różne, a tworzenie nierealnych wzorców w reklamach mija się z celem. - Piękno nie jest obiektywne. To, co dla jednych jest doskonałe, innych wręcz odstręcza - przyznają.

Zobacz, jak wygląda idealna kobieta według grafików z m.in. Chin, Argentyny, Meksyku, Syrii, USA, Holandii, Wielkiej Brytanii i Ukrainy.

/ 10Nietypowa kampania

Obraz
© Materiały prasowe

Brytyjska firma Superdrug Online Doctors przeprowadziła kampanię "Postrzeganie doskonałości". Ich eksperyment polegał na tym, by graficy z różnych zakątków świata przerobili zdjęcie jednej dziewczyny i dopasowali jej kształty do wyobrażeń mieszkańców ich państw. Po przeróbce miała być idealna. Mogli dowolnie zmieniać jej kształty, ale najważniejsze było to, by cały czas widoczna była sylwetka.

Jak poradzili sobie graficy?

Ci z państw Ameryki Środkowej dodawali kobiecie kilkanaście centymetrów w pasie, z kolei Europejczycy i Azjaci wyszczuplali ją do tego stopnia, że BMI modelki sięgało niebezpiecznie do 17 punktów, co lekarze w rzeczywistości traktują jako anoreksję. Pomysłodawcy twierdzą, że chcieli pokazać, że nie ma czegoś takiego jak uniwersalne piękno. Standardy w każdym kraju są różne, a tworzenie nierealnych wzorców w reklamach mija się z celem. - Piękno nie jest obiektywne. To, co dla jednych jest doskonałe, innych wręcz odstręcza - przyznają.

Zobacz, jak wygląda idealna kobieta według grafików z m.in. Chin, Argentyny, Meksyku, Syrii, USA, Holandii, Wielkiej Brytanii i Ukrainy.

/ 10Nietypowa kampania

Obraz
© Materiały prasowe

Brytyjska firma Superdrug Online Doctors przeprowadziła kampanię "Postrzeganie doskonałości". Ich eksperyment polegał na tym, by graficy z różnych zakątków świata przerobili zdjęcie jednej dziewczyny i dopasowali jej kształty do wyobrażeń mieszkańców ich państw. Po przeróbce miała być idealna. Mogli dowolnie zmieniać jej kształty, ale najważniejsze było to, by cały czas widoczna była sylwetka.

Jak poradzili sobie graficy?

Ci z państw Ameryki Środkowej dodawali kobiecie kilkanaście centymetrów w pasie, z kolei Europejczycy i Azjaci wyszczuplali ją do tego stopnia, że BMI modelki sięgało niebezpiecznie do 17 punktów, co lekarze w rzeczywistości traktują jako anoreksję. Pomysłodawcy twierdzą, że chcieli pokazać, że nie ma czegoś takiego jak uniwersalne piękno. Standardy w każdym kraju są różne, a tworzenie nierealnych wzorców w reklamach mija się z celem. - Piękno nie jest obiektywne. To, co dla jednych jest doskonałe, innych wręcz odstręcza - przyznają.

Zobacz, jak wygląda idealna kobieta według grafików z m.in. Chin, Argentyny, Meksyku, Syrii, USA, Holandii, Wielkiej Brytanii i Ukrainy.

10 / 10Nietypowa kampania

Obraz
© Materiały prasowe

Brytyjska firma Superdrug Online Doctors przeprowadziła kampanię "Postrzeganie doskonałości". Ich eksperyment polegał na tym, by graficy z różnych zakątków świata przerobili zdjęcie jednej dziewczyny i dopasowali jej kształty do wyobrażeń mieszkańców ich państw. Po przeróbce miała być idealna. Mogli dowolnie zmieniać jej kształty, ale najważniejsze było to, by cały czas widoczna była sylwetka.

Jak poradzili sobie graficy?

Ci z państw Ameryki Środkowej dodawali kobiecie kilkanaście centymetrów w pasie, z kolei Europejczycy i Azjaci wyszczuplali ją do tego stopnia, że BMI modelki sięgało niebezpiecznie do 17 punktów, co lekarze w rzeczywistości traktują jako anoreksję. Pomysłodawcy twierdzą, że chcieli pokazać, że nie ma czegoś takiego jak uniwersalne piękno. Standardy w każdym kraju są różne, a tworzenie nierealnych wzorców w reklamach mija się z celem. - Piękno nie jest obiektywne. To, co dla jednych jest doskonałe, innych wręcz odstręcza - przyznają.

Zobacz, jak wygląda idealna kobieta według grafików z m.in. Chin, Argentyny, Meksyku, Syrii, USA, Holandii, Wielkiej Brytanii i Ukrainy.

Wybrane dla Ciebie

Funkcjonalne smartwatche do 500 zł. Zdziwisz się, co potrafią
Funkcjonalne smartwatche do 500 zł. Zdziwisz się, co potrafią
Jedyna rzecz, którą musi mieć w szafie każdy facet. Przyda się teraz i wiosną
Jedyna rzecz, którą musi mieć w szafie każdy facet. Przyda się teraz i wiosną
Najpopularniejsze słuchawki z redukcją szumów za mniej niż 300 zł
Najpopularniejsze słuchawki z redukcją szumów za mniej niż 300 zł
Jaka kurtka na stok? Kurzajewski nie mógł wybrać lepiej. Ten model jeszcze długo mu posłuży
Jaka kurtka na stok? Kurzajewski nie mógł wybrać lepiej. Ten model jeszcze długo mu posłuży
Najtańsze soundbary z subwooferem. Co kupisz za mniej niż 600 zł?
Najtańsze soundbary z subwooferem. Co kupisz za mniej niż 600 zł?
Jędrzejak zna skuteczny sposób na mrozy. Wydasz na niego zaskakująco mało
Jędrzejak zna skuteczny sposób na mrozy. Wydasz na niego zaskakująco mało
Popularne projektory laserowe do 5 tys. zł. Dlaczego warto je wybrać?
Popularne projektory laserowe do 5 tys. zł. Dlaczego warto je wybrać?
System multimedialny w starym samochodzie. Jak to zrobić?
System multimedialny w starym samochodzie. Jak to zrobić?
Wybieramy kapcie męskie: śmieszne, ciepłe, a może skórzane?
Wybieramy kapcie męskie: śmieszne, ciepłe, a może skórzane?
Ciepła i praktyczna kurtka narciarska męska. Jaką wybrać, aby posłużyła ci przez lata?
Ciepła i praktyczna kurtka narciarska męska. Jaką wybrać, aby posłużyła ci przez lata?
Kultowe trapery kupisz za grosze. Podobne nosi Maciej Musiał
Kultowe trapery kupisz za grosze. Podobne nosi Maciej Musiał
Swetry i bluzy męskie. Przegląd najmodniejszych modeli na zimę
Swetry i bluzy męskie. Przegląd najmodniejszych modeli na zimę