Metallica dla Brioni
29.06.2016 | aktual.: 11.07.2016 15:48
Tego nikt się nie spodziewał. Nowi modele marki Brioni z muzycznej sceny wskoczyli na plan zdjęciowy.
W marcu tego roku poznaliśmy nazwisko nowego dyrektora kreatywnego włoskiej marki Brioni, koncentrującej się na luksusowej garderobie dla eleganckich panów. Stery w firmie, należącej do francuskiej grupy holdingowej Kering, przejął dawny prezes platformy internetowej MyTheresa - Justin O’Shea. Wybór zaskakujący i dość niekonwencjonalny, bo chociaż Australijczyk jest uważany za jednego z najbardziej wpływowych mężczyzn w branży mody, nigdy wcześniej nie miał nic wspólnego z projektowaniem ubioru. Okazało się jednak, że O’Shea skupi się bardziej na komunikacji i strategii marki niż na samej stronie kreatywnej.
Efekty pierwszej zaskakującej decyzji nowego dyrektora Brioni właśnie ujrzały światło dzienne. Otóż na zdjęciach wizerunkowych pojawili się nietypowi modele, a mianowicie członkowie popularnego heavy metalowego zespołu, Metallica.
Przed obiektywem fotografa Zackery’ego Michaela stanęli James Hetfield, Lars Ulrich, Kirk Hammett oraz Robert Trujillo. Stylizacje muzyków znacząco różnią się od tych, które prezentowali do tej pory na scenie. Ich podstawą są oczywiście eleganckie smokingi, muszki, kamizelki i proste męskie koszule. Szykowne ubrania nie pozbawiły jednak charakteru panów z Metalliki. Nowi modele Brioni wciąż wyglądają jak zbuntowani rockmani.
Poznajcie pierwsze efekty!
James Hetfield w kampanii Brioni
W marcu tego roku poznaliśmy nazwisko nowego dyrektora kreatywnego włoskiej marki Brioni, koncentrującej się na luksusowej garderobie dla eleganckich panów. Stery w firmie, należącej do francuskiej grupy holdingowej Kering, przejął dawny prezes platformy internetowej MyTheresa - Justin O’Shea. Wybór zaskakujący i dość niekonwencjonalny, bo chociaż Australijczyk jest uważany za jednego z najbardziej wpływowych mężczyzn w branży mody, nigdy wcześniej nie miał nic wspólnego z projektowaniem ubioru. Okazało się jednak, że O’Shea skupi się bardziej na komunikacji i strategii marki niż na samej stronie kreatywnej.
Efekty pierwszej zaskakującej decyzji nowego dyrektora Brioni właśnie ujrzały światło dzienne. Otóż na zdjęciach wizerunkowych pojawili się nietypowi modele, a mianowicie członkowie popularnego heavy metalowego zespołu, Metallica.
Przed obiektywem fotografa Zackery’ego Michaela stanęli James Hetfield, Lars Ulrich, Kirk Hammett oraz Robert Trujillo. Stylizacje muzyków znacząco różnią się od tych, które prezentowali do tej pory na scenie. Ich podstawą są oczywiście eleganckie smokingi, muszki, kamizelki i proste męskie koszule. Szykowne ubrania nie pozbawiły jednak charakteru panów z Metalliki. Nowi modele Brioni wciąż wyglądają jak zbuntowani rockmani.
Poznajcie pierwsze efekty!
Członkowie zespołu Metallica w kampanii Brioni
W marcu tego roku poznaliśmy nazwisko nowego dyrektora kreatywnego włoskiej marki Brioni, koncentrującej się na luksusowej garderobie dla eleganckich panów. Stery w firmie, należącej do francuskiej grupy holdingowej Kering, przejął dawny prezes platformy internetowej MyTheresa - Justin O’Shea. Wybór zaskakujący i dość niekonwencjonalny, bo chociaż Australijczyk jest uważany za jednego z najbardziej wpływowych mężczyzn w branży mody, nigdy wcześniej nie miał nic wspólnego z projektowaniem ubioru. Okazało się jednak, że O’Shea skupi się bardziej na komunikacji i strategii marki niż na samej stronie kreatywnej.
Efekty pierwszej zaskakującej decyzji nowego dyrektora Brioni właśnie ujrzały światło dzienne. Otóż na zdjęciach wizerunkowych pojawili się nietypowi modele, a mianowicie członkowie popularnego heavy metalowego zespołu, Metallica.
Przed obiektywem fotografa Zackery’ego Michaela stanęli James Hetfield, Lars Ulrich, Kirk Hammett oraz Robert Trujillo. Stylizacje muzyków znacząco różnią się od tych, które prezentowali do tej pory na scenie. Ich podstawą są oczywiście eleganckie smokingi, muszki, kamizelki i proste męskie koszule. Szykowne ubrania nie pozbawiły jednak charakteru panów z Metalliki. Nowi modele Brioni wciąż wyglądają jak zbuntowani rockmani.
Poznajcie pierwsze efekty!