Moda i Formuła 1. Lewis Hamilton ambasadorem marki Tommy Hilfiger
21.03.2018 | aktual.: 21.03.2018 09:00
Tommy Hilfiger po raz kolejny połączył dwie najbliższe jego sercu pasje - motoryzację i modę. Na globalnego ambasadora męskiej kolekcji swojej marki wybrał Mistrza Świata Formuły Jeden - Lewisa Hamiltona. Zobaczcie zdjęcia z nowej kampanii.
Nowy ambasador
Tommy Hilfiger znany jest z zamiłowania do prędkości oraz wyścigów, co wielokrotnie pokazał już w swoich kolekcjach. Nie dziwi więc fakt, że to właśnie Lewis Hamilton będzie reprezentował męską część kolekcji jego marki. Wybór okazał się o tyle trafny, że sportowiec w modzie wyznaje te same wartości co Tommy Hilfiger. - Tak jak Tommy Hilfiger, wierzę w siłę mody, stawianie na indywidualizm i przełamywanie istniejących konwencji - mówi Lewis Hamilton.
Wizjonerska marka
- Projekty Tommy'ego inspirują mnie do odważnego zestawiania elementów garderoby, którą noszę poza torem wyścigowym, a także do wyrażania swojej pomysłowości i eklektycznego stylu. Wydarzenia TOMMYNOW są czymś jedynym w swoim rodzaju, co sprawia, że jestem ogromnie podekscytowany współpracą z tą wizjonerską marką - podkreślał czterokrotny zwycięzca Mistrzostw Formuły 1. Lewis Hamilton będzie twarzą kolekcji Hilfigera, w której skład wchodzą linie HILFIGER COLLECTION, TOMMY HILFIGER TAILORED oraz TOMMY HILFIGER Menswear, Underwear i Swimwear.
Styl amerykańskiej kultury motoryzacyjnej
Męska kolekcja wiosenna TOMMY HILFIGER to wyraz zamiłowania Tommy'ego Hilfiger'a do sportów motorowych. Kolekcja, która zadebiutowała 25 lutego w ramach wydarzenia TOMMYNOW "DRIVE" podczas Tygodnia Mody w Mediolanie, jest ukłonem w stronę załogi wyścigowej Formuły 1, poprzez nawiązania do ich tradycyjnego ubioru roboczego. Kolekcja odwołuje się do stylu amerykańskiej kultury motoryzacyjnej, stanowiąc jego unowocześnioną wersję, która odpowiada szybkiemu rytmowi współczesnego życia.
Gigi Hadid i Lewis Hamilton na przejażdżce
Zdjęcia do nowej kampanii Tommy'ego Hilfigera wykonał Mikael Jansson. Kampania męskiej linii będzie przebiegać równolegle z promowaniem kampani damskiej. Lewis Hamilton i Gigi Hadid usiedli za sterami Mercedesa AMG GT S na torze żużlowym Pocono (znanym także pod nazwą Tricky Triangle), by zarejestrować swoją pierwszą wspólną przejażdżkę. Videoklip został wyreżyserowany przez Matt'a Baron'a.
Kolejny rozdział w historii marki
- Zawsze podziwiałem zarówno niewiarygodną wytrzymałość Lewis'a w czasie wyścigów jak i jego wyjątkowy styl poza torem wyścigowym - mówił Tommy Hifiger o nowym ambasadorze. Marka ma już na swoim koncie współpracę z Formułą 1, a niedawno zapowiedziała jej kolejny strategiczny rozdział jako oficjalny partner ubierający zespół wyścigowy Mercedes AMG Petronas Motorsport - czterokrotnych zwycięzców Mistrzostw Świata Formuły 1. Wcześniej w latach 1991-1994 marka sponsorowała zespół wyścigowy Lotus. Zaś w 1998 roku - jako pierwsza firma spoza branży motoryzacyjnej - wsparła zespół Ferrari, m.in. projektując mundury dla zespołu.