StylModa i Formuła 1. Lewis Hamilton ambasadorem marki Tommy Hilfiger

Moda i Formuła 1. Lewis Hamilton ambasadorem marki Tommy Hilfiger

Moda i Formuła 1. Lewis Hamilton ambasadorem marki Tommy Hilfiger
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe
Marta Dragan

21.03.2018 | aktual.: 21.03.2018 09:00

Tommy Hilfiger po raz kolejny połączył dwie najbliższe jego sercu pasje - motoryzację i modę. Na globalnego ambasadora męskiej kolekcji swojej marki wybrał Mistrza Świata Formuły Jeden - Lewisa Hamiltona. Zobaczcie zdjęcia z nowej kampanii.

1 / 5

Nowy ambasador

Obraz
© Materiały prasowe

Tommy Hilfiger znany jest z zamiłowania do prędkości oraz wyścigów, co wielokrotnie pokazał już w swoich kolekcjach. Nie dziwi więc fakt, że to właśnie Lewis Hamilton będzie reprezentował męską część kolekcji jego marki. Wybór okazał się o tyle trafny, że sportowiec w modzie wyznaje te same wartości co Tommy Hilfiger. - Tak jak Tommy Hilfiger, wierzę w siłę mody, stawianie na indywidualizm i przełamywanie istniejących konwencji - mówi Lewis Hamilton.

2 / 5

Wizjonerska marka

Obraz
© Materiały prasowe

- Projekty Tommy'ego inspirują mnie do odważnego zestawiania elementów garderoby, którą noszę poza torem wyścigowym, a także do wyrażania swojej pomysłowości i eklektycznego stylu. Wydarzenia TOMMYNOW są czymś jedynym w swoim rodzaju, co sprawia, że jestem ogromnie podekscytowany współpracą z tą wizjonerską marką - podkreślał czterokrotny zwycięzca Mistrzostw Formuły 1. Lewis Hamilton będzie twarzą kolekcji Hilfigera, w której skład wchodzą linie HILFIGER COLLECTION, TOMMY HILFIGER TAILORED oraz TOMMY HILFIGER Menswear, Underwear i Swimwear.

3 / 5

Styl amerykańskiej kultury motoryzacyjnej

Obraz
© Materiały prasowe

Męska kolekcja wiosenna TOMMY HILFIGER to wyraz zamiłowania Tommy'ego Hilfiger'a do sportów motorowych. Kolekcja, która zadebiutowała 25 lutego w ramach wydarzenia TOMMYNOW "DRIVE" podczas Tygodnia Mody w Mediolanie, jest ukłonem w stronę załogi wyścigowej Formuły 1, poprzez nawiązania do ich tradycyjnego ubioru roboczego. Kolekcja odwołuje się do stylu amerykańskiej kultury motoryzacyjnej, stanowiąc jego unowocześnioną wersję, która odpowiada szybkiemu rytmowi współczesnego życia.

4 / 5

Gigi Hadid i Lewis Hamilton na przejażdżce

Obraz
© Materiały prasowe

Zdjęcia do nowej kampanii Tommy'ego Hilfigera wykonał Mikael Jansson. Kampania męskiej linii będzie przebiegać równolegle z promowaniem kampani damskiej. Lewis Hamilton i Gigi Hadid usiedli za sterami Mercedesa AMG GT S na torze żużlowym Pocono (znanym także pod nazwą Tricky Triangle), by zarejestrować swoją pierwszą wspólną przejażdżkę. Videoklip został wyreżyserowany przez Matt'a Baron'a.

5 / 5

Kolejny rozdział w historii marki

Obraz
© Materiały prasowe

- Zawsze podziwiałem zarówno niewiarygodną wytrzymałość Lewis'a w czasie wyścigów jak i jego wyjątkowy styl poza torem wyścigowym - mówił Tommy Hifiger o nowym ambasadorze. Marka ma już na swoim koncie współpracę z Formułą 1, a niedawno zapowiedziała jej kolejny strategiczny rozdział jako oficjalny partner ubierający zespół wyścigowy Mercedes AMG Petronas Motorsport - czterokrotnych zwycięzców Mistrzostw Świata Formuły 1. Wcześniej w latach 1991-1994 marka sponsorowała zespół wyścigowy Lotus. Zaś w 1998 roku - jako pierwsza firma spoza branży motoryzacyjnej - wsparła zespół Ferrari, m.in. projektując mundury dla zespołu.

Źródło artykułu:WP Facet
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)