Najbardziej rockowa modelka!
None
Agyness Deyn
Do świata mody trafiła z baru szybkiej obsługi. Zadebiutowała w 2006 roku na okładce włoskiego Vogue’a.
Dziś jest twarzą Burberry i Giorgio Armani oraz współpracuje z wieloma agencjami. Stała się natchnieniem projektantów i ulubienicą mediów. Najchętniej słucha ciężkiego rocka.
Agyness Deyn
Do świata mody trafiła z baru szybkiej obsługi. Zadebiutowała w 2006 roku na okładce włoskiego Vogue’a.
Dziś jest twarzą Burberry i Giorgio Armani oraz współpracuje z wieloma agencjami. Stała się natchnieniem projektantów i ulubienicą mediów. Najchętniej słucha ciężkiego rocka.
Agyness Deyn
Do świata mody trafiła z baru szybkiej obsługi. Zadebiutowała w 2006 roku na okładce włoskiego Vogue’a.
Dziś jest twarzą Burberry i Giorgio Armani oraz współpracuje z wieloma agencjami. Stała się natchnieniem projektantów i ulubienicą mediów. Najchętniej słucha ciężkiego rocka.
Agyness Deyn
Do świata mody trafiła z baru szybkiej obsługi. Zadebiutowała w 2006 roku na okładce włoskiego Vogue’a.
Dziś jest twarzą Burberry i Giorgio Armani oraz współpracuje z wieloma agencjami. Stała się natchnieniem projektantów i ulubienicą mediów. Najchętniej słucha ciężkiego rocka.
Agyness Deyn
Do świata mody trafiła z baru szybkiej obsługi. Zadebiutowała w 2006 roku na okładce włoskiego Vogue’a.
Dziś jest twarzą Burberry i Giorgio Armani oraz współpracuje z wieloma agencjami. Stała się natchnieniem projektantów i ulubienicą mediów. Najchętniej słucha ciężkiego rocka.
Agyness Deyn
Do świata mody trafiła z baru szybkiej obsługi. Zadebiutowała w 2006 roku na okładce włoskiego Vogue’a.
Dziś jest twarzą Burberry i Giorgio Armani oraz współpracuje z wieloma agencjami. Stała się natchnieniem projektantów i ulubienicą mediów. Najchętniej słucha ciężkiego rocka.
Agyness Deyn
Do świata mody trafiła z baru szybkiej obsługi. Zadebiutowała w 2006 roku na okładce włoskiego Vogue’a.
Dziś jest twarzą Burberry i Giorgio Armani oraz współpracuje z wieloma agencjami. Stała się natchnieniem projektantów i ulubienicą mediów. Najchętniej słucha ciężkiego rocka.
Agyness Deyn
Do świata mody trafiła z baru szybkiej obsługi. Zadebiutowała w 2006 roku na okładce włoskiego Vogue’a.
Dziś jest twarzą Burberry i Giorgio Armani oraz współpracuje z wieloma agencjami. Stała się natchnieniem projektantów i ulubienicą mediów. Najchętniej słucha ciężkiego rocka.
Agyness Deyn
Do świata mody trafiła z baru szybkiej obsługi. Zadebiutowała w 2006 roku na okładce włoskiego Vogue’a.
Dziś jest twarzą Burberry i Giorgio Armani oraz współpracuje z wieloma agencjami. Stała się natchnieniem projektantów i ulubienicą mediów. Najchętniej słucha ciężkiego rocka.
Agyness Deyn
Do świata mody trafiła z baru szybkiej obsługi. Zadebiutowała w 2006 roku na okładce włoskiego Vogue’a.
Dziś jest twarzą Burberry i Giorgio Armani oraz współpracuje z wieloma agencjami. Stała się natchnieniem projektantów i ulubienicą mediów. Najchętniej słucha ciężkiego rocka.