Najlepszy prezent pod choinkę?

Czy słuchanie staje się tym, czym kiedyś było czytanie książek?

Obraz

/ 10Prezent roku 2012? Słuchawki!

Obraz
© Skullcandy/Splash News/Eastnews

Czy słuchanie staje się tym, czym kiedyś było czytanie książek? Słuchawki wydają się być nie tylko bezapelacyjnie praktyczne, stały się także symbolem ludzi mobilnych, którzy nawet siedząc w wagonie kolejki podmiejskiej, pozostają on-line. To m.in. dlatego Szwedzki Instytut Badań Rynkowych HUI Research ogłosił, że słuchawki są najlepszym prezentem pod choinkę!

Dzisiaj, gdy nie rozstajemy się z przenośnymi urządzeniami, takimi jak: odtwarzacze MP3, smartfony, tablety, laptopy, nie wspominając o konsolach do gier, by w pełni cieszyć się możliwościami nowoczesnego sprzętu i delektować multimedialną rozrywką, potrzebujemy właśnie słuchawek. Bez nich: granie w gry, oglądanie filmów i teledysków oraz słuchanie muzyki czy audiobooków nie jest tak przyjemne - a w niektórych warunkach jest wręcz niemożliwe.

Ich sprzedaż rośnie, pojawiają się nowe modele zachwycające nie tylko wiernością reprodukowanego dźwięku, ale także wzornictwem i kolorystyką. Są traktowane już nie tylko jak gadżet, ale wręcz jak rodzaj biżuterii, która nie tylko ładnie wygląda, ale np. świadczy o tym, że jej posiadacz jest audiofilem.

Słuchawki reklamują nie tylko producenci muzyczni, DJ-e czy gwiazdy estrady, ale także sportowcy (np. gwiazdy NBA: Kevin Durant i James Harden) i znane z okładek pism modelki takie jak Kate Upton, która dołączyła jakiś czas temu do Skullcandy Supermodel Crew (drużyna gwiazd reklamujących sprzęt audio marki Skullcandy).

Szwedzki Instytut Badań Rynkowych co roku wyróżnia jeden produkt spełniający odpowiednie kryteria - dana rzecz musi się dobrze sprzedawać, wzbudzać zainteresowanie i reprezentować coś typowego dla swojego czasu - w 1999 roku tym czymś była książka. (Puch, facet.wp.pl)

Na zdjęciu: Kate Upton prezentująca znane z ekstrawaganckiego wzornictwa słuchawki marki Skullcandy.

/ 10Prezent roku 2012? Słuchawki!

Obraz
© Skullcandy/Splash News/Eastnews

Czy słuchanie staje się tym, czym kiedyś było czytanie książek? Słuchawki wydają się być nie tylko bezapelacyjnie praktyczne, stały się także symbolem ludzi mobilnych, którzy nawet siedząc w wagonie kolejki podmiejskiej, pozostają on-line. To m.in. dlatego Szwedzki Instytut Badań Rynkowych HUI Research ogłosił, że słuchawki są najlepszym prezentem pod choinkę!

Dzisiaj, gdy nie rozstajemy się z przenośnymi urządzeniami, takimi jak: odtwarzacze MP3, smartfony, tablety, laptopy, nie wspominając o konsolach do gier, by w pełni cieszyć się możliwościami nowoczesnego sprzętu i delektować multimedialną rozrywką, potrzebujemy właśnie słuchawek. Bez nich: granie w gry, oglądanie filmów i teledysków oraz słuchanie muzyki czy audiobooków nie jest tak przyjemne - a w niektórych warunkach jest wręcz niemożliwe.

Ich sprzedaż rośnie, pojawiają się nowe modele zachwycające nie tylko wiernością reprodukowanego dźwięku, ale także wzornictwem i kolorystyką. Są traktowane już nie tylko jak gadżet, ale wręcz jak rodzaj biżuterii, która nie tylko ładnie wygląda, ale np. świadczy o tym, że jej posiadacz jest audiofilem.

Słuchawki reklamują nie tylko producenci muzyczni, DJ-e czy gwiazdy estrady, ale także sportowcy (np. gwiazdy NBA: Kevin Durant i James Harden) i znane z okładek pism modelki takie jak Kate Upton, która dołączyła jakiś czas temu do Skullcandy Supermodel Crew (drużyna gwiazd reklamujących sprzęt audio marki Skullcandy).

Szwedzki Instytut Badań Rynkowych co roku wyróżnia jeden produkt spełniający odpowiednie kryteria - dana rzecz musi się dobrze sprzedawać, wzbudzać zainteresowanie i reprezentować coś typowego dla swojego czasu - w 1999 roku tym czymś była książka. (Puch, facet.wp.pl)

Na zdjęciu: Kate Upton prezentująca znane z ekstrawaganckiego wzornictwa słuchawki marki Skullcandy.

/ 10Prezent roku 2012? Słuchawki!

Obraz
© Skullcandy/Splash News/Eastnews

Czy słuchanie staje się tym, czym kiedyś było czytanie książek? Słuchawki wydają się być nie tylko bezapelacyjnie praktyczne, stały się także symbolem ludzi mobilnych, którzy nawet siedząc w wagonie kolejki podmiejskiej, pozostają on-line. To m.in. dlatego Szwedzki Instytut Badań Rynkowych HUI Research ogłosił, że słuchawki są najlepszym prezentem pod choinkę!

Dzisiaj, gdy nie rozstajemy się z przenośnymi urządzeniami, takimi jak: odtwarzacze MP3, smartfony, tablety, laptopy, nie wspominając o konsolach do gier, by w pełni cieszyć się możliwościami nowoczesnego sprzętu i delektować multimedialną rozrywką, potrzebujemy właśnie słuchawek. Bez nich: granie w gry, oglądanie filmów i teledysków oraz słuchanie muzyki czy audiobooków nie jest tak przyjemne - a w niektórych warunkach jest wręcz niemożliwe.

Ich sprzedaż rośnie, pojawiają się nowe modele zachwycające nie tylko wiernością reprodukowanego dźwięku, ale także wzornictwem i kolorystyką. Są traktowane już nie tylko jak gadżet, ale wręcz jak rodzaj biżuterii, która nie tylko ładnie wygląda, ale np. świadczy o tym, że jej posiadacz jest audiofilem.

Słuchawki reklamują nie tylko producenci muzyczni, DJ-e czy gwiazdy estrady, ale także sportowcy (np. gwiazdy NBA: Kevin Durant i James Harden) i znane z okładek pism modelki takie jak Kate Upton, która dołączyła jakiś czas temu do Skullcandy Supermodel Crew (drużyna gwiazd reklamujących sprzęt audio marki Skullcandy).

Szwedzki Instytut Badań Rynkowych co roku wyróżnia jeden produkt spełniający odpowiednie kryteria - dana rzecz musi się dobrze sprzedawać, wzbudzać zainteresowanie i reprezentować coś typowego dla swojego czasu - w 1999 roku tym czymś była książka. (Puch, facet.wp.pl)

Na zdjęciu: Kate Upton prezentująca znane z ekstrawaganckiego wzornictwa słuchawki marki Skullcandy.

/ 10Prezent roku 2012? Słuchawki!

Obraz
© Skullcandy/Splash News/Eastnews

Czy słuchanie staje się tym, czym kiedyś było czytanie książek? Słuchawki wydają się być nie tylko bezapelacyjnie praktyczne, stały się także symbolem ludzi mobilnych, którzy nawet siedząc w wagonie kolejki podmiejskiej, pozostają on-line. To m.in. dlatego Szwedzki Instytut Badań Rynkowych HUI Research ogłosił, że słuchawki są najlepszym prezentem pod choinkę!

Dzisiaj, gdy nie rozstajemy się z przenośnymi urządzeniami, takimi jak: odtwarzacze MP3, smartfony, tablety, laptopy, nie wspominając o konsolach do gier, by w pełni cieszyć się możliwościami nowoczesnego sprzętu i delektować multimedialną rozrywką, potrzebujemy właśnie słuchawek. Bez nich: granie w gry, oglądanie filmów i teledysków oraz słuchanie muzyki czy audiobooków nie jest tak przyjemne - a w niektórych warunkach jest wręcz niemożliwe.

Ich sprzedaż rośnie, pojawiają się nowe modele zachwycające nie tylko wiernością reprodukowanego dźwięku, ale także wzornictwem i kolorystyką. Są traktowane już nie tylko jak gadżet, ale wręcz jak rodzaj biżuterii, która nie tylko ładnie wygląda, ale np. świadczy o tym, że jej posiadacz jest audiofilem.

Słuchawki reklamują nie tylko producenci muzyczni, DJ-e czy gwiazdy estrady, ale także sportowcy (np. gwiazdy NBA: Kevin Durant i James Harden) i znane z okładek pism modelki takie jak Kate Upton, która dołączyła jakiś czas temu do Skullcandy Supermodel Crew (drużyna gwiazd reklamujących sprzęt audio marki Skullcandy).

Szwedzki Instytut Badań Rynkowych co roku wyróżnia jeden produkt spełniający odpowiednie kryteria - dana rzecz musi się dobrze sprzedawać, wzbudzać zainteresowanie i reprezentować coś typowego dla swojego czasu - w 1999 roku tym czymś była książka. (Puch, facet.wp.pl)

Na zdjęciu: Kate Upton prezentująca znane z ekstrawaganckiego wzornictwa słuchawki marki Skullcandy.

/ 10Prezent roku 2012? Słuchawki!

Obraz
© Skullcandy/Splash News/Eastnews

Czy słuchanie staje się tym, czym kiedyś było czytanie książek? Słuchawki wydają się być nie tylko bezapelacyjnie praktyczne, stały się także symbolem ludzi mobilnych, którzy nawet siedząc w wagonie kolejki podmiejskiej, pozostają on-line. To m.in. dlatego Szwedzki Instytut Badań Rynkowych HUI Research ogłosił, że słuchawki są najlepszym prezentem pod choinkę!

Dzisiaj, gdy nie rozstajemy się z przenośnymi urządzeniami, takimi jak: odtwarzacze MP3, smartfony, tablety, laptopy, nie wspominając o konsolach do gier, by w pełni cieszyć się możliwościami nowoczesnego sprzętu i delektować multimedialną rozrywką, potrzebujemy właśnie słuchawek. Bez nich: granie w gry, oglądanie filmów i teledysków oraz słuchanie muzyki czy audiobooków nie jest tak przyjemne - a w niektórych warunkach jest wręcz niemożliwe.

Ich sprzedaż rośnie, pojawiają się nowe modele zachwycające nie tylko wiernością reprodukowanego dźwięku, ale także wzornictwem i kolorystyką. Są traktowane już nie tylko jak gadżet, ale wręcz jak rodzaj biżuterii, która nie tylko ładnie wygląda, ale np. świadczy o tym, że jej posiadacz jest audiofilem.

Słuchawki reklamują nie tylko producenci muzyczni, DJ-e czy gwiazdy estrady, ale także sportowcy (np. gwiazdy NBA: Kevin Durant i James Harden) i znane z okładek pism modelki takie jak Kate Upton, która dołączyła jakiś czas temu do Skullcandy Supermodel Crew (drużyna gwiazd reklamujących sprzęt audio marki Skullcandy).

Szwedzki Instytut Badań Rynkowych co roku wyróżnia jeden produkt spełniający odpowiednie kryteria - dana rzecz musi się dobrze sprzedawać, wzbudzać zainteresowanie i reprezentować coś typowego dla swojego czasu - w 1999 roku tym czymś była książka. (Puch, facet.wp.pl)

Na zdjęciu: Kate Upton prezentująca znane z ekstrawaganckiego wzornictwa słuchawki marki Skullcandy.

/ 10Prezent roku 2012? Słuchawki!

Obraz
© Skullcandy/Splash News/Eastnews

Czy słuchanie staje się tym, czym kiedyś było czytanie książek? Słuchawki wydają się być nie tylko bezapelacyjnie praktyczne, stały się także symbolem ludzi mobilnych, którzy nawet siedząc w wagonie kolejki podmiejskiej, pozostają on-line. To m.in. dlatego Szwedzki Instytut Badań Rynkowych HUI Research ogłosił, że słuchawki są najlepszym prezentem pod choinkę!

Dzisiaj, gdy nie rozstajemy się z przenośnymi urządzeniami, takimi jak: odtwarzacze MP3, smartfony, tablety, laptopy, nie wspominając o konsolach do gier, by w pełni cieszyć się możliwościami nowoczesnego sprzętu i delektować multimedialną rozrywką, potrzebujemy właśnie słuchawek. Bez nich: granie w gry, oglądanie filmów i teledysków oraz słuchanie muzyki czy audiobooków nie jest tak przyjemne - a w niektórych warunkach jest wręcz niemożliwe.

Ich sprzedaż rośnie, pojawiają się nowe modele zachwycające nie tylko wiernością reprodukowanego dźwięku, ale także wzornictwem i kolorystyką. Są traktowane już nie tylko jak gadżet, ale wręcz jak rodzaj biżuterii, która nie tylko ładnie wygląda, ale np. świadczy o tym, że jej posiadacz jest audiofilem.

Słuchawki reklamują nie tylko producenci muzyczni, DJ-e czy gwiazdy estrady, ale także sportowcy (np. gwiazdy NBA: Kevin Durant i James Harden) i znane z okładek pism modelki takie jak Kate Upton, która dołączyła jakiś czas temu do Skullcandy Supermodel Crew (drużyna gwiazd reklamujących sprzęt audio marki Skullcandy).

Szwedzki Instytut Badań Rynkowych co roku wyróżnia jeden produkt spełniający odpowiednie kryteria - dana rzecz musi się dobrze sprzedawać, wzbudzać zainteresowanie i reprezentować coś typowego dla swojego czasu - w 1999 roku tym czymś była książka. (Puch, facet.wp.pl)

Na zdjęciu: Kate Upton prezentująca znane z ekstrawaganckiego wzornictwa słuchawki marki Skullcandy.

/ 10Prezent roku 2012? Słuchawki!

Obraz
© Skullcandy/Splash News/Eastnews

Czy słuchanie staje się tym, czym kiedyś było czytanie książek? Słuchawki wydają się być nie tylko bezapelacyjnie praktyczne, stały się także symbolem ludzi mobilnych, którzy nawet siedząc w wagonie kolejki podmiejskiej, pozostają on-line. To m.in. dlatego Szwedzki Instytut Badań Rynkowych HUI Research ogłosił, że słuchawki są najlepszym prezentem pod choinkę!

Dzisiaj, gdy nie rozstajemy się z przenośnymi urządzeniami, takimi jak: odtwarzacze MP3, smartfony, tablety, laptopy, nie wspominając o konsolach do gier, by w pełni cieszyć się możliwościami nowoczesnego sprzętu i delektować multimedialną rozrywką, potrzebujemy właśnie słuchawek. Bez nich: granie w gry, oglądanie filmów i teledysków oraz słuchanie muzyki czy audiobooków nie jest tak przyjemne - a w niektórych warunkach jest wręcz niemożliwe.

Ich sprzedaż rośnie, pojawiają się nowe modele zachwycające nie tylko wiernością reprodukowanego dźwięku, ale także wzornictwem i kolorystyką. Są traktowane już nie tylko jak gadżet, ale wręcz jak rodzaj biżuterii, która nie tylko ładnie wygląda, ale np. świadczy o tym, że jej posiadacz jest audiofilem.

Słuchawki reklamują nie tylko producenci muzyczni, DJ-e czy gwiazdy estrady, ale także sportowcy (np. gwiazdy NBA: Kevin Durant i James Harden) i znane z okładek pism modelki takie jak Kate Upton, która dołączyła jakiś czas temu do Skullcandy Supermodel Crew (drużyna gwiazd reklamujących sprzęt audio marki Skullcandy).

Szwedzki Instytut Badań Rynkowych co roku wyróżnia jeden produkt spełniający odpowiednie kryteria - dana rzecz musi się dobrze sprzedawać, wzbudzać zainteresowanie i reprezentować coś typowego dla swojego czasu - w 1999 roku tym czymś była książka. (Puch, facet.wp.pl)

Na zdjęciu: Kate Upton prezentująca znane z ekstrawaganckiego wzornictwa słuchawki marki Skullcandy.

/ 10Prezent roku 2012? Słuchawki!

Obraz
© Skullcandy/Splash News/Eastnews

Czy słuchanie staje się tym, czym kiedyś było czytanie książek? Słuchawki wydają się być nie tylko bezapelacyjnie praktyczne, stały się także symbolem ludzi mobilnych, którzy nawet siedząc w wagonie kolejki podmiejskiej, pozostają on-line. To m.in. dlatego Szwedzki Instytut Badań Rynkowych HUI Research ogłosił, że słuchawki są najlepszym prezentem pod choinkę!

Dzisiaj, gdy nie rozstajemy się z przenośnymi urządzeniami, takimi jak: odtwarzacze MP3, smartfony, tablety, laptopy, nie wspominając o konsolach do gier, by w pełni cieszyć się możliwościami nowoczesnego sprzętu i delektować multimedialną rozrywką, potrzebujemy właśnie słuchawek. Bez nich: granie w gry, oglądanie filmów i teledysków oraz słuchanie muzyki czy audiobooków nie jest tak przyjemne - a w niektórych warunkach jest wręcz niemożliwe.

Ich sprzedaż rośnie, pojawiają się nowe modele zachwycające nie tylko wiernością reprodukowanego dźwięku, ale także wzornictwem i kolorystyką. Są traktowane już nie tylko jak gadżet, ale wręcz jak rodzaj biżuterii, która nie tylko ładnie wygląda, ale np. świadczy o tym, że jej posiadacz jest audiofilem.

Słuchawki reklamują nie tylko producenci muzyczni, DJ-e czy gwiazdy estrady, ale także sportowcy (np. gwiazdy NBA: Kevin Durant i James Harden) i znane z okładek pism modelki takie jak Kate Upton, która dołączyła jakiś czas temu do Skullcandy Supermodel Crew (drużyna gwiazd reklamujących sprzęt audio marki Skullcandy).

Szwedzki Instytut Badań Rynkowych co roku wyróżnia jeden produkt spełniający odpowiednie kryteria - dana rzecz musi się dobrze sprzedawać, wzbudzać zainteresowanie i reprezentować coś typowego dla swojego czasu - w 1999 roku tym czymś była książka. (Puch, facet.wp.pl)

Na zdjęciu: Kate Upton prezentująca znane z ekstrawaganckiego wzornictwa słuchawki marki Skullcandy.

/ 10Prezent roku 2012? Słuchawki!

Obraz
© Skullcandy/Splash News/Eastnews

Czy słuchanie staje się tym, czym kiedyś było czytanie książek? Słuchawki wydają się być nie tylko bezapelacyjnie praktyczne, stały się także symbolem ludzi mobilnych, którzy nawet siedząc w wagonie kolejki podmiejskiej, pozostają on-line. To m.in. dlatego Szwedzki Instytut Badań Rynkowych HUI Research ogłosił, że słuchawki są najlepszym prezentem pod choinkę!

Dzisiaj, gdy nie rozstajemy się z przenośnymi urządzeniami, takimi jak: odtwarzacze MP3, smartfony, tablety, laptopy, nie wspominając o konsolach do gier, by w pełni cieszyć się możliwościami nowoczesnego sprzętu i delektować multimedialną rozrywką, potrzebujemy właśnie słuchawek. Bez nich: granie w gry, oglądanie filmów i teledysków oraz słuchanie muzyki czy audiobooków nie jest tak przyjemne - a w niektórych warunkach jest wręcz niemożliwe.

Ich sprzedaż rośnie, pojawiają się nowe modele zachwycające nie tylko wiernością reprodukowanego dźwięku, ale także wzornictwem i kolorystyką. Są traktowane już nie tylko jak gadżet, ale wręcz jak rodzaj biżuterii, która nie tylko ładnie wygląda, ale np. świadczy o tym, że jej posiadacz jest audiofilem.

Słuchawki reklamują nie tylko producenci muzyczni, DJ-e czy gwiazdy estrady, ale także sportowcy (np. gwiazdy NBA: Kevin Durant i James Harden) i znane z okładek pism modelki takie jak Kate Upton, która dołączyła jakiś czas temu do Skullcandy Supermodel Crew (drużyna gwiazd reklamujących sprzęt audio marki Skullcandy).

Szwedzki Instytut Badań Rynkowych co roku wyróżnia jeden produkt spełniający odpowiednie kryteria - dana rzecz musi się dobrze sprzedawać, wzbudzać zainteresowanie i reprezentować coś typowego dla swojego czasu - w 1999 roku tym czymś była książka. (Puch, facet.wp.pl)

Na zdjęciu: Kate Upton prezentująca znane z ekstrawaganckiego wzornictwa słuchawki marki Skullcandy.

10 / 10Prezent roku 2012? Słuchawki!

Obraz
© Skullcandy/Splash News/Eastnews

Czy słuchanie staje się tym, czym kiedyś było czytanie książek? Słuchawki wydają się być nie tylko bezapelacyjnie praktyczne, stały się także symbolem ludzi mobilnych, którzy nawet siedząc w wagonie kolejki podmiejskiej, pozostają on-line. To m.in. dlatego Szwedzki Instytut Badań Rynkowych HUI Research ogłosił, że słuchawki są najlepszym prezentem pod choinkę!

Dzisiaj, gdy nie rozstajemy się z przenośnymi urządzeniami, takimi jak: odtwarzacze MP3, smartfony, tablety, laptopy, nie wspominając o konsolach do gier, by w pełni cieszyć się możliwościami nowoczesnego sprzętu i delektować multimedialną rozrywką, potrzebujemy właśnie słuchawek. Bez nich: granie w gry, oglądanie filmów i teledysków oraz słuchanie muzyki czy audiobooków nie jest tak przyjemne - a w niektórych warunkach jest wręcz niemożliwe.

Ich sprzedaż rośnie, pojawiają się nowe modele zachwycające nie tylko wiernością reprodukowanego dźwięku, ale także wzornictwem i kolorystyką. Są traktowane już nie tylko jak gadżet, ale wręcz jak rodzaj biżuterii, która nie tylko ładnie wygląda, ale np. świadczy o tym, że jej posiadacz jest audiofilem.

Słuchawki reklamują nie tylko producenci muzyczni, DJ-e czy gwiazdy estrady, ale także sportowcy (np. gwiazdy NBA: Kevin Durant i James Harden) i znane z okładek pism modelki takie jak Kate Upton, która dołączyła jakiś czas temu do Skullcandy Supermodel Crew (drużyna gwiazd reklamujących sprzęt audio marki Skullcandy).

Szwedzki Instytut Badań Rynkowych co roku wyróżnia jeden produkt spełniający odpowiednie kryteria - dana rzecz musi się dobrze sprzedawać, wzbudzać zainteresowanie i reprezentować coś typowego dla swojego czasu - w 1999 roku tym czymś była książka. (Puch, facet.wp.pl)

Na zdjęciu: Kate Upton prezentująca znane z ekstrawaganckiego wzornictwa słuchawki marki Skullcandy.

Wybrane dla Ciebie

Funkcjonalne smartwatche do 500 zł. Zdziwisz się, co potrafią
Funkcjonalne smartwatche do 500 zł. Zdziwisz się, co potrafią
Jedyna rzecz, którą musi mieć w szafie każdy facet. Przyda się teraz i wiosną
Jedyna rzecz, którą musi mieć w szafie każdy facet. Przyda się teraz i wiosną
Najpopularniejsze słuchawki z redukcją szumów za mniej niż 300 zł
Najpopularniejsze słuchawki z redukcją szumów za mniej niż 300 zł
Jaka kurtka na stok? Kurzajewski nie mógł wybrać lepiej. Ten model jeszcze długo mu posłuży
Jaka kurtka na stok? Kurzajewski nie mógł wybrać lepiej. Ten model jeszcze długo mu posłuży
Najtańsze soundbary z subwooferem. Co kupisz za mniej niż 600 zł?
Najtańsze soundbary z subwooferem. Co kupisz za mniej niż 600 zł?
Jędrzejak zna skuteczny sposób na mrozy. Wydasz na niego zaskakująco mało
Jędrzejak zna skuteczny sposób na mrozy. Wydasz na niego zaskakująco mało
Popularne projektory laserowe do 5 tys. zł. Dlaczego warto je wybrać?
Popularne projektory laserowe do 5 tys. zł. Dlaczego warto je wybrać?
System multimedialny w starym samochodzie. Jak to zrobić?
System multimedialny w starym samochodzie. Jak to zrobić?
Wybieramy kapcie męskie: śmieszne, ciepłe, a może skórzane?
Wybieramy kapcie męskie: śmieszne, ciepłe, a może skórzane?
Ciepła i praktyczna kurtka narciarska męska. Jaką wybrać, aby posłużyła ci przez lata?
Ciepła i praktyczna kurtka narciarska męska. Jaką wybrać, aby posłużyła ci przez lata?
Kultowe trapery kupisz za grosze. Podobne nosi Maciej Musiał
Kultowe trapery kupisz za grosze. Podobne nosi Maciej Musiał
Swetry i bluzy męskie. Przegląd najmodniejszych modeli na zimę
Swetry i bluzy męskie. Przegląd najmodniejszych modeli na zimę