Najszybsze Lambo w historii

Edo Competition zaprezentowało właśnie swoje najnowsze dzieło - rozpędzające się do ponad 360 km/h Lamborghini LP 710

Obraz

/ 10Najszybsze Lambo w historii

Obraz
© moto.wp.pl

Podstawą do stworzenia LP 710 był najzwyklejszy Murcielago LP 640. Po rozebraniu supersamochodu na części pierwsze, specjaliści z Edo zabrali się do pracy. Ich modyfikacjom zostały poddane właściwie wszystkie elementy auta, poczynając od karoserii, przez silnik, wydech, wnętrze, a na wyścigowych kołach kończąc.

Co ciekawe, firma wydaje się być bardziej podekscytowana zmianami wizualnymi, niż technicznymi modyfikacjami Lambo. Projektem upiększeń zajął się bowiem magnat świata mody, Christian Audigier. Wszystko wskazuje na to, że dano mu wolną rękę przy ozdabianiu samochodu. Audigier wybrał bowiem zarówno matowy, czarny lakier, jakim pokryto karoserię LP 710, jak również przygotował całe wykończenie tapicerskie. Swojego talentu użyczył również Marcus Pfeil, który specjalizuje się w upiększaniu karoserii wszelkiego rodzaju pojazdów.

/ 10Najszybsze Lambo w historii

Obraz
© moto.wp.pl

Podstawą do stworzenia LP 710 był najzwyklejszy Murcielago LP 640. Po rozebraniu supersamochodu na części pierwsze, specjaliści z Edo zabrali się do pracy. Ich modyfikacjom zostały poddane właściwie wszystkie elementy auta, poczynając od karoserii, przez silnik, wydech, wnętrze, a na wyścigowych kołach kończąc.

Co ciekawe, firma wydaje się być bardziej podekscytowana zmianami wizualnymi, niż technicznymi modyfikacjami Lambo. Projektem upiększeń zajął się bowiem magnat świata mody, Christian Audigier. Wszystko wskazuje na to, że dano mu wolną rękę przy ozdabianiu samochodu. Audigier wybrał bowiem zarówno matowy, czarny lakier, jakim pokryto karoserię LP 710, jak również przygotował całe wykończenie tapicerskie. Swojego talentu użyczył również Marcus Pfeil, który specjalizuje się w upiększaniu karoserii wszelkiego rodzaju pojazdów.

/ 10Najszybsze Lambo w historii

Obraz
© moto.wp.pl

Podstawą do stworzenia LP 710 był najzwyklejszy Murcielago LP 640. Po rozebraniu supersamochodu na części pierwsze, specjaliści z Edo zabrali się do pracy. Ich modyfikacjom zostały poddane właściwie wszystkie elementy auta, poczynając od karoserii, przez silnik, wydech, wnętrze, a na wyścigowych kołach kończąc.

Co ciekawe, firma wydaje się być bardziej podekscytowana zmianami wizualnymi, niż technicznymi modyfikacjami Lambo. Projektem upiększeń zajął się bowiem magnat świata mody, Christian Audigier. Wszystko wskazuje na to, że dano mu wolną rękę przy ozdabianiu samochodu. Audigier wybrał bowiem zarówno matowy, czarny lakier, jakim pokryto karoserię LP 710, jak również przygotował całe wykończenie tapicerskie. Swojego talentu użyczył również Marcus Pfeil, który specjalizuje się w upiększaniu karoserii wszelkiego rodzaju pojazdów.

/ 10Najszybsze Lambo w historii

Obraz
© moto.wp.pl

Podstawą do stworzenia LP 710 był najzwyklejszy Murcielago LP 640. Po rozebraniu supersamochodu na części pierwsze, specjaliści z Edo zabrali się do pracy. Ich modyfikacjom zostały poddane właściwie wszystkie elementy auta, poczynając od karoserii, przez silnik, wydech, wnętrze, a na wyścigowych kołach kończąc.

Co ciekawe, firma wydaje się być bardziej podekscytowana zmianami wizualnymi, niż technicznymi modyfikacjami Lambo. Projektem upiększeń zajął się bowiem magnat świata mody, Christian Audigier. Wszystko wskazuje na to, że dano mu wolną rękę przy ozdabianiu samochodu. Audigier wybrał bowiem zarówno matowy, czarny lakier, jakim pokryto karoserię LP 710, jak również przygotował całe wykończenie tapicerskie. Swojego talentu użyczył również Marcus Pfeil, który specjalizuje się w upiększaniu karoserii wszelkiego rodzaju pojazdów.

/ 10Najszybsze Lambo w historii

Obraz
© moto.wp.pl

Podstawą do stworzenia LP 710 był najzwyklejszy Murcielago LP 640. Po rozebraniu supersamochodu na części pierwsze, specjaliści z Edo zabrali się do pracy. Ich modyfikacjom zostały poddane właściwie wszystkie elementy auta, poczynając od karoserii, przez silnik, wydech, wnętrze, a na wyścigowych kołach kończąc.

Co ciekawe, firma wydaje się być bardziej podekscytowana zmianami wizualnymi, niż technicznymi modyfikacjami Lambo. Projektem upiększeń zajął się bowiem magnat świata mody, Christian Audigier. Wszystko wskazuje na to, że dano mu wolną rękę przy ozdabianiu samochodu. Audigier wybrał bowiem zarówno matowy, czarny lakier, jakim pokryto karoserię LP 710, jak również przygotował całe wykończenie tapicerskie. Swojego talentu użyczył również Marcus Pfeil, który specjalizuje się w upiększaniu karoserii wszelkiego rodzaju pojazdów.

/ 10Najszybsze Lambo w historii

Obraz
© moto.wp.pl

Podstawą do stworzenia LP 710 był najzwyklejszy Murcielago LP 640. Po rozebraniu supersamochodu na części pierwsze, specjaliści z Edo zabrali się do pracy. Ich modyfikacjom zostały poddane właściwie wszystkie elementy auta, poczynając od karoserii, przez silnik, wydech, wnętrze, a na wyścigowych kołach kończąc.

Co ciekawe, firma wydaje się być bardziej podekscytowana zmianami wizualnymi, niż technicznymi modyfikacjami Lambo. Projektem upiększeń zajął się bowiem magnat świata mody, Christian Audigier. Wszystko wskazuje na to, że dano mu wolną rękę przy ozdabianiu samochodu. Audigier wybrał bowiem zarówno matowy, czarny lakier, jakim pokryto karoserię LP 710, jak również przygotował całe wykończenie tapicerskie. Swojego talentu użyczył również Marcus Pfeil, który specjalizuje się w upiększaniu karoserii wszelkiego rodzaju pojazdów.

/ 10Najszybsze Lambo w historii

Obraz
© moto.wp.pl

Podstawą do stworzenia LP 710 był najzwyklejszy Murcielago LP 640. Po rozebraniu supersamochodu na części pierwsze, specjaliści z Edo zabrali się do pracy. Ich modyfikacjom zostały poddane właściwie wszystkie elementy auta, poczynając od karoserii, przez silnik, wydech, wnętrze, a na wyścigowych kołach kończąc.

Co ciekawe, firma wydaje się być bardziej podekscytowana zmianami wizualnymi, niż technicznymi modyfikacjami Lambo. Projektem upiększeń zajął się bowiem magnat świata mody, Christian Audigier. Wszystko wskazuje na to, że dano mu wolną rękę przy ozdabianiu samochodu. Audigier wybrał bowiem zarówno matowy, czarny lakier, jakim pokryto karoserię LP 710, jak również przygotował całe wykończenie tapicerskie. Swojego talentu użyczył również Marcus Pfeil, który specjalizuje się w upiększaniu karoserii wszelkiego rodzaju pojazdów.

/ 10Najszybsze Lambo w historii

Obraz
© moto.wp.pl

Podstawą do stworzenia LP 710 był najzwyklejszy Murcielago LP 640. Po rozebraniu supersamochodu na części pierwsze, specjaliści z Edo zabrali się do pracy. Ich modyfikacjom zostały poddane właściwie wszystkie elementy auta, poczynając od karoserii, przez silnik, wydech, wnętrze, a na wyścigowych kołach kończąc.

Co ciekawe, firma wydaje się być bardziej podekscytowana zmianami wizualnymi, niż technicznymi modyfikacjami Lambo. Projektem upiększeń zajął się bowiem magnat świata mody, Christian Audigier. Wszystko wskazuje na to, że dano mu wolną rękę przy ozdabianiu samochodu. Audigier wybrał bowiem zarówno matowy, czarny lakier, jakim pokryto karoserię LP 710, jak również przygotował całe wykończenie tapicerskie. Swojego talentu użyczył również Marcus Pfeil, który specjalizuje się w upiększaniu karoserii wszelkiego rodzaju pojazdów.

/ 10Najszybsze Lambo w historii

Obraz
© moto.wp.pl

Podstawą do stworzenia LP 710 był najzwyklejszy Murcielago LP 640. Po rozebraniu supersamochodu na części pierwsze, specjaliści z Edo zabrali się do pracy. Ich modyfikacjom zostały poddane właściwie wszystkie elementy auta, poczynając od karoserii, przez silnik, wydech, wnętrze, a na wyścigowych kołach kończąc.

Co ciekawe, firma wydaje się być bardziej podekscytowana zmianami wizualnymi, niż technicznymi modyfikacjami Lambo. Projektem upiększeń zajął się bowiem magnat świata mody, Christian Audigier. Wszystko wskazuje na to, że dano mu wolną rękę przy ozdabianiu samochodu. Audigier wybrał bowiem zarówno matowy, czarny lakier, jakim pokryto karoserię LP 710, jak również przygotował całe wykończenie tapicerskie. Swojego talentu użyczył również Marcus Pfeil, który specjalizuje się w upiększaniu karoserii wszelkiego rodzaju pojazdów.

10 / 10Najszybsze Lambo w historii

Obraz
© moto.wp.pl

Podstawą do stworzenia LP 710 był najzwyklejszy Murcielago LP 640. Po rozebraniu supersamochodu na części pierwsze, specjaliści z Edo zabrali się do pracy. Ich modyfikacjom zostały poddane właściwie wszystkie elementy auta, poczynając od karoserii, przez silnik, wydech, wnętrze, a na wyścigowych kołach kończąc.

Co ciekawe, firma wydaje się być bardziej podekscytowana zmianami wizualnymi, niż technicznymi modyfikacjami Lambo. Projektem upiększeń zajął się bowiem magnat świata mody, Christian Audigier. Wszystko wskazuje na to, że dano mu wolną rękę przy ozdabianiu samochodu. Audigier wybrał bowiem zarówno matowy, czarny lakier, jakim pokryto karoserię LP 710, jak również przygotował całe wykończenie tapicerskie. Swojego talentu użyczył również Marcus Pfeil, który specjalizuje się w upiększaniu karoserii wszelkiego rodzaju pojazdów.

Wybrane dla Ciebie

Funkcjonalne smartwatche do 500 zł. Zdziwisz się, co potrafią
Funkcjonalne smartwatche do 500 zł. Zdziwisz się, co potrafią
Jedyna rzecz, którą musi mieć w szafie każdy facet. Przyda się teraz i wiosną
Jedyna rzecz, którą musi mieć w szafie każdy facet. Przyda się teraz i wiosną
Najpopularniejsze słuchawki z redukcją szumów za mniej niż 300 zł
Najpopularniejsze słuchawki z redukcją szumów za mniej niż 300 zł
Jaka kurtka na stok? Kurzajewski nie mógł wybrać lepiej. Ten model jeszcze długo mu posłuży
Jaka kurtka na stok? Kurzajewski nie mógł wybrać lepiej. Ten model jeszcze długo mu posłuży
Najtańsze soundbary z subwooferem. Co kupisz za mniej niż 600 zł?
Najtańsze soundbary z subwooferem. Co kupisz za mniej niż 600 zł?
Jędrzejak zna skuteczny sposób na mrozy. Wydasz na niego zaskakująco mało
Jędrzejak zna skuteczny sposób na mrozy. Wydasz na niego zaskakująco mało
Popularne projektory laserowe do 5 tys. zł. Dlaczego warto je wybrać?
Popularne projektory laserowe do 5 tys. zł. Dlaczego warto je wybrać?
System multimedialny w starym samochodzie. Jak to zrobić?
System multimedialny w starym samochodzie. Jak to zrobić?
Wybieramy kapcie męskie: śmieszne, ciepłe, a może skórzane?
Wybieramy kapcie męskie: śmieszne, ciepłe, a może skórzane?
Ciepła i praktyczna kurtka narciarska męska. Jaką wybrać, aby posłużyła ci przez lata?
Ciepła i praktyczna kurtka narciarska męska. Jaką wybrać, aby posłużyła ci przez lata?
Kultowe trapery kupisz za grosze. Podobne nosi Maciej Musiał
Kultowe trapery kupisz za grosze. Podobne nosi Maciej Musiał
Swetry i bluzy męskie. Przegląd najmodniejszych modeli na zimę
Swetry i bluzy męskie. Przegląd najmodniejszych modeli na zimę