Największy salon BMW w Polsce
Największy i najnowocześniejszy salon BMW w Polsce jest już otwarty. Powstał w Warszawie, przy al. Prymasa Tysiąclecia 64. Należy do międzynarodowego koncernu Inchcape Motor – znanego gracza na światowym rynku motoryzacyjnym.
Pierwsi Klienci już mieli okazję odwiedzić prawie 3000 m2 ekspozycji. Są tu najnowsze modele BMW - zarówno samochody jak i motocykle oraz auta używane, do tego marka MINI. Ten salon to jedyny obiekt spełniający w 100 procentach restrykcyjne wymagania monachijskiej firmy BMW AG.
Inwestycja, którą rozpoczęto późną jesienią ubiegłego roku właśnie się zakończyła. Na działce o powierzchni blisko 8000 m2 powstał dwupoziomowy salon, przestronny, wygodny i nowocześnie zaaranżowany. Klient może w nim wybierać zarówno samochody nowe, używane jak i motocykle, na miejscu jest pełna paleta usług finansowania zakupu oraz hala serwisowa.
Co istotne ekspozycja aut używanych jest zorganizowana na takich samych zasadach jak modeli nowych – oznacza to, że wewnątrz salonu znajduje się przestronna i komfortowa dla Klientów część przeznaczona dla używanych BMW. Łącznie salon samochodowy i motocyklowy zajmuje prawie 3000 m2. Dla miłośników elegancji w mniejszej formie proponowana jest należąca do BMW marka MINI, te lifestylowe samochody są nabycia i obejrzenia także w nowym salonie.
Również serwis jest imponujący. Na powierzchni ponad 750 m2 w hali serwisowej pracuje 12 podnośników. Parking zewnętrzny został przewidziany na 130 miejsc. Nowy salon jest jedynym w Polsce, który w stu procentach spełnia najnowsze standardy koncernu z Monachium. Oznacza to, że jest to pierwszy salon zbudowany w 100% według wytycznych BMW AG. Nie tylko wystrój wnętrza, dobór mebli, sposób ekspozycji jest zgodny z wymaganiami marki BMW, ale również cała bryła budynku.
Przy czym nie chodzi tylko o nowoczesność i wielkość ekspozycji, ale też o funkcjonalność i wygodę dla Klienta. W salonie znajduje się kafeteria, szatnia dla motocyklistów i specjalny program umożliwiający śledzenie postępu prac nad serwisowanym autem. Na monitorach umieszczonych w kafeterii klienci oczekujący na swój samochód mogą na bieżąco sprawdzać stan naprawy.
Na tle konkurencji Inchcape Motor wyróżnia się stylem i jakością obsługi Klienta. „Budowa tego salonu to tylko jeden z elementów realizacji strategii Customer First. W jej ramach wdrażany jest pięcioletni program Inchcape Advantage – zmierzający do umieszczenia Klienta w centrum wszystkich działań podejmowanych przez Inchcape Motor. Ten wysoki poziom obsługi dotyczy zarówno etapu podejmowania decyzji zakupowej, testowania samochodu, czy samego zakupu, ale również, a może przede wszystkim obsługi Klienta w serwisie.
Naszym założeniem jest pozostawienie niezapomnianego wrażenia - dlatego wielkość i nowoczesność jak najbardziej, ale przede wszystkim jakość” – mówi Marcin Słomkowski, Dyrektor Inchcape Motor Polska. Wcześniej w Warszawie firma prowadziła salon przy ul. Prostej. „Od początku zakładaliśmy, że będzie to tylko etap na drodze ku reprezentacyjnej stacji dealerskiej, która odpowiadałaby pozycji BMW jako światowego lidera na rynku aut premium i pozycji Inchcape Motor jako czołowego gracza w światowej dystrybucji samochodów” – dodaje Marcin Słomkowski.
Inchcape Motor to największy, niezależny koncern motoryzacyjny. Na świecie sprzedaje 1 samochód co 2 minuty. Działa w 25 krajach, reprezentując 18 marek samochodowych. W skali globalnej prowadzi 200 salonów dealerskich – ma zatem ogromne doświadczenie w dostarczaniu najlepszych, innowacyjnych rozwiązań oraz praktyk sprawdzonych w procesie obsługi Klienta. W Polsce Inchcape Motor jest obecny jako partner Marek BMW i MINI i prowadzi również salon we Wrocławiu.