Nowa kampania reklamowa znanej marki oddzieżowej
Motywem przewodnim jest ślub w wersji rock-and-roll
Motywem przewodnim kampanii reklamowej na wiosnę 2015 jest ślub, opatrzony hasłem "I DO HILFIGER rockthelove". Reklama przedstawia rodzinę Hilfigerów, która świętuje uroczystość ślubu w luźnej, rock’n’ roll’owej atmosferze.
NOWY JORK, AMSTERDAM (Styczeń 2015) - Marka Tommy Hilfiger, która jest własnością PVH Corporation, przedstawia kampanię reklamową na sezon Wiosna 2015 - I DO HILFIGER rockthelove. W tym sezonie Rodzina Hilfigerów spotyka się na ślubie, w Sonomie, Kalifornii. W roli nowoczesnej i niezwykle atrakcyjnej panny młodej występuje modelka Behati Prinsloo.
Kolekcja na wiosnę 2015 to świeżość i luz
Dzięki perfekcyjnie skrojonym kreacjom i wesołym nastrojom gości, uroczystość zdominowało nieodparte wrażenie luzu i beztroski. Ślubny dress code? Tradycyjny, odświętny strój został przełamany lekką nonszalancją dzięki sporej dawce jeansu, skóry, pasków i cekinów.
U Hilfigerów wesele to jedna wielka impreza na otwartej przestrzeni z zespołem grającym na trawniku i gośćmi wchodzącymi na scenę. Tak wygląda miłosne szaleństwo w stylu Hilfigerów!
Kolekcja na wiosnę 2015 to świeżość i luz
"W tym sezonie rodzina Hilfigerów świętuje wesele na swój własny sposób" - powiedział Tommy Hilfiger. "Inspirując się moją własną rodziną i dotychczasowym dorobkiem marki Tommy Hilfiger, kampania przedstawia niepowtarzalną kompilację postaci i stylów.
Kolekcja na wiosnę 2015 łączy w sobie nutę rock-and-roll'’a z powiewem świeżości i luzu, charakterystycznymi dla Wschodniego Wybrzeża."
Kolekcja na wiosnę 2015 to świeżość i luz
Zdjęcia do kampanii "I DO HILFIGER rockthelove" wykonał Craig McDean, za stylizację odpowiada Karl Templer, a za reżyserię Trey Laird z Laird + Partners.
Kolekcja na wiosnę 2015 to świeżość i luz
Kampania kręcona była w Sonomie (Kalifornia), a w rolę szalonej rodzinki ponownie wcielają się Arthur Kulkov, Julia Hafstrom, Bernard Fouquet, RJ King, RJ Rogenski, Jourdan Dunn, Chloe Blackshire do których dołączyły nowe członkinie rodziny: Ronja Furrer i Behati Prinsloo, jako panna młoda.
Za fryzury odpowiadał James Pecis z D+V Agency, stylizacją i wizażem natomiast zajmował się Mark Carasquillo z Art Partner
Kolekcja na wiosnę 2015 to świeżość i luz
"Kampania reklamowa jest dokładnym odzwierciedleniem wyjątkowego ducha naszej marki" - powiedział Avery Baker, Dyrektor Generalny marki. "Wizualny charakter kampanii stał się rozpoznawalny na całym świecie.
Wiosną 2015 roku jeszcze bardziej zwiększymy nacisk na reklamę cyfrową i nadal będziemy korzystać z tradycyjnego marketingu" dodał Baker.