Trwa ładowanie...
d2af8zl
Styl

Nowa kampania Tommy Hilfiger na jesień 2014

Głosuj
Głosuj
Podziel się
Opinie
Nowa kampania Tommy Hilfiger na jesień 2014
(Tommy Hilfiger)
d2af8zl

W nowej kampanii wizerunkowej marki „Le víe en rõpe” zobaczymy nowe podejście do klasycznego stylu marki, który – zuchwale zmieszany z elementami sportowymi – powraca na łono natury.

Nowy Jork, Amsterdam (lipiec 2014) - Tommy Hilfiger Group należąca do PVH Corp. przedstawia najnowszą globalną kampanię „La víe en rõpe” na Jesień 2014. Rodzina Hilfigerów – czyli ulubiona amerykańsa rodzina, na której skupia się strategia marketingowa firmy – powraca by odbyć wędrówkę nad Jezioro Tahoe, w miejscu gdzie Kalifornia graniczy z Newadą. Eklektyczna rodzina podbija łono natury w wyrafinowanym stylu, z elementami nawiązującym do surowego otoczenia. W kolekcji znajdą się parki z kapturami, marynarki, skórzane kurtki i kozaki. Nowa linia posiada elementy wykonane ze skóry owczej oraz liny wykorzystywanej przy skokach na bungee. Koszulo-sukienki posiadają wzór wyblakłej od słońca kratki. Wiernym pomocnikiem i towarzyszem podczas wędrówek będzie pies Bernardyn.

“W tym sezonie, Rodzina Hilfigerów powraca i są bardziej żądni przygody niż kiedykolwiek wcześniej,” powiedział Tommy Hilfiger. “Zainspirowaliśmy się tradycyjnym sprzętem wspinaczkowym, który odświeżyliśmy i użyliśmy do stworzenia współczesnej miejskiej kolekcji na jesień 2014. Dzięki współpracy z Abraham Moon, słynną brytyjską manufakturą wełny, uzyskaliśmy linię łączącą tradycyjne sploty z technicznymi elementami sprzętu wspinaczkowego. Kolekcja będzie świetnie wyglądać nie tylko w domku letniskowym w Aspen, ale również na ulicach Nowego Jorku.”

d2af8zl

Nowa kampania Rodzina Hilfigerów oddaje tradycyjny, elegancki, ale zarazem typowo brytyjski wdzięk marki Tommy Hilfiger. Kampania została sfotografowana przez Craiga McDeana. Stylizacją zajął się Karl Templer, a kreatywną dyrektywę nad projektem objęła agencja Laird of Laird + Partners.

“Kampania Rodzina Hilfigerów konsekwentnie wyróżnia się na nasyconym rynku,” oświadczył Avery Baker, Dyrektor Działu Marketingu Grupy Tommy Hilfiger. “Nasza kampania opiera się na coraz bardziej zacierających się różnicach pomiędzy tradycyjną formą reklamy a komunikacją online. Dzięki kontynuacji konceptu Rodzina Hilfigerów przez ostatnie sezony, mogliśmy świadomie i efektywnie rozwijać relację z naszymi klientami rozszerzając świadomość i rozpoznawalność marki na wielu poziomach.

(( bigphoto http://i.wp.pl/a/f/jpeg/33592/1.jpeg #source=(fot. Tommy Hilfiger)

# #size=649x334#))

d2af8zl

“Przygody Rodziny Hilfigerów poszerzają się o kolejny rozdział. Tym razem przenosimy się na łono natury” powiedział Trey Laird. “Opowiadamy ekscytującą, niekończącą się historię, która w tym sezonie opiera się na eklektycznej mieszance surowości i wyrafinowania.

Kampania została sfotografowana na obszarze Jeziora Tahoe. Rodzinę tworzą Arthur Kulkov, Julia Hafstrom, Bernard Fouquet, RJ King, Marlon Teixeira i Luke Willett. W tym sezonie do kampanii dołączyły również nowe postaci, które uosabiają wyrafinowany szyk i tradycyjny duch marki Tommy Hilfiger, m.in. Malaika Firth, Ophelie Guillermand, Lexi Boling, Emma Balfour, RJ Rogenski, Conrad Bromfield, Abiah Hostvedt, oraz pies rasy Bernardyn o imieniu Buck.

Aby wesprzeć estetykę nowej kampanii “la víe en rope”, Tommy Hilfiger stworzył specjalnie zaprojektowane z tej okazji mosiężne logo. Gładki, postarzały mosiądz podkreśla ikoniczne logo marki oraz firmową paletę kolorów: czerwień, biel oraz niebieski. Nowe logo pojawi się w kampanii na jesień 2014, na wszystkich materiałach promocyjnych i oznakowaniach w punktach sprzedaży marki.

Globalna promocja kolekcji “la víe en rope” rozpocznie się w lipcu 2014 w gazetach, w internecie, na nośnikach wielkoformatowych oraz w social media. Reklamy kampanii pojawią się we wrześniowych wydaniach największych międzynarodowych magazynów modowych, takich jak : Vanity Fair, Vogue, InStyle, ELLE, GQ i Esquire. Kampanie outdoorowe pojawią się w Nowym Jorku, Los Angeles, prestiżowych dzielnicach Hong Kongu oraz w największych europejskich miastach: Londynie, Paryżu i Mediolanie.

d2af8zl

Podziel się opinią

Share
d2af8zl
d2af8zl