Nowe e‑papierosy - zupełnie inne niż pozostałe
Wysoka jakość, wyważony smak naturalnego tytoniu oraz poręczny kształt przypominający tradycyjnego papierosa są z pewnością tym, co wyróżnia Belvene, markę elektronicznych papierosów super premium. Zyskuje ona coraz większe uznanie konsumentów i buduje swoją pozycję na rynku.
"Naszym głównym celem jest pokazanie miłośnikom tytoniu jego elektronicznego, zdrowszego wymiaru" - mówi Michał Wyszomierski, prezes marki Belvene. "Wbrew stereotypom, nikotyna sama w sobie nie jest rakotwórcza. Szkodliwe związki chemiczne znajdują się w dymie z tradycyjnego papierosa. Elektroniczny papieros Belvene nie zawiera substancji smolistych, dlatego ilość niekorzystnych dla organizmu oparów jest setki razy mniejsza" - tłumaczy Wyszomierski.
Badania marki Belvene przeprowadzone na początku 2014 roku wskazały tendencję zrywania z tradycyjnym nałogiem na rzecz elektronicznego palenia. E-papierosy zaspokajają głód nikotynowy i pozwalają utrzymać nawyki związane z tradycyjnym paleniem, takie jak zaciąganie się "dymem". Ponad 60% palaczy przyznało, że elektroniczny papieros pomógł im w walce z nałogiem. Jednocześnie 80% badanych deklarowało, że dzięki niemu zmniejszyli ilość wypalanych papierosów.
Tytoń w elektronicznej odsłonie
"Elektroniczny papieros to urządzenie do inhalacji. Wyrażenie "palenie" używane jest przy nim tylko w przenośni, ponieważ nie odbywa się przy tym proces spalania" - w ten sposób działanie elektronicznego papierosa objaśnia prezes Belvene.
Olejki zawarte w elektronicznych elektronicznych papierosach Belvene oparte są na naturalnych ekstraktach. Oprócz tradycyjnego smaku Original, istnieje także kompozycja ekstraktu tytoniu ze smakiem naturalnej mięty - Mint. "Kreowanie nowych, nieistniejących jeszcze na rynku kompozycji smakowych to nasze wyzwanie. Oprócz linii Original i Mint stworzyliśmy jeszcze beznikotynowy e- papieros o aromacie truskawkowym" - mówi Michał Wyszomierski. "Od lipca wprowadzamy nowe linie elektronicznych papierosów - Vanilię, Menthol oraz Cherry" - dodaje.
Dla osób niepalących, szukających jedynie relaksu w intensywnym smaku "dymu", Belvene ma również rozwiązanie. "Wprowadziliśmy na polski rynek elektroniczną Shishę, w wersji kieszonkowej. Jej bogata gama smaków - jabłko, wanilia, wiśnia - powinna zaspokoić każdego poszukującego palenia premium" - mówi Wyszomierski.
Tradycyjny design
Zakończeniem i ukoronowaniem linii elektronicznych papierosów Belvene jest ich design. Poręczny klasyczny kształt, przypominający tradycyjnego papierosa jest niewątpliwym atrybutem marki. "Przy projektowaniu wyglądu naszych e-papierosów kierowaliśmy się możliwością dyskrecji podczas ich używania, jednocześnie myśląc o mężczyznach ceniących sobie klasykę" - podsumowuje prezes marki. Kropkę nad "i" stanowi niebanalna kolorystyka - od męskiego granatu (Original) przez pastelową zieleń (Mint), aż do kobiecego różu (Zero).