FormaPanowie, głowy do góry! Kobiety twierdzą, że wiedzą, co to jest spalony

Panowie, głowy do góry! Kobiety twierdzą, że wiedzą, co to jest spalony

Wyniki badań Instytutu Homo Homini, przeprowadzonych w ramach akcji „Głowy do góry! Pokaż jak wielkim jesteś kibicem.” potwierdziły, że kobiety są przewrotne. Aż 70% Pań zadeklarowało, że wie co to jest spalony. Niestety jednocześnie 69% nie potrafiło go wyjaśnić.

Panowie, głowy do góry! Kobiety twierdzą, że wiedzą, co to jest spalony
Źródło zdjęć: © materiał prasowy/compress

Kiedy poproszono respondentki, aby powiedziały, na czym spalony polega, okazało się, że nie 70, a tylko 31% kobiet potrafi wyjaśnić tę sytuację boiskową. Największą realną wiedzę posiadają młode kobiety: wytłumaczyć spalonego potrafi 60% pań w wieku 25-34, 50% w wieku 18-24 oraz 44% w wieku 35-44 lat. Wśród kobiet po 45 roku życia miłość do piłki i wiedza o niej znacznie spadają. Spalonego potrafi „rozłożyć na czynniki pierwsze” jedynie 20% pań w wieku 45-54, 17% pań w wieku 55-64 oraz 19% pań powyżej 64 roku życia. Instytut Homo Homini nie sprawdził, czy kobiety wiedzą, na czym polega pułapka offside’owa.

Piłka dla kobiet jest patriotyczna
W ramach akcji „Głowy do góry! Pokaż jak wielkim jesteś kibicem.” zbadano również różnice w motywacjach, dla których kibicują panowie i panie. Polacy kibicują, bo są fanami piłki (40% odpowiedzi); powód ten wskazało jedynie 15% Polek. Panie kibicują, gdyż są patriotkami a Polska organizuje turniej EURO2012 (40% wskazań). Dużo częściej też niż mężczyźni kibicują dla poczucia wspólnoty kibicowania: odpowiednio 17% oraz 8% odpowiedzi. Z badania wynika, że dużo więcej kobiet (33,6%) niż mężczyzn (23,4%) należy do kategorii KIBICE EURO2012, którzy raczej nie interesują się piłka nożną, ale ponieważ Polska jest gospodarzem mistrzostw, postanowili kibicować.

Głowy góry! I kobiety i mężczyźni kibicują dalej!

Podczas EURO2012 i Polki i Polacy kibicują w nowej formule: z „głową do góry”. Na czym polega taki sposób wspierania ukochanej drużyny? Chodzi o trzymanie w górze zdjęcia swojej twarzy wydrukowanej w wielkim formacie. Taki sposób byłby najlepszą niestandardową formą kibicowania dla 35% respondentów w badaniu Homo Homini. Pomysł nie jest skomplikowany, ale samodzielnie trudno go zrealizować ze względu na niezbędny sprzęt techniczny, który podczas EURO2012 udostępniają zupełnie bezpłatnie organizatorzy akcji „Głowy do góry! Pokaż jak wielkim jesteś kibicem.” Akcja odbyła się już w Warszawie, Gdańsku i Wrocławiu.

informacja prasowa

Źródło artykułu:WP Facet
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (6)