Perełki stadionów!
20.06.2012 | aktual.: 27.12.2016 15:19
None
Połowa kobiet, gdy ich partner ogląda mecz, zostaje w domu i znajduje sobie inne zajęcie - czyta książki, gotuje, sprząta, ogląda film na drugim telewizorze albo po prostu idzie spać. Natomiast aż 40 proc. z nich ogląda mecze razem ze swoim partnerem. Tylko 7 proc. opuszcza swojego mężczyznę i spotyka się z koleżankami, a 1,7 proc. idzie na zakupy. Pokazuje to, że przedstawiany w mediach masowych schemat, w którym kobieta pozostawia swojego partnera, aby iść na zakupy lub na "babski wieczór" nie sprawdza się w Polsce. (PAP, ijuh/PFi)
Te dziewczyny kochają futbol!
Tylko 5 proc. z nich ogląda mecze ze względu na atrakcyjnych piłkarzy i tylko 1 na 100, aby przypodobać się swojemu partnerowi. Pokazuje to, że kobiety nie stosują się do zasady "przez wspólne oglądanie do serca", a mecz piłkarski to dla nich nie tylko przystojni sportowcy. Co trzecia kobieta w Polsce ogląda mecze piłkarskie, ponieważ interesuje się piłką nożną, a 15 proc. tak wspólnie spędza czas ze swoimi znajomymi. Obalałoby to mit, że piłka nożna to dla kobiet najgorsza forma rozrywki.
Te dziewczyny kochają futbol!
Dlaczego mężczyźni oglądają mecze?
Kobiety, które nie są zainteresowane piłką nożną denerwują się, gdy ich mężczyźni oglądają mecze. Dlaczego według nich panowie siadają przed telewizorem i kibicują swojej drużynie? Badanie pokazuje, że według kobiet, mężczyźni nie oglądają meczów ze względu na zainteresowanie piłką nożną. Połowa z nich uważa, że jest to dla panów wyłącznie przerwa w myśleniu. Co czwarta kobieta w Polsce nie wie i nie rozumie, dlaczego mężczyźni oglądają piłkę nożną. Mniej więcej tyle samo pań sądzi, że mecz jest dla ich partnerów okazją do spotkania się z kolegami i spożywania alkoholu. Co ciekawe niewiele z nich (3 proc.) uważa, że mężczyźni używają meczu, jako pretekstu do zwolnienia z domowych obowiązków.
„Piłka nożna i kibicowanie jest kojarzone głównie z mężczyznami. Przed turniejem UEFA EURO 2012, jako Narodowy Sponsor chcieliśmy sprawdzić, jak ten sport oraz jego kibiców widzą polskie kobiety” - mówi Katarzyna Wojda, Marketing & PR Manager, MasterCard Europe Oddział w Polsce.
Te dziewczyny kochają futbol!
"Piłka nożna i kibicowanie jest kojarzone głównie z mężczyznami. Przed turniejem UEFA EURO 2012, jako Narodowy Sponsor chcieliśmy sprawdzić, jak ten sport oraz jego kibiców widzą polskie kobiety" - mówi Katarzyna Wojda, Marketing & PR Manager, MasterCard Europe Oddział w Polsce.
"Ciekawe jest to, że badanie obala stereotypy na temat kobiet i piłki nożnej. Coraz więcej z nas interesuje się tym sportem i dzieli tę pasję ze swoimi partnerami oraz znajomymi. Co najważniejsze, rozumiemy potrzebę obejrzenia meczu w telewizji albo na stadionie."
Może rzeczywiście kobiety lubią piłkę i warto z nimi oglądać mecze? Tylko dlaczego nie potrafią zrozumieć czym jest spalony? (PAP, ijuh/PFi)
Te dziewczyny kochają futbol!
"Piłka nożna i kibicowanie jest kojarzone głównie z mężczyznami. Przed turniejem UEFA EURO 2012, jako Narodowy Sponsor chcieliśmy sprawdzić, jak ten sport oraz jego kibiców widzą polskie kobiety" - mówi Katarzyna Wojda, Marketing & PR Manager, MasterCard Europe Oddział w Polsce.
"Ciekawe jest to, że badanie obala stereotypy na temat kobiet i piłki nożnej. Coraz więcej z nas interesuje się tym sportem i dzieli tę pasję ze swoimi partnerami oraz znajomymi. Co najważniejsze, rozumiemy potrzebę obejrzenia meczu w telewizji albo na stadionie."
Może rzeczywiście kobiety lubią piłkę i warto z nimi oglądać mecze? Tylko dlaczego nie potrafią zrozumieć czym jest spalony? (PAP, ijuh/PFi)
Te dziewczyny kochają futbol!
"Piłka nożna i kibicowanie jest kojarzone głównie z mężczyznami. Przed turniejem UEFA EURO 2012, jako Narodowy Sponsor chcieliśmy sprawdzić, jak ten sport oraz jego kibiców widzą polskie kobiety" - mówi Katarzyna Wojda, Marketing & PR Manager, MasterCard Europe Oddział w Polsce.
"Ciekawe jest to, że badanie obala stereotypy na temat kobiet i piłki nożnej. Coraz więcej z nas interesuje się tym sportem i dzieli tę pasję ze swoimi partnerami oraz znajomymi. Co najważniejsze, rozumiemy potrzebę obejrzenia meczu w telewizji albo na stadionie."
Może rzeczywiście kobiety lubią piłkę i warto z nimi oglądać mecze? Tylko dlaczego nie potrafią zrozumieć czym jest spalony? (PAP, ijuh/PFi)
Te dziewczyny kochają futbol!
"Piłka nożna i kibicowanie jest kojarzone głównie z mężczyznami. Przed turniejem UEFA EURO 2012, jako Narodowy Sponsor chcieliśmy sprawdzić, jak ten sport oraz jego kibiców widzą polskie kobiety" - mówi Katarzyna Wojda, Marketing & PR Manager, MasterCard Europe Oddział w Polsce.
"Ciekawe jest to, że badanie obala stereotypy na temat kobiet i piłki nożnej. Coraz więcej z nas interesuje się tym sportem i dzieli tę pasję ze swoimi partnerami oraz znajomymi. Co najważniejsze, rozumiemy potrzebę obejrzenia meczu w telewizji albo na stadionie."
Może rzeczywiście kobiety lubią piłkę i warto z nimi oglądać mecze? Tylko dlaczego nie potrafią zrozumieć czym jest spalony? (PAP, ijuh/PFi)
Te dziewczyny kochają futbol!
"Piłka nożna i kibicowanie jest kojarzone głównie z mężczyznami. Przed turniejem UEFA EURO 2012, jako Narodowy Sponsor chcieliśmy sprawdzić, jak ten sport oraz jego kibiców widzą polskie kobiety" - mówi Katarzyna Wojda, Marketing & PR Manager, MasterCard Europe Oddział w Polsce.
"Ciekawe jest to, że badanie obala stereotypy na temat kobiet i piłki nożnej. Coraz więcej z nas interesuje się tym sportem i dzieli tę pasję ze swoimi partnerami oraz znajomymi. Co najważniejsze, rozumiemy potrzebę obejrzenia meczu w telewizji albo na stadionie."
Może rzeczywiście kobiety lubią piłkę i warto z nimi oglądać mecze? Tylko dlaczego nie potrafią zrozumieć czym jest spalony? (PAP, ijuh/PFi)
Te dziewczyny kochają futbol!
"Piłka nożna i kibicowanie jest kojarzone głównie z mężczyznami. Przed turniejem UEFA EURO 2012, jako Narodowy Sponsor chcieliśmy sprawdzić, jak ten sport oraz jego kibiców widzą polskie kobiety" - mówi Katarzyna Wojda, Marketing & PR Manager, MasterCard Europe Oddział w Polsce.
"Ciekawe jest to, że badanie obala stereotypy na temat kobiet i piłki nożnej. Coraz więcej z nas interesuje się tym sportem i dzieli tę pasję ze swoimi partnerami oraz znajomymi. Co najważniejsze, rozumiemy potrzebę obejrzenia meczu w telewizji albo na stadionie."
Może rzeczywiście kobiety lubią piłkę i warto z nimi oglądać mecze? Tylko dlaczego nie potrafią zrozumieć czym jest spalony? (PAP, ijuh/PFi)
Te dziewczyny kochają futbol!
"Piłka nożna i kibicowanie jest kojarzone głównie z mężczyznami. Przed turniejem UEFA EURO 2012, jako Narodowy Sponsor chcieliśmy sprawdzić, jak ten sport oraz jego kibiców widzą polskie kobiety" - mówi Katarzyna Wojda, Marketing & PR Manager, MasterCard Europe Oddział w Polsce.
"Ciekawe jest to, że badanie obala stereotypy na temat kobiet i piłki nożnej. Coraz więcej z nas interesuje się tym sportem i dzieli tę pasję ze swoimi partnerami oraz znajomymi. Co najważniejsze, rozumiemy potrzebę obejrzenia meczu w telewizji albo na stadionie."
Może rzeczywiście kobiety lubią piłkę i warto z nimi oglądać mecze? Tylko dlaczego nie potrafią zrozumieć czym jest spalony? (PAP, ijuh/PFi)
Te dziewczyny kochają futbol!
"Piłka nożna i kibicowanie jest kojarzone głównie z mężczyznami. Przed turniejem UEFA EURO 2012, jako Narodowy Sponsor chcieliśmy sprawdzić, jak ten sport oraz jego kibiców widzą polskie kobiety" - mówi Katarzyna Wojda, Marketing & PR Manager, MasterCard Europe Oddział w Polsce.
"Ciekawe jest to, że badanie obala stereotypy na temat kobiet i piłki nożnej. Coraz więcej z nas interesuje się tym sportem i dzieli tę pasję ze swoimi partnerami oraz znajomymi. Co najważniejsze, rozumiemy potrzebę obejrzenia meczu w telewizji albo na stadionie."
Może rzeczywiście kobiety lubią piłkę i warto z nimi oglądać mecze? Tylko dlaczego nie potrafią zrozumieć czym jest spalony? (PAP, ijuh/PFi)
Te dziewczyny kochają futbol!
"Piłka nożna i kibicowanie jest kojarzone głównie z mężczyznami. Przed turniejem UEFA EURO 2012, jako Narodowy Sponsor chcieliśmy sprawdzić, jak ten sport oraz jego kibiców widzą polskie kobiety" - mówi Katarzyna Wojda, Marketing & PR Manager, MasterCard Europe Oddział w Polsce.
"Ciekawe jest to, że badanie obala stereotypy na temat kobiet i piłki nożnej. Coraz więcej z nas interesuje się tym sportem i dzieli tę pasję ze swoimi partnerami oraz znajomymi. Co najważniejsze, rozumiemy potrzebę obejrzenia meczu w telewizji albo na stadionie."
Może rzeczywiście kobiety lubią piłkę i warto z nimi oglądać mecze? Tylko dlaczego nie potrafią zrozumieć czym jest spalony? (PAP, ijuh/PFi)
Te dziewczyny kochają futbol!
"Piłka nożna i kibicowanie jest kojarzone głównie z mężczyznami. Przed turniejem UEFA EURO 2012, jako Narodowy Sponsor chcieliśmy sprawdzić, jak ten sport oraz jego kibiców widzą polskie kobiety" - mówi Katarzyna Wojda, Marketing & PR Manager, MasterCard Europe Oddział w Polsce.
"Ciekawe jest to, że badanie obala stereotypy na temat kobiet i piłki nożnej. Coraz więcej z nas interesuje się tym sportem i dzieli tę pasję ze swoimi partnerami oraz znajomymi. Co najważniejsze, rozumiemy potrzebę obejrzenia meczu w telewizji albo na stadionie."
Może rzeczywiście kobiety lubią piłkę i warto z nimi oglądać mecze? Tylko dlaczego nie potrafią zrozumieć czym jest spalony? (PAP, ijuh/PFi)
Te dziewczyny kochają futbol!
"Piłka nożna i kibicowanie jest kojarzone głównie z mężczyznami. Przed turniejem UEFA EURO 2012, jako Narodowy Sponsor chcieliśmy sprawdzić, jak ten sport oraz jego kibiców widzą polskie kobiety" - mówi Katarzyna Wojda, Marketing & PR Manager, MasterCard Europe Oddział w Polsce.
"Ciekawe jest to, że badanie obala stereotypy na temat kobiet i piłki nożnej. Coraz więcej z nas interesuje się tym sportem i dzieli tę pasję ze swoimi partnerami oraz znajomymi. Co najważniejsze, rozumiemy potrzebę obejrzenia meczu w telewizji albo na stadionie."
Może rzeczywiście kobiety lubią piłkę i warto z nimi oglądać mecze? Tylko dlaczego nie potrafią zrozumieć czym jest spalony? (PAP, ijuh/PFi)
Te dziewczyny kochają futbol!
"Piłka nożna i kibicowanie jest kojarzone głównie z mężczyznami. Przed turniejem UEFA EURO 2012, jako Narodowy Sponsor chcieliśmy sprawdzić, jak ten sport oraz jego kibiców widzą polskie kobiety" - mówi Katarzyna Wojda, Marketing & PR Manager, MasterCard Europe Oddział w Polsce.
"Ciekawe jest to, że badanie obala stereotypy na temat kobiet i piłki nożnej. Coraz więcej z nas interesuje się tym sportem i dzieli tę pasję ze swoimi partnerami oraz znajomymi. Co najważniejsze, rozumiemy potrzebę obejrzenia meczu w telewizji albo na stadionie."
Może rzeczywiście kobiety lubią piłkę i warto z nimi oglądać mecze? Tylko dlaczego nie potrafią zrozumieć czym jest spalony? (PAP, ijuh/PFi)
Te dziewczyny kochają futbol!
"Piłka nożna i kibicowanie jest kojarzone głównie z mężczyznami. Przed turniejem UEFA EURO 2012, jako Narodowy Sponsor chcieliśmy sprawdzić, jak ten sport oraz jego kibiców widzą polskie kobiety" - mówi Katarzyna Wojda, Marketing & PR Manager, MasterCard Europe Oddział w Polsce.
"Ciekawe jest to, że badanie obala stereotypy na temat kobiet i piłki nożnej. Coraz więcej z nas interesuje się tym sportem i dzieli tę pasję ze swoimi partnerami oraz znajomymi. Co najważniejsze, rozumiemy potrzebę obejrzenia meczu w telewizji albo na stadionie."
Może rzeczywiście kobiety lubią piłkę i warto z nimi oglądać mecze? Tylko dlaczego nie potrafią zrozumieć czym jest spalony? (PAP, ijuh/PFi)
Te dziewczyny kochają futbol!
"Piłka nożna i kibicowanie jest kojarzone głównie z mężczyznami. Przed turniejem UEFA EURO 2012, jako Narodowy Sponsor chcieliśmy sprawdzić, jak ten sport oraz jego kibiców widzą polskie kobiety" - mówi Katarzyna Wojda, Marketing & PR Manager, MasterCard Europe Oddział w Polsce.
"Ciekawe jest to, że badanie obala stereotypy na temat kobiet i piłki nożnej. Coraz więcej z nas interesuje się tym sportem i dzieli tę pasję ze swoimi partnerami oraz znajomymi. Co najważniejsze, rozumiemy potrzebę obejrzenia meczu w telewizji albo na stadionie."
Może rzeczywiście kobiety lubią piłkę i warto z nimi oglądać mecze? Tylko dlaczego nie potrafią zrozumieć czym jest spalony? (PAP, ijuh/PFi)
Te dziewczyny kochają futbol!
"Piłka nożna i kibicowanie jest kojarzone głównie z mężczyznami. Przed turniejem UEFA EURO 2012, jako Narodowy Sponsor chcieliśmy sprawdzić, jak ten sport oraz jego kibiców widzą polskie kobiety" - mówi Katarzyna Wojda, Marketing & PR Manager, MasterCard Europe Oddział w Polsce.
"Ciekawe jest to, że badanie obala stereotypy na temat kobiet i piłki nożnej. Coraz więcej z nas interesuje się tym sportem i dzieli tę pasję ze swoimi partnerami oraz znajomymi. Co najważniejsze, rozumiemy potrzebę obejrzenia meczu w telewizji albo na stadionie."
Może rzeczywiście kobiety lubią piłkę i warto z nimi oglądać mecze? Tylko dlaczego nie potrafią zrozumieć czym jest spalony? (PAP, ijuh/PFi)