DziewczynyPerełki stadionów!

Perełki stadionów!

Perełki stadionów!
Źródło zdjęć: © AFP

20.06.2012 | aktual.: 27.12.2016 15:19

None

Połowa kobiet, gdy ich partner ogląda mecz, zostaje w domu i znajduje sobie inne zajęcie - czyta książki, gotuje, sprząta, ogląda film na drugim telewizorze albo po prostu idzie spać. Natomiast aż 40 proc. z nich ogląda mecze razem ze swoim partnerem. Tylko 7 proc. opuszcza swojego mężczyznę i spotyka się z koleżankami, a 1,7 proc. idzie na zakupy. Pokazuje to, że przedstawiany w mediach masowych schemat, w którym kobieta pozostawia swojego partnera, aby iść na zakupy lub na "babski wieczór" nie sprawdza się w Polsce. (PAP, ijuh/PFi)

1 / 17

Te dziewczyny kochają futbol!

Obraz
© AFP

Tylko 5 proc. z nich ogląda mecze ze względu na atrakcyjnych piłkarzy i tylko 1 na 100, aby przypodobać się swojemu partnerowi. Pokazuje to, że kobiety nie stosują się do zasady "przez wspólne oglądanie do serca", a mecz piłkarski to dla nich nie tylko przystojni sportowcy. Co trzecia kobieta w Polsce ogląda mecze piłkarskie, ponieważ interesuje się piłką nożną, a 15 proc. tak wspólnie spędza czas ze swoimi znajomymi. Obalałoby to mit, że piłka nożna to dla kobiet najgorsza forma rozrywki.

2 / 17

Te dziewczyny kochają futbol!

Obraz
© Darek Majewski/Newspix.pl

Dlaczego mężczyźni oglądają mecze?

Kobiety, które nie są zainteresowane piłką nożną denerwują się, gdy ich mężczyźni oglądają mecze. Dlaczego według nich panowie siadają przed telewizorem i kibicują swojej drużynie? Badanie pokazuje, że według kobiet, mężczyźni nie oglądają meczów ze względu na zainteresowanie piłką nożną. Połowa z nich uważa, że jest to dla panów wyłącznie przerwa w myśleniu. Co czwarta kobieta w Polsce nie wie i nie rozumie, dlaczego mężczyźni oglądają piłkę nożną. Mniej więcej tyle samo pań sądzi, że mecz jest dla ich partnerów okazją do spotkania się z kolegami i spożywania alkoholu. Co ciekawe niewiele z nich (3 proc.) uważa, że mężczyźni używają meczu, jako pretekstu do zwolnienia z domowych obowiązków.

„Piłka nożna i kibicowanie jest kojarzone głównie z mężczyznami. Przed turniejem UEFA EURO 2012, jako Narodowy Sponsor chcieliśmy sprawdzić, jak ten sport oraz jego kibiców widzą polskie kobiety” - mówi Katarzyna Wojda, Marketing & PR Manager, MasterCard Europe Oddział w Polsce.

3 / 17

Te dziewczyny kochają futbol!

Obraz
© AFP

"Piłka nożna i kibicowanie jest kojarzone głównie z mężczyznami. Przed turniejem UEFA EURO 2012, jako Narodowy Sponsor chcieliśmy sprawdzić, jak ten sport oraz jego kibiców widzą polskie kobiety" - mówi Katarzyna Wojda, Marketing & PR Manager, MasterCard Europe Oddział w Polsce.

"Ciekawe jest to, że badanie obala stereotypy na temat kobiet i piłki nożnej. Coraz więcej z nas interesuje się tym sportem i dzieli tę pasję ze swoimi partnerami oraz znajomymi. Co najważniejsze, rozumiemy potrzebę obejrzenia meczu w telewizji albo na stadionie."

Może rzeczywiście kobiety lubią piłkę i warto z nimi oglądać mecze? Tylko dlaczego nie potrafią zrozumieć czym jest spalony? (PAP, ijuh/PFi)

4 / 17

Te dziewczyny kochają futbol!

Obraz
© AFP

"Piłka nożna i kibicowanie jest kojarzone głównie z mężczyznami. Przed turniejem UEFA EURO 2012, jako Narodowy Sponsor chcieliśmy sprawdzić, jak ten sport oraz jego kibiców widzą polskie kobiety" - mówi Katarzyna Wojda, Marketing & PR Manager, MasterCard Europe Oddział w Polsce.

"Ciekawe jest to, że badanie obala stereotypy na temat kobiet i piłki nożnej. Coraz więcej z nas interesuje się tym sportem i dzieli tę pasję ze swoimi partnerami oraz znajomymi. Co najważniejsze, rozumiemy potrzebę obejrzenia meczu w telewizji albo na stadionie."

Może rzeczywiście kobiety lubią piłkę i warto z nimi oglądać mecze? Tylko dlaczego nie potrafią zrozumieć czym jest spalony? (PAP, ijuh/PFi)

5 / 17

Te dziewczyny kochają futbol!

Obraz
© AFP

"Piłka nożna i kibicowanie jest kojarzone głównie z mężczyznami. Przed turniejem UEFA EURO 2012, jako Narodowy Sponsor chcieliśmy sprawdzić, jak ten sport oraz jego kibiców widzą polskie kobiety" - mówi Katarzyna Wojda, Marketing & PR Manager, MasterCard Europe Oddział w Polsce.

"Ciekawe jest to, że badanie obala stereotypy na temat kobiet i piłki nożnej. Coraz więcej z nas interesuje się tym sportem i dzieli tę pasję ze swoimi partnerami oraz znajomymi. Co najważniejsze, rozumiemy potrzebę obejrzenia meczu w telewizji albo na stadionie."

Może rzeczywiście kobiety lubią piłkę i warto z nimi oglądać mecze? Tylko dlaczego nie potrafią zrozumieć czym jest spalony? (PAP, ijuh/PFi)

6 / 17

Te dziewczyny kochają futbol!

Obraz
© AFP

"Piłka nożna i kibicowanie jest kojarzone głównie z mężczyznami. Przed turniejem UEFA EURO 2012, jako Narodowy Sponsor chcieliśmy sprawdzić, jak ten sport oraz jego kibiców widzą polskie kobiety" - mówi Katarzyna Wojda, Marketing & PR Manager, MasterCard Europe Oddział w Polsce.

"Ciekawe jest to, że badanie obala stereotypy na temat kobiet i piłki nożnej. Coraz więcej z nas interesuje się tym sportem i dzieli tę pasję ze swoimi partnerami oraz znajomymi. Co najważniejsze, rozumiemy potrzebę obejrzenia meczu w telewizji albo na stadionie."

Może rzeczywiście kobiety lubią piłkę i warto z nimi oglądać mecze? Tylko dlaczego nie potrafią zrozumieć czym jest spalony? (PAP, ijuh/PFi)

7 / 17

Te dziewczyny kochają futbol!

Obraz
© AFP

"Piłka nożna i kibicowanie jest kojarzone głównie z mężczyznami. Przed turniejem UEFA EURO 2012, jako Narodowy Sponsor chcieliśmy sprawdzić, jak ten sport oraz jego kibiców widzą polskie kobiety" - mówi Katarzyna Wojda, Marketing & PR Manager, MasterCard Europe Oddział w Polsce.

"Ciekawe jest to, że badanie obala stereotypy na temat kobiet i piłki nożnej. Coraz więcej z nas interesuje się tym sportem i dzieli tę pasję ze swoimi partnerami oraz znajomymi. Co najważniejsze, rozumiemy potrzebę obejrzenia meczu w telewizji albo na stadionie."

Może rzeczywiście kobiety lubią piłkę i warto z nimi oglądać mecze? Tylko dlaczego nie potrafią zrozumieć czym jest spalony? (PAP, ijuh/PFi)

8 / 17

Te dziewczyny kochają futbol!

Obraz
© AFP

"Piłka nożna i kibicowanie jest kojarzone głównie z mężczyznami. Przed turniejem UEFA EURO 2012, jako Narodowy Sponsor chcieliśmy sprawdzić, jak ten sport oraz jego kibiców widzą polskie kobiety" - mówi Katarzyna Wojda, Marketing & PR Manager, MasterCard Europe Oddział w Polsce.

"Ciekawe jest to, że badanie obala stereotypy na temat kobiet i piłki nożnej. Coraz więcej z nas interesuje się tym sportem i dzieli tę pasję ze swoimi partnerami oraz znajomymi. Co najważniejsze, rozumiemy potrzebę obejrzenia meczu w telewizji albo na stadionie."

Może rzeczywiście kobiety lubią piłkę i warto z nimi oglądać mecze? Tylko dlaczego nie potrafią zrozumieć czym jest spalony? (PAP, ijuh/PFi)

9 / 17

Te dziewczyny kochają futbol!

Obraz
© AFP

"Piłka nożna i kibicowanie jest kojarzone głównie z mężczyznami. Przed turniejem UEFA EURO 2012, jako Narodowy Sponsor chcieliśmy sprawdzić, jak ten sport oraz jego kibiców widzą polskie kobiety" - mówi Katarzyna Wojda, Marketing & PR Manager, MasterCard Europe Oddział w Polsce.

"Ciekawe jest to, że badanie obala stereotypy na temat kobiet i piłki nożnej. Coraz więcej z nas interesuje się tym sportem i dzieli tę pasję ze swoimi partnerami oraz znajomymi. Co najważniejsze, rozumiemy potrzebę obejrzenia meczu w telewizji albo na stadionie."

Może rzeczywiście kobiety lubią piłkę i warto z nimi oglądać mecze? Tylko dlaczego nie potrafią zrozumieć czym jest spalony? (PAP, ijuh/PFi)

10 / 17

Te dziewczyny kochają futbol!

Obraz
© AFP

"Piłka nożna i kibicowanie jest kojarzone głównie z mężczyznami. Przed turniejem UEFA EURO 2012, jako Narodowy Sponsor chcieliśmy sprawdzić, jak ten sport oraz jego kibiców widzą polskie kobiety" - mówi Katarzyna Wojda, Marketing & PR Manager, MasterCard Europe Oddział w Polsce.

"Ciekawe jest to, że badanie obala stereotypy na temat kobiet i piłki nożnej. Coraz więcej z nas interesuje się tym sportem i dzieli tę pasję ze swoimi partnerami oraz znajomymi. Co najważniejsze, rozumiemy potrzebę obejrzenia meczu w telewizji albo na stadionie."

Może rzeczywiście kobiety lubią piłkę i warto z nimi oglądać mecze? Tylko dlaczego nie potrafią zrozumieć czym jest spalony? (PAP, ijuh/PFi)

11 / 17

Te dziewczyny kochają futbol!

Obraz
© AFP

"Piłka nożna i kibicowanie jest kojarzone głównie z mężczyznami. Przed turniejem UEFA EURO 2012, jako Narodowy Sponsor chcieliśmy sprawdzić, jak ten sport oraz jego kibiców widzą polskie kobiety" - mówi Katarzyna Wojda, Marketing & PR Manager, MasterCard Europe Oddział w Polsce.

"Ciekawe jest to, że badanie obala stereotypy na temat kobiet i piłki nożnej. Coraz więcej z nas interesuje się tym sportem i dzieli tę pasję ze swoimi partnerami oraz znajomymi. Co najważniejsze, rozumiemy potrzebę obejrzenia meczu w telewizji albo na stadionie."

Może rzeczywiście kobiety lubią piłkę i warto z nimi oglądać mecze? Tylko dlaczego nie potrafią zrozumieć czym jest spalony? (PAP, ijuh/PFi)

12 / 17

Te dziewczyny kochają futbol!

Obraz
© AFP

"Piłka nożna i kibicowanie jest kojarzone głównie z mężczyznami. Przed turniejem UEFA EURO 2012, jako Narodowy Sponsor chcieliśmy sprawdzić, jak ten sport oraz jego kibiców widzą polskie kobiety" - mówi Katarzyna Wojda, Marketing & PR Manager, MasterCard Europe Oddział w Polsce.

"Ciekawe jest to, że badanie obala stereotypy na temat kobiet i piłki nożnej. Coraz więcej z nas interesuje się tym sportem i dzieli tę pasję ze swoimi partnerami oraz znajomymi. Co najważniejsze, rozumiemy potrzebę obejrzenia meczu w telewizji albo na stadionie."

Może rzeczywiście kobiety lubią piłkę i warto z nimi oglądać mecze? Tylko dlaczego nie potrafią zrozumieć czym jest spalony? (PAP, ijuh/PFi)

13 / 17

Te dziewczyny kochają futbol!

Obraz
© AFP

"Piłka nożna i kibicowanie jest kojarzone głównie z mężczyznami. Przed turniejem UEFA EURO 2012, jako Narodowy Sponsor chcieliśmy sprawdzić, jak ten sport oraz jego kibiców widzą polskie kobiety" - mówi Katarzyna Wojda, Marketing & PR Manager, MasterCard Europe Oddział w Polsce.

"Ciekawe jest to, że badanie obala stereotypy na temat kobiet i piłki nożnej. Coraz więcej z nas interesuje się tym sportem i dzieli tę pasję ze swoimi partnerami oraz znajomymi. Co najważniejsze, rozumiemy potrzebę obejrzenia meczu w telewizji albo na stadionie."

Może rzeczywiście kobiety lubią piłkę i warto z nimi oglądać mecze? Tylko dlaczego nie potrafią zrozumieć czym jest spalony? (PAP, ijuh/PFi)

14 / 17

Te dziewczyny kochają futbol!

Obraz
© AFP

"Piłka nożna i kibicowanie jest kojarzone głównie z mężczyznami. Przed turniejem UEFA EURO 2012, jako Narodowy Sponsor chcieliśmy sprawdzić, jak ten sport oraz jego kibiców widzą polskie kobiety" - mówi Katarzyna Wojda, Marketing & PR Manager, MasterCard Europe Oddział w Polsce.

"Ciekawe jest to, że badanie obala stereotypy na temat kobiet i piłki nożnej. Coraz więcej z nas interesuje się tym sportem i dzieli tę pasję ze swoimi partnerami oraz znajomymi. Co najważniejsze, rozumiemy potrzebę obejrzenia meczu w telewizji albo na stadionie."

Może rzeczywiście kobiety lubią piłkę i warto z nimi oglądać mecze? Tylko dlaczego nie potrafią zrozumieć czym jest spalony? (PAP, ijuh/PFi)

15 / 17

Te dziewczyny kochają futbol!

Obraz
© AFP

"Piłka nożna i kibicowanie jest kojarzone głównie z mężczyznami. Przed turniejem UEFA EURO 2012, jako Narodowy Sponsor chcieliśmy sprawdzić, jak ten sport oraz jego kibiców widzą polskie kobiety" - mówi Katarzyna Wojda, Marketing & PR Manager, MasterCard Europe Oddział w Polsce.

"Ciekawe jest to, że badanie obala stereotypy na temat kobiet i piłki nożnej. Coraz więcej z nas interesuje się tym sportem i dzieli tę pasję ze swoimi partnerami oraz znajomymi. Co najważniejsze, rozumiemy potrzebę obejrzenia meczu w telewizji albo na stadionie."

Może rzeczywiście kobiety lubią piłkę i warto z nimi oglądać mecze? Tylko dlaczego nie potrafią zrozumieć czym jest spalony? (PAP, ijuh/PFi)

16 / 17

Te dziewczyny kochają futbol!

Obraz
© AFP

"Piłka nożna i kibicowanie jest kojarzone głównie z mężczyznami. Przed turniejem UEFA EURO 2012, jako Narodowy Sponsor chcieliśmy sprawdzić, jak ten sport oraz jego kibiców widzą polskie kobiety" - mówi Katarzyna Wojda, Marketing & PR Manager, MasterCard Europe Oddział w Polsce.

"Ciekawe jest to, że badanie obala stereotypy na temat kobiet i piłki nożnej. Coraz więcej z nas interesuje się tym sportem i dzieli tę pasję ze swoimi partnerami oraz znajomymi. Co najważniejsze, rozumiemy potrzebę obejrzenia meczu w telewizji albo na stadionie."

Może rzeczywiście kobiety lubią piłkę i warto z nimi oglądać mecze? Tylko dlaczego nie potrafią zrozumieć czym jest spalony? (PAP, ijuh/PFi)

17 / 17

Te dziewczyny kochają futbol!

Obraz
© AFP

"Piłka nożna i kibicowanie jest kojarzone głównie z mężczyznami. Przed turniejem UEFA EURO 2012, jako Narodowy Sponsor chcieliśmy sprawdzić, jak ten sport oraz jego kibiców widzą polskie kobiety" - mówi Katarzyna Wojda, Marketing & PR Manager, MasterCard Europe Oddział w Polsce.

"Ciekawe jest to, że badanie obala stereotypy na temat kobiet i piłki nożnej. Coraz więcej z nas interesuje się tym sportem i dzieli tę pasję ze swoimi partnerami oraz znajomymi. Co najważniejsze, rozumiemy potrzebę obejrzenia meczu w telewizji albo na stadionie."

Może rzeczywiście kobiety lubią piłkę i warto z nimi oglądać mecze? Tylko dlaczego nie potrafią zrozumieć czym jest spalony? (PAP, ijuh/PFi)

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (13)