Trwa ładowanie...
19-10-2009 15:26

Piłkarska przygoda światowej klasy!

Piłkarska przygoda światowej klasy!Źródło: Carlsberg
d1d8s1e
d1d8s1e

Marka Carlsberg, od lat związana z jednym z najbardziej utytułowanych klubów ligi angielskiejLiverpool FC, przygotowała dla swoich konsumentów i fanów tego sportu niepowtarzalną akcję konsumencką pod hasłem „Wygraj bilety VIP na mecz Liverpool FC”. Już od 1 października wszyscy miłośnicy piłki biorąc udział w akcji Carlsberga, będą mogli zdobyć oryginalne koszulki sportowe Liverpool FC, gadżety piłkarskie oraz wygrać unikalną nagrodę główną – bilety VIP na mecz Liverpool FC dla siebie i osoby towarzyszącej.

Przygotowane przez Carlsberga - we współpracy z klubem - w ramach loterii konsumenckiej „Wygraj bilety VIP na mecz Liverpool FC”, bilety VIP, dają polskim kibicom możliwość udziału w widowiskowym meczu Liverpool FC w sezonie 2009/2010, rozgrywanym na ich własnym, kultowym stadionie Anfield Road.

Zdobywcy biletów VIP, będą mogli przeżyć nie tylko wielkie piłkarskie emocje podczas rozgrywek, ale także spotkać „The Reds” - podziwianych przez miliony fanów na całym świecie zawodników Liverpool FC i poznać kulisy angielskiej piłki. W ramach wygranej na zwycięzców czekają dodatkowe, piłkarskie atrakcje, między innymi: udział - przed meczem - w „kick off party”, prowadzonej przez byłych piłkarzy Liverpool FC, zwiedzanie stadionu, pobyt w Carlsberg Lounge – specjalnej strefie dla VIP, gdzie będzie można coś zjeść i skosztować zimnego Carlsberga. Zwycięzcy wezmą także udział w ceremonii wręczania nagrody „Man of the Match” i poznają najciekawsze zakątki miasta Liverpool.

Przez cały okres trwania akcji, co tydzień, losowany będzie 1 zwycięzca nagrody głównej – jednego z 12-tu dwuosobowych biletów VIP na mecz Liverpool FC, w sezonie 2009/2010. Każdego dnia promocji konsumenci Carlsberga będą mogli wziąć również udział w losowaniu oryginalnych koszulek meczowych Liverpool FC, z logo Carlsberg i klubowym herbem. Codziennie do wygrania będzie 11 koszulek. Dodatkowo dla najbardziej aktywnych, co tydzień rozlosowane będą także nagrody pocieszenia - gadżety Carlsberga: 1 torba weekendowa, 3 mini lodówki, 8 czapek.

d1d8s1e

Carlsberg to prawdopodobnie jeden z najbardziej doświadczonych sponsorów sportowych, zaangażowany szczególnie w piłkę nożną i mający za sobą ponad 30 - letnią tradycję sponsorowania tej dyscypliny sportowej. Od 1992 roku związany jest z Liverpool FC, jednym z najpopularniejszych klubów świata.

„Carlsberg to jeden z największych i najbardziej zaangażowanych sponsorów piłkarskich na świecie. Współpraca sponsorska Carlsberga z Liverpool FC jest najdłuższą tego typu umową w historii angielskiej ligi, uznawaną za jedną z najbardziej udanych. Jako oficjalny sponsor Liverpool FC zapewniliśmy naszym konsumentom jedyną w swoim rodzaju możliwość przeżycia największych sportowych emocji na stadionie Anfield Road. Wielu polskich kibiców, podobnie jak fani z całego świata, marzy, by obejrzeć światowej klasy grę Liverpool FC na żywo, spotkać zawodników klubu i poczuć wyjątkową atmosferę angielskiej piłki. Carlsberg pomaga spełnić im te marzenia i zaprasza do wspólnego przeżycia prawdopodobnie najbardziej unikalnych, piłkarskich emocji na świecie” – mówi Piotr Walenczak, Senior Brand Manager marki Carlsberg.

Aby wziąć udział w loterii Carlsberga i wygrać atrakcyjne nagrody wystarczy kupić promocyjne opakowania piwa Carlsberg z herbem Liverpool FC. Pod kapslami butelek i kluczykami puszek Carlsberga należy szukać unikalnych kodów, a następnie w terminie od 1 października do 21 grudnia b.r. wysłać sms-em znaleziony kod na numer telefonu 70005 lub zarejestrować go na www.carlsberg.pl. Dokonanie prawidłowego zgłoszenia udziału w loterii będzie potwierdzane odpowiednio zwrotnym sms-em lub mailem.

d1d8s1e
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Wyłączono komentarze

Jako redakcja Wirtualnej Polski doceniamy zaangażowanie naszych czytelników w komentarzach. Jednak niektóre tematy wywołują komentarze wykraczające poza granice kulturalnej dyskusji. Dbając o jej jakość, zdecydowaliśmy się wyłączyć sekcję komentarzy pod tym artykułem.

Paweł Kapusta - Redaktor naczelny WP
Paweł KapustaRedaktor Naczelny WP
d1d8s1e