Trwa ładowanie...
09-11-2009 10:30

Proces za brak podrywu

Proces za brak podrywuŹródło: Jupiterimages
d2swx5x
d2swx5x

Męskim okiem

Oto argument za tym, by nie ufać reklamom. Pewien młody Hindus przez siedem lat używał dezodorantu, licząc że kobiety rzucą się na niego tak, jak było to pokazane w reklamie. Wbrew oczekiwaniom panie nie tylko nie „czuły mięty”, ale nie chciały się z pechowcem umówić na randkę.

Mężczyźnie bardzo podobały się reklamy dezodorantu Lynx. Wystarczyło, że ich bohaterowie spryskają się wonią perfum, a już zewsząd wyłaniały się napalone samice, by wpaść im w ramiona i oddać się be reszty. Zachęcony takim działaniem dezodorantu Hindus też kupił sobie reklamowany produkt. Niestety – w jego przypadku nie zadziałał on jak magnes na płeć przeciwną.

TO TA REKLAMA ZWIODŁA HINDUSA! >>

26-latek był jednak uparty. Regularnie spryskiwał się Lynxem przez długie siedem lat. Niestety – bez skutku. Nie udało mu się zdobyć z pomocą perfum ani jednej kobiety. Żadna nie chciała się z nim umówić nawet na niezobowiązującą randkę.

Po siedmiu latach w Hindusie coś pękło. Postanowił pozwać producenta perfum. Domaga się kilkudziesięciu tysięcy dolarów odszkodowania za depresję i straty psychologiczne. Biedak nie przewidział jedynie tego, że jego historia stanie się głośna na całym świecie. I że wszyscy dowiedzą się o jego porażce.

d2swx5x

Przykład Hindusa pokazuje, że nie wystarczy mieć egzotyczną urodę i ładnie pachnieć, bo poderwać dziewczynę. Zwłaszcza że od dawna wiadomo, że na panie skutecznie działa tylko jedna woń – zapach pieniędzy.

(menonwaves)

[

]( http://jegoego.pl/ )

d2swx5x
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2swx5x