Trwa ładowanie...

Proces za brak podrywu

Share
Proces za brak podrywu
Źródło: Jupiterimages
d2pydbr

Męskim okiem

Oto argument za tym, by nie ufać reklamom. Pewien młody Hindus przez siedem lat używał dezodorantu, licząc że kobiety rzucą się na niego tak, jak było to pokazane w reklamie. Wbrew oczekiwaniom panie nie tylko nie „czuły mięty”, ale nie chciały się z pechowcem umówić na randkę.

Mężczyźnie bardzo podobały się reklamy dezodorantu Lynx. Wystarczyło, że ich bohaterowie spryskają się wonią perfum, a już zewsząd wyłaniały się napalone samice, by wpaść im w ramiona i oddać się be reszty. Zachęcony takim działaniem dezodorantu Hindus też kupił sobie reklamowany produkt. Niestety – w jego przypadku nie zadziałał on jak magnes na płeć przeciwną.

TO TA REKLAMA ZWIODŁA HINDUSA! >>

26-latek był jednak uparty. Regularnie spryskiwał się Lynxem przez długie siedem lat. Niestety – bez skutku. Nie udało mu się zdobyć z pomocą perfum ani jednej kobiety. Żadna nie chciała się z nim umówić nawet na niezobowiązującą randkę.

d2pydbr

Po siedmiu latach w Hindusie coś pękło. Postanowił pozwać producenta perfum. Domaga się kilkudziesięciu tysięcy dolarów odszkodowania za depresję i straty psychologiczne. Biedak nie przewidział jedynie tego, że jego historia stanie się głośna na całym świecie. I że wszyscy dowiedzą się o jego porażce.

Przykład Hindusa pokazuje, że nie wystarczy mieć egzotyczną urodę i ładnie pachnieć, bo poderwać dziewczynę. Zwłaszcza że od dawna wiadomo, że na panie skutecznie działa tylko jedna woń – zapach pieniędzy.

(menonwaves)

[

]( http://jegoego.pl/ )

d2pydbr

Podziel się opinią

Share
d2pydbr
d2pydbr