Dżentelmen z kubełka kurczaków
Nie został jednak pozbawiony środków do życia. Drobna kwota z każdej porcji kurczaka przygotowanego według ściśle strzeżonej receptury Sandersa, wracała do jego kieszeni. Ponad 60-letni mężczyzna skupił się wówczas na swoim wizerunku (to właśnie wtedy ukształtował się charakterystyczny obraz dżentelmena sprzed wojny secesyjnej), który pojawił się w logo rozwijającej się ekspresowo franczyzy. W późniejszych wywiadach, a także w swojej autobiografii, przyznał jednak, że nie czuł się dobrze z tym, że jego podobizna pojawiła się na kubkach czy innych opakowaniach - przypomniał dziennik "Daily Mail".
**[
ZOBACZ TEŻ: ZANIM ZACZĘLI SPAĆ NA PIENIĄDZACH, ŻYLI W NĘDZY ]( http://facet.wp.pl/zanim-zaczeli-spac-na-pieniadzach-zyli-w-nedzy-i-nie-mieli-dachu-nad-glowa-6002213185417857g )**