Seksualny apetyt na... hamburgera
24.04.2009 | aktual.: 27.12.2016 15:02
None
Nie dziwi nas także, że seksem kipią reklamy kosmetyków do pielęgnacji ciała (kto z nas nie pamięta pierwszej reklamy żelu pod prysznic, na której można było zobaczyć nagą pierś, czy reklamy szamponu do włosów, w której myjąca głowę kobieta wydawała z siebie odgłosy jednoznacznie kojarzące się z uprawianiem seksu).
Hamburgery pełne seksu
Pewnym trendem staje się już, że seksem kipią także reklamy produktów spożywczych. O ile jednak zastosowanie przekazu erotycznego w reklamie napojów chłodzących, czy lodów wydaje się nam logiczne to jednak istnieją jeszcze rzeczy, które potrafią nas zadziwić.
Bez wątpienia takim czymś jest seksowna dziewczyna reklamująca…hamburgera.
Hamburgery pełne seksu
Fakt, że nic nie podnosi apetytu na hamburgery, jak odpowiednio pikantna przystawka, jest doskonale znany chyba wszystkim producentom fast foodów.
Oczywiście zazwyczaj chodzi o pikantny sos, czy czosnkowe pieczywo. Jednak dlaczego by tego nie przełożyć na kobiety?
Hamburgery pełne seksu
W Stanach Zjednoczonych głośna była reklama jednej z hamburgerowej sieci, której twarzą (a także i ciałem) stała się... Paris Hilton.
Paradująca w skąpym stroju gwiazda, bardzo „zmysłowo” myjąca samochód mogła spodobać się nawet tym, którzy nie są fanami jej „urody”.
Hamburgery pełne seksu
Sukces kampanii przerósł wszelkie oczekiwania specjalistów od marketingu. Jak podaje portal marketing-news w ciągu 3 pierwszych tygodni od publikacji spotu, stronę sieci restauracji odwiedziło ponad 4 miliony osób.
Już w ciągu pierwszych kilku tygodni kampanii około 50 000 osób kliknęło kupon Spicy Burger, a ponad 60 000 szukało restauracji przez lokalizator internetowy. Z kolei następne 60 000 osób rozesłało linki do filmu zamieszczonego w Internecie.
Hamburgery pełne seksu
Nie trzeba być ekonomistą, żeby wiedzieć, że metoda raz uznana za skuteczną także w przyszłości może zapewnić sukces. Firma uderza znowu, a kolejny spot jest nie mniej gorący od poprzedniego.
Miejsce Paris zajęła o wiele bardziej seksowna hinduska modelka i aktorka Padma Lakshmi. Choć tym razem nie zobaczymy mytego samochodu i tak możecie być pewni, ze jest gorąco.
Hamburgery pełne seksu
Wszystkim, którzy jeszcze nie widzieli reklamy zdradzimy tylko tyle, że reżyser bardzo dużo uwagi poświęcił: nogom, dekoltowi i … językowi aktorki.
Jak słusznie zauważyli specjaliści z marketing-news:
Hamburgery pełne seksu
__ „W porównaniu ze spotem z panną Hilton erotyka tej reklamy jest lekka i dość wysmakowana. Padma Lakshmi ma być w spocie nie tylko symbolem seksu, ale również kulinarną wyrocznią. Sama bowiem świetnie gotuje, prowadzi program kulinarny „Top Chef” i jest autorką dwóch książek kucharskich.
Hamburgery pełne seksu
Hinduska powołuje się w reklamie na swoje rozeznanie w smakach świata, zapewniając, że mimo wszystko nie ma to jak buła z wołowiną. Chociaż trudno w to uwierzyć, trzeba przyznać, że reklama z Padmą bardzo pobudza apetyt.
Hamburgery pełne seksu
Tym bardziej, że i hamburger i pani Padma wydają się nam bardzo apetyczne.
No cóż może najwyższa pora aby zmienić stare przysłowie: _ przez żołądek do serca_ na _ przez serce do żołądka ._
Hamburgery pełne seksu
Tym bardziej, że i hamburger i pani Padma wydają się nam bardzo apetyczne.
No cóż może najwyższa pora aby zmienić stare przysłowie: _ przez żołądek do serca_ na _ przez serce do żołądka ._
Hamburgery pełne seksu
Tym bardziej, że i hamburger i pani Padma wydają się nam bardzo apetyczne.
No cóż może najwyższa pora aby zmienić stare przysłowie: _ przez żołądek do serca_ na _ przez serce do żołądka ._