Trwa ładowanie...
25-02-2008 16:11

Stargate Worlds (PC)

Stargate Worlds (PC)
d2pyq1f
d2pyq1f

Kiedy powstawał Rzym, gdy Grecy zaczynali wielką kolonizację, a na ziemiach polskich dalej lepiono ręcznie prymitywne gary, największe egipskie piramidy miały już 2000 lat. Mogły więc być dla pierwszych Rzymian i Greków starożytną atrakcją turystyczną. Dzielił ich przecież taki sam szmat czasu, jaki nas dzieli od narodzin Chrystusa.

Fakt ten może pobudzić wyobraźnię. Na przykład: co, jeśli te monumenty są starożytnym świadectwem obecności obcych? Jeśli kosmici – powiedzmy - traktowali ziemie Egiptu jako niewyczerpane poletko niewolników? Co, jeśli do podróżowania korzystali z międzygwiezdnych kanałów komunikacyjnych?...

Tak pewnie powstawał scenariusz filmu Gwiezdne Wrota, którego wątki są kontynuowane przez dwa seriale i jedną kreskówkę. Dojdzie do nich jeszcze gra MMORPG - Stargate Worlds.

Można już powiedzieć, chociaż gra jest jeszcze na dosyć wczesnym etapie produkcji – że nie będzie ona typowym przedstawicielem gatunku. Wrogowie (moby)
w końcu będą mieli jakieś AI. W typowym MMORPG są głupsi od banana. Powiedzieć, że „jest tragicznie”, to tak samo, jakby stwierdzić, że „skoczenie ze szczytu Pałacu Kultury, może być niezdrowe”. Moby zazwyczaj praktycznie stoją w miejscu i czekają na atak. Może przesadzam. Czasem patrolują okolicę (nawet w grupach) i mogą same zaatakować gracza... czytaj więcej na gry.wp.pl

d2pyq1f
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2pyq1f