None
Urodzony zwycięzca - Suzuki GSX-R 750 najlepiej czuje się na torze. W ciągu 20 letniej kariery zdobył wiele tytułów mistrzowskich.
Suzuki GSX-R 750
15.000 obr./min - wartość do niedawna zarezerwowana dla bolidów F1, dziś leży w zasięgów motocykli przeznaczonych do codziennej eksploatacji.
Suzuki GSX-R 750
Pod owiewkami skryto wielką chłodnicę.
Suzuki GSX-R 750
Specjalny zawór w układzie wydechowym steruje ciśnieniem spalin, poprawiając tym samym charakterystykę pracy silnika.
Suzuki GSX-R 750
Czasy prostego tylnego zawieszenia już dawno się skończyły...
Suzuki GSX-R 750
Mocno zabudowany tylny amortyzator można regulować w szerokim zakresie twardości.
Suzuki GSX-R 750
Suzuki opuszcza fabrykę z niemal idealnymi nastawami zawieszenia. Kto czuje się na siłach, może sięgnąć po śrubokręt i przeregulować je wedle własnego uznania.
Suzuki GSX-R 750
Potężne tarcze pozwalają postawić motocykl na przednim kole przy użyciu tylko jednego palca.
Suzuki GSX-R 750
Oszczędności na masie szukano nawet w podnóżkach.
Suzuki GSX-R 750
Podwójne przepustnice, tytan oraz masa elektroniki pozwoliły wycisnąć z niewielkiego silnika 750 ccm ponad 150 KM!
Suzuki GSX-R 750
Podczas ostrej jazdy tylnego hamulca używa się sporadycznie. Wystarcza przedni oraz hamowanie silnikiem.
Suzuki GSX-R 750
Siedzenie pasażera zakryto nakładką poprawiającą aerodynamikę.
Suzuki GSX-R 750
Seryjny amortyzator skrętu niweluje drgania kierownicy podczas szybkiego wychodzenia z zakrętów.
Suzuki GSX-R 750
Wloty powietrza przy reflektorze odpowiadają za dynamiczne doładowanie, które zwiększa moc o 8 KM.
Suzuki GSX-R 750
Kierunkowskazy w lusterkach pozwoliły zredukować opór aerodynamiczny.
Suzuki GSX-R 750
Suzuki GSX-R 750 idealnie wypełnia lukę między "delikatnymi" motocyklami klasy 600, a potężnymi maszynami z litrowymi silnikami.