AlkoholeSuzuki GSX-R 750

Suzuki GSX-R 750

Suzuki GSX-R 750

None

Urodzony zwycięzca - Suzuki GSX-R 750 najlepiej czuje się na torze. W ciągu 20 letniej kariery zdobył wiele tytułów mistrzowskich.

1 / 15

Suzuki GSX-R 750

Obraz

15.000 obr./min - wartość do niedawna zarezerwowana dla bolidów F1, dziś leży w zasięgów motocykli przeznaczonych do codziennej eksploatacji.

2 / 15

Suzuki GSX-R 750

Obraz

Pod owiewkami skryto wielką chłodnicę.

3 / 15

Suzuki GSX-R 750

Obraz

Specjalny zawór w układzie wydechowym steruje ciśnieniem spalin, poprawiając tym samym charakterystykę pracy silnika.

4 / 15

Suzuki GSX-R 750

Obraz

Czasy prostego tylnego zawieszenia już dawno się skończyły...

5 / 15

Suzuki GSX-R 750

Obraz

Mocno zabudowany tylny amortyzator można regulować w szerokim zakresie twardości.

6 / 15

Suzuki GSX-R 750

Obraz

Suzuki opuszcza fabrykę z niemal idealnymi nastawami zawieszenia. Kto czuje się na siłach, może sięgnąć po śrubokręt i przeregulować je wedle własnego uznania.

7 / 15

Suzuki GSX-R 750

Obraz

Potężne tarcze pozwalają postawić motocykl na przednim kole przy użyciu tylko jednego palca.

8 / 15

Suzuki GSX-R 750

Obraz

Oszczędności na masie szukano nawet w podnóżkach.

9 / 15

Suzuki GSX-R 750

Obraz

Podwójne przepustnice, tytan oraz masa elektroniki pozwoliły wycisnąć z niewielkiego silnika 750 ccm ponad 150 KM!

10 / 15

Suzuki GSX-R 750

Obraz

Podczas ostrej jazdy tylnego hamulca używa się sporadycznie. Wystarcza przedni oraz hamowanie silnikiem.

11 / 15

Suzuki GSX-R 750

Obraz

Siedzenie pasażera zakryto nakładką poprawiającą aerodynamikę.

12 / 15

Suzuki GSX-R 750

Obraz

Seryjny amortyzator skrętu niweluje drgania kierownicy podczas szybkiego wychodzenia z zakrętów.

13 / 15

Suzuki GSX-R 750

Obraz

Wloty powietrza przy reflektorze odpowiadają za dynamiczne doładowanie, które zwiększa moc o 8 KM.

14 / 15

Suzuki GSX-R 750

Obraz

Kierunkowskazy w lusterkach pozwoliły zredukować opór aerodynamiczny.

15 / 15

Suzuki GSX-R 750

Obraz

Suzuki GSX-R 750 idealnie wypełnia lukę między "delikatnymi" motocyklami klasy 600, a potężnymi maszynami z litrowymi silnikami.

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)