Świat męskim okiem - nowy Facet WP.PL
Nasz serwis przeszedł gruntowną przebudowę. Macie przed sobą nowe: kategorie, grafikę, układ strony, strukturę menu. Wszystko po to, abyście jeszcze wygodniej mogli przeglądać Wasze ulubione treści.
Postaraliśmy się, żeby serwis miał teraz wyraźnie magazynowy charakter (taki lubicie) – podpowiadał, wyjaśniał, ale także dostarczał dobrej rozrywki. Rozbudowana, miejscami kontrowersyjna, przyznajemy, zawartość skierowana jest do wymagającego odbiorcy.
22.10.2012 | aktual.: 08.11.2012 11:08
Nowego Faceta promuje nie kto inny, jak Łukasz Zagrobelny. Z zawodu – popularny i znany wokalista, prywatnie – miłośnik gadżetów elektronicznych, dobrych samochodów i zegarków oraz dobrze skrojonych ubrań.
Posłuchajcie tytułowego singla pt. "Ja tu zostaję" z najnowszego, trzeciego już albumu Łukasza.
Łukasz Zagrobelny został nie tylko „twarzą” naszej kampanii reklamowej, ale też redaktorem i felietonistą. Facet.wp.pl wzbogaci się o felietony jego autorstwa oraz opinie i testy sprzętu elektronicznego.
Zobaczcie wywiad, jaki przeprowadziliśmy z Łukaszem Zagrobelnym podczas sesji fotograficznej do kampanii.
O zmianach w Facecie WP.PL mówi Łukasz Jurczak, kierownik serwisów męskich portalu:"Staraliśmy się poznać jak najlepiej naszych odbiorców, aby nowy produkt był dla nich bardziej przyjazny, ciekawy, a przy tym ergonomiczny. Wprowadziliśmy 2-kolumnowy układ strony i ograniczyliśmy ilość boksów na rzecz tych, które – mamy nadzieję – będą cieszyć się dużą popularnością. Trendy, Sukces, Sensacje to tylko niektóre z nich."
Zobaczcie, jak zmienił się serwis
(fot. WP.PL)
Co nowego?
Zakładka Trendy ułatwia odnalezienie własnego stylu. Podpowiada, co wybrać dla siebie z propozycji znanych kreatorów, by nadążyć za modą i jednocześnie pozostać sobą. Przybliża styl znanych i podziwianych (nie tylko przez kobiety) mężczyzn, wskazuje, co warto od nich przejąć, a czego się wystrzegać.
Kategoria Sukces to m.in. rady, co robić, by nie zagubić się w gąszczu informacji biznesowych, ofert szkoleń, kursów i konferencji. Dajemy tu konkretne wskazówki – w czym warto uczestniczyć i dlaczego. Prezentujemy także wywiady z osobami, które w biznesie osiągnęły spektakularny sukces.
Sensacje pogrupowaliśmy według kategorii Ciekawostki, Męskim okiem, Historia, Militaria. Artykuły pisane są z czysto męskiego punktu widzenia – refleksja i dobra rozrywka, gwarantowane.
Obok rankingu , który prowadzimy od 6 lat, znalazł się plebiscyt , w którym prezentujemy najbardziej wpływowych mężczyzn w Polsce. To piętnastka kreatywnych, przebojowych,przedsiębiorczych facetów, znanych i uwielbianych, męskich autorytetów świata biznesu i branży rozrywkowej. Co miesiąc podsumujemy ich działania i na tej podstawie dokonujemy, subiektywno-obiektywnej oceny. Do współpracy przy tym projekcie zaprosiliśmy m.in. Maria Czubaszek.
Jeśli lubicie lifestylowe ciekawostki, dla Was jest zakładka Hobby. W niej piszemy nie tylko o wyprawach na grzyby czy ryby, ale także o tym, co faceci lubią najbardziej (oprócz seksu, oczywiście, gdzie też wiele interesujących porad), czyli o gadżetach. Najciekawsza na rynku, testowana przez redakcję elektronika, zegarki, wyjątkowe samochody i inne przedmioty, o których marzą mężczyźni, to tylko niektóre z tematów.
Kategorię Trening rozwinęliśmy o tak długo oczekiwane przez Was dzienniki i plany treningowe, rozpisane na konkretne oczekiwania (masa, siła, spalanie) oraz porady specjalistów dietetyków i trenerów.
Dzięki współpracy z profesjonalnymi studiami fotograficznymi z Polski w serwisie prezentujemy wysokiej jakości kontent zdjęciowy. Naturalnym krokiem było stworzenie nowych zakładek tematycznych . Z poprawionym sposobem prezentacji zdjęć.