W latach 90. były marzeniem każdego!
Kultowe rzeczy lat 90.
Pamiętacie to jeszcze?
To były ciekawe czasy. Po latach PRL-owskiej szarzyzny, Polacy zaczęli odkrywać uroki konsumpcjonizmu. Pożądanie budziły wówczas telefony komórkowe, anteny satelitarne czy discmany. Marzeniem kierowcy było nowe cinquecento, którym można było podjechać na obiad do McDonald's.
Piwo EB
Choć ten chmielowy napój zniknął z polskiego rynku ponad 10 lat temu, wciąż wiele osób pamięta jego słynne hasło reklamowe "Czas na EB". Marka pojawiła się w 1993 r. i szturmem zdobyła sympatię Polaków. Był to pierwszy lager (łagodne piwo dolnej fermentacji) w naszych sklepach.
Jednak o sukcesie EB zdecydował nie tylko smak, ale także pomysłowy marketing producenta. W telewizyjnych spotach promocyjnych występowały światowe gwiazdy (m.in. Jean Reno), a parasole z charakterystycznym logo opanowały ogródki piwne od morza po góry.
Firma Elbrewery nie wytrzymała jednak nacisku konkurencji i zaprzestała sprzedaży EB. Dziś piwo pod tą marką produkuje obecnie Grupa Żywiec, ale jest skierowane na rynek niemiecki i amerykański.