Wiedźmin: Powrót Białego Wilka (PS3)
Dzięki Wiedźminowi, jednej z najlepszych gier RPG na pecety ever, grupa CD Projekt Red udowodniła, że ma zarówno spory potencjał, jak i wiele pomysłów na tworzenie gier komputerowych. Kolejnym z nich jest przeniesienie przygód Geralta z PC na current geny, takie jak X360 i PS3.
Jednakże o samej tylko konwersji nie może być tu mowy – gra w większym procencie zostanie przebudowana, nastąpią gruntownie zmiany oraz pojawią się nowe rozwiązania dotyczące prawie każdego aspektu Wiedźmina.
Pierwszą i największą z szykowanych niespodzianek jest powierzenie produkcji francuskiemu studiu Widescreen Games. Do tej pory firma ta nie miała szans pozostać w świadomości graczy na dłużej: jej najbardziej znaną produkcją jest Dead to Rights II, a średnia ocen gier tegoż studia na portalu Gamerankings wynosi około 50 procent.
Czy takie studio, do tego nie mające żadnego doświadczenia w current genach, udźwignie ciężar Wiedźmina? Być może, szczególnie, że pomóc ma mu w tym przeniesienie silnika graficznego z niemłodej już bioware'owej Aurory na zezwalający na wyświetlanie grafy w wysokiej rozdzielczości i lepiej upychający tekstury autorski system DaVinci czytaj więcej na gry.wp.pl