Wybrano zwycięzców akcji "It's your life, just take it!"
Choć druga edycja akcji _It's your life, just take it_ dobiegła końca, dla zwycięzców to dopiero początek. Teraz organizator konkursu, marka Kruger&Matz, pomoże im spełnić marzenia, aby mogli rozwijać swoją pasję. Biorąc pod uwagę, jak wiele osób wysłało swoje zgłoszenia, wybór laureatów nie był łatwy, jednak udało się wyłonić trzy osoby, które zdaniem jury i internautów najbardziej zasłużyły na wygraną.
Jury uznało, że na nagrodę główną - 20.000 zł - najbardziej zasłużyła Karolina Karolewicz, licealistka z Czaplinka, której pasją jest quadcross. Zanim jednak doceniło ją jury, Karolina wzbudziła ogromną sympatię wśród internautów - zagłosowało na nią prawie 4 tysiące facebookowiczów, dzięki czemu stała się ona jedną z dziesięciorga finalistów. Na co dzień Karolina to uczennica Liceum Ogólnokształcącego w Kaliszu Pomorskim. Policyjno-prawniczy profil szkolny, jaki wybrała od razu pokazuje jej silny charakter, jednak to co sprawiło, że zajęła pierwsze miejsce w konkursie to jej ogromne zaangażowanie i poświęcenie, którymi udowodniła jak ważny jest dla niej quadcross. Dziewczyna przyznała, że jazda na quadach jest czymś, co chce w życiu robić i czymś, co z dnia na dzień kocha coraz bardziej. Czaplinianka zaimponowała wysokimi ambicjami oraz ogromną determinacją, którą trzeba posiadać, by osiągać sukcesy w tym zdominowanym przez mężczyzn sporcie. Pomimo młodego wieku Karolina ma jasno określone plany na
przyszłość i dąży do ich realizacji. Wygrana w konkursie pozwoli jej na lepsze przygotowanie quada do zawodów, by w nadchodzącym sezonie mogła wystartować nie tylko w polskim Cross Country, ale również za granicą. Jej marzeniem jest również sprawdzenie swoich sił w rajdach długodystansowych. Teraz, dzięki Kruger&Matz spełnienie tych wszystkich marzeń jest naprawdę blisko.
21.12.2015 | aktual.: 22.12.2015 16:37
(fot. materiały nadesłane)
Drugie miejsce, a zarazem 15.000 zł, przypadło Łukaszowi Przybyle z Mielca, który dowodzi lokalną Jednostką Strzelecką nr 2093 im. generała broni Władysława Sikorskiego. Zainteresowanie wojskiem i plany rozpoczęcia nauki w szkole wojskowej pojawiły się jeszcze podczas nauki w liceum i pomimo, że Łukasz nigdy nie związał się zawodowo z armią postanowił rozwijać swoją pasję w inny sposób. Jury doceniło nie tylko wyjątkowość, ale również zaangażowanie, jakie Mielczanin włożył w rozwój swojej jednostki. Dotychczas młody dowódca zgromadził siedemdziesiąt osób. Jak sam podkreśla jego pasja daje mu najwięcej przyjemności, gdy pomaga innym i widzi po udanych zajęciach uśmiechnięte miny swoich podopiecznych. Jego pasja ma też głęboki sens, ponieważ może on przekazywać młodzieży ważne w życiu wartości. Jak przystało na dobrego dowódcę swoją wygraną Łukasz przekaże na rozwój swojej jednostki. W planach jest zakup własnego sprzętu szkoleniowego, na który do tej pory nie było środków.
(fot. materiały nadesłane)
Niekwestionowaną zwyciężczynią głosowania internautów została Kinga Mach ze Szczucina. Miłośniczka pracy z końmi od początku miała jasno wyznaczony cel - uzbierać fundusze potrzebne na operację jej ukochanego konia, Lucky'ego. Od najmłodszych lat stadnina była miejscem, w którym Kinga spędzała mnóstwo czasu. Wtedy tylko przyglądała się innym osobom, które pracowały z końmi, teraz sama nie wyobraża sobie bez nich życia. Kinga zgłębiała tajniki swojej pasji sama. To, jak twierdzi, dało jej dużo więcej doświadczenia, niż gdyby bez możliwości analizy zachowania konia otrzymała całą wiedzę na jakimś kursie. Marzy o tym, by w przyszłości móc startować wraz z Luckym w zawodach sportowych, jednak będzie to możliwe dopiero po przeprowadzeniu drogiej operacji. Ta niezwykła historia sprawiła, że młoda szczucinianka podbiła serca facebookowiczów i zdobyła największą liczbę głosów zarówno w pierwszym etapie konkursu, jak i w głosowaniu finałowym. Dzięki wygranej - 15.000 zł - ma szansę wyleczyć chorobę konia i stanąć
do walki w zawodach sportowych.
(fot. materiały nadesłane)
Kampania It’s your life just take it to pierwszy tego typu projekt realizowany w Polsce. Liczba zgłoszeń oraz zaangażowanie uczestników to dowód na to, że w kraju jest pełno ludzi z prawdziwą pasją, którzy mimo, coraz szybszego tempa życia, nie zapominają o tym, co jest naprawdę ważne.
Więcej informacji o konkursie na www.itsyourlife.pl
Kontakt dla mediów:
Anna Malitka-Babik, PR Manager Lechpol
(25) 685 00 75, 609 161 169, anna@lechpol.pl
Katarzyna Baranowska
(25) 685 00 81, katarzyna.baranowska@lechpol.pl