Zielono mi z Jamesonem!
To już tradycja – marzec sponsoruje kolor zielony i whiskey Jameson. W tym roku w nowej, limitowanej odsłonie, przygotowanej specjalnie dla oryginalnych imprezowiczów świętujących pod hasłem #BeOriginal. Limitowaną butelkę zaprojektował imiennik marki, James Earley, dubliński artysta uliczny.
Zielony miesiąc jest tylko raz w roku, z tej okazji warto zaopatrzyć się w specjalną edycję Jamesona! Tegoroczna, piąta już edycja limitowanej butelki Jamesona, zaprojektowana przez Jamesa Earleya, zainspirowana została miastem, a dokładniej mostami łączącymi dwa brzegi dublińskiej rzeki Liffey. Projekt przedstawia, w jaki sposób te konstrukcje odzwierciedlają duszę współczesnego Dublina, łącząc miejsca, ludzi i pomysły. James Earley, wykorzystując charakterystyczne elementy irlandzkich mostów, takich jak Grattan, Most Seana O’Casey’a czy Most Samuela Becketta, daje wyraz swojemu oddaniu stolicy Irlandii. Poza graficznymi interpretacjami, artysta wykorzystuje w projekcie etykiety hasło „Dublin, nasze miasto”, które wzmacnia przyjazny wizerunek miasta.
15.03.2016 | aktual.: 17.03.2016 08:46
#BeOriginal
Wraz z nową butelką rusza akcja #BeOriginal, w której co tydzień można wygrać idealny miejski pojazd – hulajnogę. Co zrobić? Nic prostszego – być sobą, bawić się oryginalnie, świętować zielony miesiąc i dzielić się tym na Facebooku Jamesona!
* A co potem?*
Oprócz konkursu, na wszystkich zielonych imprezowiczów czekają miejskie wydarzenia z mnóstwem atrakcji m.in. pokazami graffiti inspirowanego nową butelką oraz miastem, w którym będziemy świętować. Dodatkowo na fanów miejskich dwuśladów czekają specjalnie przygotowane na tę okazję rowery Jamesona. Odwiedzimy aż pięć miast, szukajcie nas…