Airbus
Pierwsze wyprodukowane modele były przeznaczone do testów. W grudniu 2006 międzynarodowe niebo wzbogaciło się o 8 żelaznych ptaków ( w tym pięć modeli testowych, które wylatały 2 300 godzin w trakcie 730 lotów).
Każdy nowy Airbus jest nieco inny niż jego poprzednik. Jest produkowany na specjalne zamówienie linii.
Planowane przekazania podniebnych autokarów:
- Air France – wiosna 2009, 10 maszyn
- Singapore Airlines – październik 2007, 19 maszyn
- Qatar Airways – 2009, 2 maszyny
- Korean Air – 2008, 5 maszyn
- Kingfisher Airlines – 2010, 5 maszyn
- Etihad Airways – 2008, 4 maszyny
- Emirates – 2007, 41 maszyn
- Polskie Linie Lotnicze - ?
Niewątpliwie nowe Airbusy będą chlubą dla każdej linii. Są wygodne, luksusowe i ekonomiczne w obsłudze, biorąc pod uwagę, że pasażerowie będą zajmowali min. 80% miejsc na pokładzie. Ile może kosztować taka przyjemność? Należy zacząć od tego, jakie koszty były związane z wyprodukowaniem tego monstrum.
Zobacz również Monstrum w powietrzu - C-17** **Bałtyk: ulubiony cmentarz boga mórz - Neptuna Żelazne morskie potwory** **Czynnik strachu. Czołgi, które niszczyły i zabijały Śmierć w puszce, czy koszmar podwodnych okrętów
Airbus
Pierwsze wyprodukowane modele były przeznaczone do testów. W grudniu 2006 międzynarodowe niebo wzbogaciło się o 8 żelaznych ptaków ( w tym pięć modeli testowych, które wylatały 2 300 godzin w trakcie 730 lotów).
Każdy nowy Airbus jest nieco inny niż jego poprzednik. Jest produkowany na specjalne zamówienie linii.
Planowane przekazania podniebnych autokarów:
- Air France – wiosna 2009, 10 maszyn
- Singapore Airlines – październik 2007, 19 maszyn
- Qatar Airways – 2009, 2 maszyny
- Korean Air – 2008, 5 maszyn
- Kingfisher Airlines – 2010, 5 maszyn
- Etihad Airways – 2008, 4 maszyny
- Emirates – 2007, 41 maszyn
- Polskie Linie Lotnicze - ?
Niewątpliwie nowe Airbusy będą chlubą dla każdej linii. Są wygodne, luksusowe i ekonomiczne w obsłudze, biorąc pod uwagę, że pasażerowie będą zajmowali min. 80% miejsc na pokładzie. Ile może kosztować taka przyjemność? Należy zacząć od tego, jakie koszty były związane z wyprodukowaniem tego monstrum.
Zobacz również Monstrum w powietrzu - C-17** **Bałtyk: ulubiony cmentarz boga mórz - Neptuna Żelazne morskie potwory** **Czynnik strachu. Czołgi, które niszczyły i zabijały Śmierć w puszce, czy koszmar podwodnych okrętów
Airbus
Pierwsze wyprodukowane modele były przeznaczone do testów. W grudniu 2006 międzynarodowe niebo wzbogaciło się o 8 żelaznych ptaków ( w tym pięć modeli testowych, które wylatały 2 300 godzin w trakcie 730 lotów).
Każdy nowy Airbus jest nieco inny niż jego poprzednik. Jest produkowany na specjalne zamówienie linii.
Planowane przekazania podniebnych autokarów:
- Air France – wiosna 2009, 10 maszyn
- Singapore Airlines – październik 2007, 19 maszyn
- Qatar Airways – 2009, 2 maszyny
- Korean Air – 2008, 5 maszyn
- Kingfisher Airlines – 2010, 5 maszyn
- Etihad Airways – 2008, 4 maszyny
- Emirates – 2007, 41 maszyn
- Polskie Linie Lotnicze - ?
Niewątpliwie nowe Airbusy będą chlubą dla każdej linii. Są wygodne, luksusowe i ekonomiczne w obsłudze, biorąc pod uwagę, że pasażerowie będą zajmowali min. 80% miejsc na pokładzie. Ile może kosztować taka przyjemność? Należy zacząć od tego, jakie koszty były związane z wyprodukowaniem tego monstrum.
Zobacz również Monstrum w powietrzu - C-17** **Bałtyk: ulubiony cmentarz boga mórz - Neptuna Żelazne morskie potwory** **Czynnik strachu. Czołgi, które niszczyły i zabijały Śmierć w puszce, czy koszmar podwodnych okrętów
Airbus
Pierwsze wyprodukowane modele były przeznaczone do testów. W grudniu 2006 międzynarodowe niebo wzbogaciło się o 8 żelaznych ptaków ( w tym pięć modeli testowych, które wylatały 2 300 godzin w trakcie 730 lotów).
Każdy nowy Airbus jest nieco inny niż jego poprzednik. Jest produkowany na specjalne zamówienie linii.
Planowane przekazania podniebnych autokarów:
- Air France – wiosna 2009, 10 maszyn
- Singapore Airlines – październik 2007, 19 maszyn
- Qatar Airways – 2009, 2 maszyny
- Korean Air – 2008, 5 maszyn
- Kingfisher Airlines – 2010, 5 maszyn
- Etihad Airways – 2008, 4 maszyny
- Emirates – 2007, 41 maszyn
- Polskie Linie Lotnicze - ?
Niewątpliwie nowe Airbusy będą chlubą dla każdej linii. Są wygodne, luksusowe i ekonomiczne w obsłudze, biorąc pod uwagę, że pasażerowie będą zajmowali min. 80% miejsc na pokładzie. Ile może kosztować taka przyjemność? Należy zacząć od tego, jakie koszty były związane z wyprodukowaniem tego monstrum.
Zobacz również Monstrum w powietrzu - C-17** **Bałtyk: ulubiony cmentarz boga mórz - Neptuna Żelazne morskie potwory** **Czynnik strachu. Czołgi, które niszczyły i zabijały Śmierć w puszce, czy koszmar podwodnych okrętów
Airbus
Pierwsze wyprodukowane modele były przeznaczone do testów. W grudniu 2006 międzynarodowe niebo wzbogaciło się o 8 żelaznych ptaków ( w tym pięć modeli testowych, które wylatały 2 300 godzin w trakcie 730 lotów).
Każdy nowy Airbus jest nieco inny niż jego poprzednik. Jest produkowany na specjalne zamówienie linii.
Planowane przekazania podniebnych autokarów:
- Air France – wiosna 2009, 10 maszyn
- Singapore Airlines – październik 2007, 19 maszyn
- Qatar Airways – 2009, 2 maszyny
- Korean Air – 2008, 5 maszyn
- Kingfisher Airlines – 2010, 5 maszyn
- Etihad Airways – 2008, 4 maszyny
- Emirates – 2007, 41 maszyn
- Polskie Linie Lotnicze - ?
Niewątpliwie nowe Airbusy będą chlubą dla każdej linii. Są wygodne, luksusowe i ekonomiczne w obsłudze, biorąc pod uwagę, że pasażerowie będą zajmowali min. 80% miejsc na pokładzie. Ile może kosztować taka przyjemność? Należy zacząć od tego, jakie koszty były związane z wyprodukowaniem tego monstrum.
Zobacz również Monstrum w powietrzu - C-17** **Bałtyk: ulubiony cmentarz boga mórz - Neptuna Żelazne morskie potwory** **Czynnik strachu. Czołgi, które niszczyły i zabijały Śmierć w puszce, czy koszmar podwodnych okrętów
Airbus
Pierwsze wyprodukowane modele były przeznaczone do testów. W grudniu 2006 międzynarodowe niebo wzbogaciło się o 8 żelaznych ptaków ( w tym pięć modeli testowych, które wylatały 2 300 godzin w trakcie 730 lotów).
Każdy nowy Airbus jest nieco inny niż jego poprzednik. Jest produkowany na specjalne zamówienie linii.
Planowane przekazania podniebnych autokarów:
- Air France – wiosna 2009, 10 maszyn
- Singapore Airlines – październik 2007, 19 maszyn
- Qatar Airways – 2009, 2 maszyny
- Korean Air – 2008, 5 maszyn
- Kingfisher Airlines – 2010, 5 maszyn
- Etihad Airways – 2008, 4 maszyny
- Emirates – 2007, 41 maszyn
- Polskie Linie Lotnicze - ?
Niewątpliwie nowe Airbusy będą chlubą dla każdej linii. Są wygodne, luksusowe i ekonomiczne w obsłudze, biorąc pod uwagę, że pasażerowie będą zajmowali min. 80% miejsc na pokładzie. Ile może kosztować taka przyjemność? Należy zacząć od tego, jakie koszty były związane z wyprodukowaniem tego monstrum.
Zobacz również Monstrum w powietrzu - C-17** **Bałtyk: ulubiony cmentarz boga mórz - Neptuna Żelazne morskie potwory** **Czynnik strachu. Czołgi, które niszczyły i zabijały Śmierć w puszce, czy koszmar podwodnych okrętów
Airbus
Pierwsze wyprodukowane modele były przeznaczone do testów. W grudniu 2006 międzynarodowe niebo wzbogaciło się o 8 żelaznych ptaków ( w tym pięć modeli testowych, które wylatały 2 300 godzin w trakcie 730 lotów).
Każdy nowy Airbus jest nieco inny niż jego poprzednik. Jest produkowany na specjalne zamówienie linii.
Planowane przekazania podniebnych autokarów:
- Air France – wiosna 2009, 10 maszyn
- Singapore Airlines – październik 2007, 19 maszyn
- Qatar Airways – 2009, 2 maszyny
- Korean Air – 2008, 5 maszyn
- Kingfisher Airlines – 2010, 5 maszyn
- Etihad Airways – 2008, 4 maszyny
- Emirates – 2007, 41 maszyn
- Polskie Linie Lotnicze - ?
Niewątpliwie nowe Airbusy będą chlubą dla każdej linii. Są wygodne, luksusowe i ekonomiczne w obsłudze, biorąc pod uwagę, że pasażerowie będą zajmowali min. 80% miejsc na pokładzie. Ile może kosztować taka przyjemność? Należy zacząć od tego, jakie koszty były związane z wyprodukowaniem tego monstrum.
Zobacz również Monstrum w powietrzu - C-17** **Bałtyk: ulubiony cmentarz boga mórz - Neptuna Żelazne morskie potwory** **Czynnik strachu. Czołgi, które niszczyły i zabijały Śmierć w puszce, czy koszmar podwodnych okrętów
Airbus
Pierwsze wyprodukowane modele były przeznaczone do testów. W grudniu 2006 międzynarodowe niebo wzbogaciło się o 8 żelaznych ptaków ( w tym pięć modeli testowych, które wylatały 2 300 godzin w trakcie 730 lotów).
Każdy nowy Airbus jest nieco inny niż jego poprzednik. Jest produkowany na specjalne zamówienie linii.
Planowane przekazania podniebnych autokarów:
- Air France – wiosna 2009, 10 maszyn
- Singapore Airlines – październik 2007, 19 maszyn
- Qatar Airways – 2009, 2 maszyny
- Korean Air – 2008, 5 maszyn
- Kingfisher Airlines – 2010, 5 maszyn
- Etihad Airways – 2008, 4 maszyny
- Emirates – 2007, 41 maszyn
- Polskie Linie Lotnicze - ?
Niewątpliwie nowe Airbusy będą chlubą dla każdej linii. Są wygodne, luksusowe i ekonomiczne w obsłudze, biorąc pod uwagę, że pasażerowie będą zajmowali min. 80% miejsc na pokładzie. Ile może kosztować taka przyjemność? Należy zacząć od tego, jakie koszty były związane z wyprodukowaniem tego monstrum.
Zobacz również Monstrum w powietrzu - C-17** **Bałtyk: ulubiony cmentarz boga mórz - Neptuna Żelazne morskie potwory** **Czynnik strachu. Czołgi, które niszczyły i zabijały Śmierć w puszce, czy koszmar podwodnych okrętów
Airbus
Pierwsze wyprodukowane modele były przeznaczone do testów. W grudniu 2006 międzynarodowe niebo wzbogaciło się o 8 żelaznych ptaków ( w tym pięć modeli testowych, które wylatały 2 300 godzin w trakcie 730 lotów).
Każdy nowy Airbus jest nieco inny niż jego poprzednik. Jest produkowany na specjalne zamówienie linii.
Planowane przekazania podniebnych autokarów:
- Air France – wiosna 2009, 10 maszyn
- Singapore Airlines – październik 2007, 19 maszyn
- Qatar Airways – 2009, 2 maszyny
- Korean Air – 2008, 5 maszyn
- Kingfisher Airlines – 2010, 5 maszyn
- Etihad Airways – 2008, 4 maszyny
- Emirates – 2007, 41 maszyn
- Polskie Linie Lotnicze - ?
Niewątpliwie nowe Airbusy będą chlubą dla każdej linii. Są wygodne, luksusowe i ekonomiczne w obsłudze, biorąc pod uwagę, że pasażerowie będą zajmowali min. 80% miejsc na pokładzie. Ile może kosztować taka przyjemność? Należy zacząć od tego, jakie koszty były związane z wyprodukowaniem tego monstrum.
Zobacz również Monstrum w powietrzu - C-17** **Bałtyk: ulubiony cmentarz boga mórz - Neptuna Żelazne morskie potwory** **Czynnik strachu. Czołgi, które niszczyły i zabijały Śmierć w puszce, czy koszmar podwodnych okrętów