SAM Bojar F50
None
SAM Bojar F50
Jak się okazuje, można zbudować Ferrari i to całkowicie legalnie. Dla przykładu pokazujemy model, który został skonstruowany w Polsce.
Wizualnie trudno wychwycić większe różnice w stosunku do oryginału. Każde przetłoczenie i linia nawiązuje do pierwowzoru. Nie bez przyczyny fachowcy z Niemiec, Włoch i Austrii ocenili wrocławską replikę jako jedną z najwierniejszych. Pierwszy egzemplarz powstawał w pocie czoła aż przez 2,5 roku! Najbardziej czasochłonne było przygotowanie form umożliwiających wytłaczanie z włókna szklanego fragmentów karoserii...
Zobacz również
* Piękna bestia - Opel Astra OPC Piękna bestia - Opel Astra OPC*
*Powrót króla - Nissan GT-R R35Powrót króla - Nissan GT-R R35*
Ferrari F430 F1
*Miejskie terenówki - TOP 10 SUV'ówMiejskie terenówki - TOP 10 SUV'ów*
*Top 10 sportu i luksusuTop 10 sportu i luksusu*
SAM Bojar F50
Jak się okazuje, można zbudować Ferrari i to całkowicie legalnie. Dla przykładu pokazujemy model, który został skonstruowany w Polsce.
Wizualnie trudno wychwycić większe różnice w stosunku do oryginału. Każde przetłoczenie i linia nawiązuje do pierwowzoru. Nie bez przyczyny fachowcy z Niemiec, Włoch i Austrii ocenili wrocławską replikę jako jedną z najwierniejszych. Pierwszy egzemplarz powstawał w pocie czoła aż przez 2,5 roku! Najbardziej czasochłonne było przygotowanie form umożliwiających wytłaczanie z włókna szklanego fragmentów karoserii...
Zobacz również
* Piękna bestia - Opel Astra OPC Piękna bestia - Opel Astra OPC*
*Powrót króla - Nissan GT-R R35Powrót króla - Nissan GT-R R35*
Ferrari F430 F1
*Miejskie terenówki - TOP 10 SUV'ówMiejskie terenówki - TOP 10 SUV'ów*
*Top 10 sportu i luksusuTop 10 sportu i luksusu*
SAM Bojar F50
Jak się okazuje, można zbudować Ferrari i to całkowicie legalnie. Dla przykładu pokazujemy model, który został skonstruowany w Polsce.
Wizualnie trudno wychwycić większe różnice w stosunku do oryginału. Każde przetłoczenie i linia nawiązuje do pierwowzoru. Nie bez przyczyny fachowcy z Niemiec, Włoch i Austrii ocenili wrocławską replikę jako jedną z najwierniejszych. Pierwszy egzemplarz powstawał w pocie czoła aż przez 2,5 roku! Najbardziej czasochłonne było przygotowanie form umożliwiających wytłaczanie z włókna szklanego fragmentów karoserii...
Zobacz również
* Piękna bestia - Opel Astra OPC Piękna bestia - Opel Astra OPC*
*Powrót króla - Nissan GT-R R35Powrót króla - Nissan GT-R R35*
Ferrari F430 F1
*Miejskie terenówki - TOP 10 SUV'ówMiejskie terenówki - TOP 10 SUV'ów*
*Top 10 sportu i luksusuTop 10 sportu i luksusu*
SAM Bojar F50
Jak się okazuje, można zbudować Ferrari i to całkowicie legalnie. Dla przykładu pokazujemy model, który został skonstruowany w Polsce.
Wizualnie trudno wychwycić większe różnice w stosunku do oryginału. Każde przetłoczenie i linia nawiązuje do pierwowzoru. Nie bez przyczyny fachowcy z Niemiec, Włoch i Austrii ocenili wrocławską replikę jako jedną z najwierniejszych. Pierwszy egzemplarz powstawał w pocie czoła aż przez 2,5 roku! Najbardziej czasochłonne było przygotowanie form umożliwiających wytłaczanie z włókna szklanego fragmentów karoserii...
Zobacz również
* Piękna bestia - Opel Astra OPC Piękna bestia - Opel Astra OPC*
*Powrót króla - Nissan GT-R R35Powrót króla - Nissan GT-R R35*
Ferrari F430 F1
*Miejskie terenówki - TOP 10 SUV'ówMiejskie terenówki - TOP 10 SUV'ów*
*Top 10 sportu i luksusuTop 10 sportu i luksusu*
SAM Bojar F50
Jak się okazuje, można zbudować Ferrari i to całkowicie legalnie. Dla przykładu pokazujemy model, który został skonstruowany w Polsce.
Wizualnie trudno wychwycić większe różnice w stosunku do oryginału. Każde przetłoczenie i linia nawiązuje do pierwowzoru. Nie bez przyczyny fachowcy z Niemiec, Włoch i Austrii ocenili wrocławską replikę jako jedną z najwierniejszych. Pierwszy egzemplarz powstawał w pocie czoła aż przez 2,5 roku! Najbardziej czasochłonne było przygotowanie form umożliwiających wytłaczanie z włókna szklanego fragmentów karoserii...
Zobacz również
* Piękna bestia - Opel Astra OPC Piękna bestia - Opel Astra OPC*
*Powrót króla - Nissan GT-R R35Powrót króla - Nissan GT-R R35*
Ferrari F430 F1
*Miejskie terenówki - TOP 10 SUV'ówMiejskie terenówki - TOP 10 SUV'ów*
*Top 10 sportu i luksusuTop 10 sportu i luksusu*
SAM Bojar F50
Jak się okazuje, można zbudować Ferrari i to całkowicie legalnie. Dla przykładu pokazujemy model, który został skonstruowany w Polsce.
Wizualnie trudno wychwycić większe różnice w stosunku do oryginału. Każde przetłoczenie i linia nawiązuje do pierwowzoru. Nie bez przyczyny fachowcy z Niemiec, Włoch i Austrii ocenili wrocławską replikę jako jedną z najwierniejszych. Pierwszy egzemplarz powstawał w pocie czoła aż przez 2,5 roku! Najbardziej czasochłonne było przygotowanie form umożliwiających wytłaczanie z włókna szklanego fragmentów karoserii...
Zobacz również
* Piękna bestia - Opel Astra OPC Piękna bestia - Opel Astra OPC*
*Powrót króla - Nissan GT-R R35Powrót króla - Nissan GT-R R35*
Ferrari F430 F1
*Miejskie terenówki - TOP 10 SUV'ówMiejskie terenówki - TOP 10 SUV'ów*
*Top 10 sportu i luksusuTop 10 sportu i luksusu*
SAM Bojar F50
Jak się okazuje, można zbudować Ferrari i to całkowicie legalnie. Dla przykładu pokazujemy model, który został skonstruowany w Polsce.
Wizualnie trudno wychwycić większe różnice w stosunku do oryginału. Każde przetłoczenie i linia nawiązuje do pierwowzoru. Nie bez przyczyny fachowcy z Niemiec, Włoch i Austrii ocenili wrocławską replikę jako jedną z najwierniejszych. Pierwszy egzemplarz powstawał w pocie czoła aż przez 2,5 roku! Najbardziej czasochłonne było przygotowanie form umożliwiających wytłaczanie z włókna szklanego fragmentów karoserii...
Zobacz również
* Piękna bestia - Opel Astra OPC Piękna bestia - Opel Astra OPC*
*Powrót króla - Nissan GT-R R35Powrót króla - Nissan GT-R R35*
Ferrari F430 F1
*Miejskie terenówki - TOP 10 SUV'ówMiejskie terenówki - TOP 10 SUV'ów*
*Top 10 sportu i luksusuTop 10 sportu i luksusu*
SAM Bojar F50
Jak się okazuje, można zbudować Ferrari i to całkowicie legalnie. Dla przykładu pokazujemy model, który został skonstruowany w Polsce.
Wizualnie trudno wychwycić większe różnice w stosunku do oryginału. Każde przetłoczenie i linia nawiązuje do pierwowzoru. Nie bez przyczyny fachowcy z Niemiec, Włoch i Austrii ocenili wrocławską replikę jako jedną z najwierniejszych. Pierwszy egzemplarz powstawał w pocie czoła aż przez 2,5 roku! Najbardziej czasochłonne było przygotowanie form umożliwiających wytłaczanie z włókna szklanego fragmentów karoserii...
Zobacz również
* Piękna bestia - Opel Astra OPC Piękna bestia - Opel Astra OPC*
*Powrót króla - Nissan GT-R R35Powrót króla - Nissan GT-R R35*
Ferrari F430 F1
*Miejskie terenówki - TOP 10 SUV'ówMiejskie terenówki - TOP 10 SUV'ów*
*Top 10 sportu i luksusuTop 10 sportu i luksusu*
SAM Bojar F50
Jak się okazuje, można zbudować Ferrari i to całkowicie legalnie. Dla przykładu pokazujemy model, który został skonstruowany w Polsce.
Wizualnie trudno wychwycić większe różnice w stosunku do oryginału. Każde przetłoczenie i linia nawiązuje do pierwowzoru. Nie bez przyczyny fachowcy z Niemiec, Włoch i Austrii ocenili wrocławską replikę jako jedną z najwierniejszych. Pierwszy egzemplarz powstawał w pocie czoła aż przez 2,5 roku! Najbardziej czasochłonne było przygotowanie form umożliwiających wytłaczanie z włókna szklanego fragmentów karoserii...
Zobacz również
* Piękna bestia - Opel Astra OPC Piękna bestia - Opel Astra OPC*
*Powrót króla - Nissan GT-R R35Powrót króla - Nissan GT-R R35*
Ferrari F430 F1
*Miejskie terenówki - TOP 10 SUV'ówMiejskie terenówki - TOP 10 SUV'ów*
*Top 10 sportu i luksusuTop 10 sportu i luksusu*
SAM Bojar F50
Jak się okazuje, można zbudować Ferrari i to całkowicie legalnie. Dla przykładu pokazujemy model, który został skonstruowany w Polsce.
Wizualnie trudno wychwycić większe różnice w stosunku do oryginału. Każde przetłoczenie i linia nawiązuje do pierwowzoru. Nie bez przyczyny fachowcy z Niemiec, Włoch i Austrii ocenili wrocławską replikę jako jedną z najwierniejszych. Pierwszy egzemplarz powstawał w pocie czoła aż przez 2,5 roku! Najbardziej czasochłonne było przygotowanie form umożliwiających wytłaczanie z włókna szklanego fragmentów karoserii...
Zobacz również
* Piękna bestia - Opel Astra OPC Piękna bestia - Opel Astra OPC*
*Powrót króla - Nissan GT-R R35Powrót króla - Nissan GT-R R35*
Ferrari F430 F1
*Miejskie terenówki - TOP 10 SUV'ówMiejskie terenówki - TOP 10 SUV'ów*
*Top 10 sportu i luksusuTop 10 sportu i luksusu*
SAM Bojar F50
Jak się okazuje, można zbudować Ferrari i to całkowicie legalnie. Dla przykładu pokazujemy model, który został skonstruowany w Polsce.
Wizualnie trudno wychwycić większe różnice w stosunku do oryginału. Każde przetłoczenie i linia nawiązuje do pierwowzoru. Nie bez przyczyny fachowcy z Niemiec, Włoch i Austrii ocenili wrocławską replikę jako jedną z najwierniejszych. Pierwszy egzemplarz powstawał w pocie czoła aż przez 2,5 roku! Najbardziej czasochłonne było przygotowanie form umożliwiających wytłaczanie z włókna szklanego fragmentów karoserii...
Zobacz również
* Piękna bestia - Opel Astra OPC Piękna bestia - Opel Astra OPC*
*Powrót króla - Nissan GT-R R35Powrót króla - Nissan GT-R R35*
Ferrari F430 F1
*Miejskie terenówki - TOP 10 SUV'ówMiejskie terenówki - TOP 10 SUV'ów*
*Top 10 sportu i luksusuTop 10 sportu i luksusu*
SAM Bojar F50
Jak się okazuje, można zbudować Ferrari i to całkowicie legalnie. Dla przykładu pokazujemy model, który został skonstruowany w Polsce.
Wizualnie trudno wychwycić większe różnice w stosunku do oryginału. Każde przetłoczenie i linia nawiązuje do pierwowzoru. Nie bez przyczyny fachowcy z Niemiec, Włoch i Austrii ocenili wrocławską replikę jako jedną z najwierniejszych. Pierwszy egzemplarz powstawał w pocie czoła aż przez 2,5 roku! Najbardziej czasochłonne było przygotowanie form umożliwiających wytłaczanie z włókna szklanego fragmentów karoserii...
Zobacz również
* Piękna bestia - Opel Astra OPC Piękna bestia - Opel Astra OPC*
*Powrót króla - Nissan GT-R R35Powrót króla - Nissan GT-R R35*
Ferrari F430 F1
*Miejskie terenówki - TOP 10 SUV'ówMiejskie terenówki - TOP 10 SUV'ów*
*Top 10 sportu i luksusuTop 10 sportu i luksusu*