AlkoholeBoss Hoss

Boss Hoss

None

Boss Hoss

1 / 16

Boss Hoss

Obraz

Boss Hoss - jak przystało na choppera - ocieka chromem. Wszystkie ozdobniki oraz wielki silnik sprawiły, że motor waży 600 kg, a dopuszczalna masa całkowita to... 830 kg!

*Dla kozaka - Boss HossDla kozaka - Boss Hoss*

2 / 16

Boss Hoss

Obraz

Monstrualne maszyny rodem z USA mogą ważyć niemal 600 kg oraz otrzymać silnik o pojemności 8.2 litra, który rozwija 502 KM!

*Dla kozaka - Boss HossDla kozaka - Boss Hoss*

3 / 16

Dla kozaka - Boss Hoss

Obraz

Warto odłożyć 45.000 euro, by usłyszeć dobywający się z rur wydechowych basowy pomruk silnika V8.

*Dla kozaka - Boss HossDla kozaka - Boss Hoss*

4 / 16

Boss Hoss

Obraz

Napęd przenosi pasek zębaty, co rozwiązało problem smarowania łańcucha. Tylna guma ma imponujące wymiary 230/60, 7.0"x15.0".

*Dla kozaka - Boss HossDla kozaka - Boss Hoss*

5 / 16

Boss Hoss

Obraz

Jedno spojrzenie na sprzęt powie wszystko o właścicielu - jest kozakiem...

*Dla kozaka - Boss HossDla kozaka - Boss Hoss*

6 / 16

Boss Hoss

Obraz

Wielkie maszyny nie są fanaberią kilku zapaleńców. Grono posiadaczy motorów napędzanych silnikiem V8 nieustannie się powiększa, ponieważ w niewielkim zakładzie produkcja Boss Hossów idzie pełną parą.

*Dla kozaka - Boss HossDla kozaka - Boss Hoss*

7 / 16

Boss Hoss

Obraz

Pomknąć przed siebie i martwić się o nic... Boss Hoss pozwala zrobić to w najlepszym stylu pod Słońcem.

*Dla kozaka - Boss HossDla kozaka - Boss Hoss*

8 / 16

Boss Hoss

Obraz

32-litrowy zbiornik nie wystarcza na długo przy średnim zużyciu paliwa, które potrafi przekroczyć 15l/100km.

*Dla kozaka - Boss HossDla kozaka - Boss Hoss*

9 / 16

Boss Hoss

Obraz

Stara szkoła... Sprzęt nie powstaje w ultranowoczesnych montowniach, które co pół minuty wypluwają kolejny egzemplarz motocykla, co dla wielu jest asumptem do zakupu.

*Dla kozaka - Boss HossDla kozaka - Boss Hoss*

10 / 16

Boss Hoss

Obraz

Amerykański mastodont jest prawdziwym szefem w świecie motocykli...

*Dla kozaka - Boss HossDla kozaka - Boss Hoss*

11 / 16

Boss Hoss

Obraz

Kierowca oraz pasażer może przyjąć wygodną, wyprostowaną pozycję. Brak przedniej szyby zniechęca do prób podróżowania z wysoką prędkością.

*Dla kozaka - Boss HossDla kozaka - Boss Hoss*

12 / 16

Boss Hoss

Obraz

Król amerykańskich szos - King-Kong wśród motocykli sprawdzi się idealnie na bezkresnych autostradach w USA.

*Dla kozaka - Boss HossDla kozaka - Boss Hoss*

13 / 16

Boss Hoss

Obraz

Zainteresowanie wszystkich skupia się na posiadaczu kolosalnego motocykla. W Europie, gdzie Boss Hoss nie jest powszechnie znany, będzie ponadto pytany, czy silnik to naprawdę V8...

*Dla kozaka - Boss HossDla kozaka - Boss Hoss*

14 / 16

Boss Hoss

Obraz

Wielki silnik, potężna chłodnica, wydajny wentylator, masywne lagi przedniego zawieszenia, duże koła... W Boss Hossie każdy element ma ponadprzeciętne wymiary.

*Dla kozaka - Boss HossDla kozaka - Boss Hoss*

15 / 16

Boss Hoss

Obraz

Żadnych skomplikowanych technologii, ultrawysokich obrotów, czy najnowocześniejszych tworzyw... A mimo to silnik Boss Hossa produkuje 502 KM i... wciąż pozostaje podatny na tuning!

*Dla kozaka - Boss HossDla kozaka - Boss Hoss*

16 / 16

Boss Hoss

Obraz

Centralne miejsce na 32-litrowym zbiorniku zajął wielki prędkościomierz. Obrotomierz został zredukowany do minimum - przy imponującej elastyczności silnika w zasadzie nie ma mowy o optymalnych obrotach, ponieważ intensywne rozpędzanie następuje już od najniższych obrotów.

*Dla kozaka - Boss HossDla kozaka - Boss Hoss*

Komentarze (0)