Boss Hoss
None
Boss Hoss
Boss Hoss - jak przystało na choppera - ocieka chromem. Wszystkie ozdobniki oraz wielki silnik sprawiły, że motor waży 600 kg, a dopuszczalna masa całkowita to... 830 kg!
*Dla kozaka - Boss HossDla kozaka - Boss Hoss*
Boss Hoss
Monstrualne maszyny rodem z USA mogą ważyć niemal 600 kg oraz otrzymać silnik o pojemności 8.2 litra, który rozwija 502 KM!
*Dla kozaka - Boss HossDla kozaka - Boss Hoss*
Dla kozaka - Boss Hoss
Warto odłożyć 45.000 euro, by usłyszeć dobywający się z rur wydechowych basowy pomruk silnika V8.
*Dla kozaka - Boss HossDla kozaka - Boss Hoss*
Boss Hoss
Napęd przenosi pasek zębaty, co rozwiązało problem smarowania łańcucha. Tylna guma ma imponujące wymiary 230/60, 7.0"x15.0".
*Dla kozaka - Boss HossDla kozaka - Boss Hoss*
Boss Hoss
Jedno spojrzenie na sprzęt powie wszystko o właścicielu - jest kozakiem...
*Dla kozaka - Boss HossDla kozaka - Boss Hoss*
Boss Hoss
Wielkie maszyny nie są fanaberią kilku zapaleńców. Grono posiadaczy motorów napędzanych silnikiem V8 nieustannie się powiększa, ponieważ w niewielkim zakładzie produkcja Boss Hossów idzie pełną parą.
*Dla kozaka - Boss HossDla kozaka - Boss Hoss*
Boss Hoss
Pomknąć przed siebie i martwić się o nic... Boss Hoss pozwala zrobić to w najlepszym stylu pod Słońcem.
*Dla kozaka - Boss HossDla kozaka - Boss Hoss*
Boss Hoss
32-litrowy zbiornik nie wystarcza na długo przy średnim zużyciu paliwa, które potrafi przekroczyć 15l/100km.
*Dla kozaka - Boss HossDla kozaka - Boss Hoss*
Boss Hoss
Stara szkoła... Sprzęt nie powstaje w ultranowoczesnych montowniach, które co pół minuty wypluwają kolejny egzemplarz motocykla, co dla wielu jest asumptem do zakupu.
*Dla kozaka - Boss HossDla kozaka - Boss Hoss*
Boss Hoss
Amerykański mastodont jest prawdziwym szefem w świecie motocykli...
*Dla kozaka - Boss HossDla kozaka - Boss Hoss*
Boss Hoss
Kierowca oraz pasażer może przyjąć wygodną, wyprostowaną pozycję. Brak przedniej szyby zniechęca do prób podróżowania z wysoką prędkością.
*Dla kozaka - Boss HossDla kozaka - Boss Hoss*
Boss Hoss
Król amerykańskich szos - King-Kong wśród motocykli sprawdzi się idealnie na bezkresnych autostradach w USA.
*Dla kozaka - Boss HossDla kozaka - Boss Hoss*
Boss Hoss
Zainteresowanie wszystkich skupia się na posiadaczu kolosalnego motocykla. W Europie, gdzie Boss Hoss nie jest powszechnie znany, będzie ponadto pytany, czy silnik to naprawdę V8...
*Dla kozaka - Boss HossDla kozaka - Boss Hoss*
Boss Hoss
Wielki silnik, potężna chłodnica, wydajny wentylator, masywne lagi przedniego zawieszenia, duże koła... W Boss Hossie każdy element ma ponadprzeciętne wymiary.
*Dla kozaka - Boss HossDla kozaka - Boss Hoss*
Boss Hoss
Żadnych skomplikowanych technologii, ultrawysokich obrotów, czy najnowocześniejszych tworzyw... A mimo to silnik Boss Hossa produkuje 502 KM i... wciąż pozostaje podatny na tuning!
*Dla kozaka - Boss HossDla kozaka - Boss Hoss*
Boss Hoss
Centralne miejsce na 32-litrowym zbiorniku zajął wielki prędkościomierz. Obrotomierz został zredukowany do minimum - przy imponującej elastyczności silnika w zasadzie nie ma mowy o optymalnych obrotach, ponieważ intensywne rozpędzanie następuje już od najniższych obrotów.
*Dla kozaka - Boss HossDla kozaka - Boss Hoss*