None
Dyfuzor pod przednim zderzakiem poprawia aerodynamikę ultraszybkiej maszyny.
*POWRÓT DO ARTYKUŁUPOWRÓT DO ARTYKUŁU*
Gemballa GT
Silnik po modyfikacjach dokonanych w warsztatach firmy Gemballa produkuje dodatkowe 40 KM.
*POWRÓT DO ARTYKUŁUPOWRÓT DO ARTYKUŁU*
Gemballa GT
Każdy z ręcznie wykończonych bolidów otrzymuje tabliczkę z indywidualnym numerem.
*POWRÓT DO ARTYKUŁUPOWRÓT DO ARTYKUŁU*
Gemballa GT
Zmodyfikowany układ wydechowy pozwolił na podniesienie mocy silnika. Dodatkowe wloty powietrza usprawniają chłodzenie 10-cylindrowej jednostki.
*POWRÓT DO ARTYKUŁUPOWRÓT DO ARTYKUŁU*
Gemballa GT
Ceramiczne hamulce oraz doskonałe zawieszenie nie wymagały jakichkolwiek usprawnień.
*POWRÓT DO ARTYKUŁUPOWRÓT DO ARTYKUŁU*
Gemballa GT
Kubełkowe siedzenia wykończono przy pomocy karbonu oraz skóry.
*POWRÓT DO ARTYKUŁUPOWRÓT DO ARTYKUŁU*
Gemballa GT
Wymienione koła podkreślają smukłą linię nadwozia. Kierowca ma możliwość zadecydowania, czy chce mieć nad głową dach pokryty alcantarą, czy też błękitne niebo.
*POWRÓT DO ARTYKUŁUPOWRÓT DO ARTYKUŁU*
Gemballa GT
Karbon, skóra i alcantara... Podobnie jak karoserię, również wnętrze utrzymano w czerwono-czarnych barwach.
*POWRÓT DO ARTYKUŁUPOWRÓT DO ARTYKUŁU*
Gemballa GT
Na dobrą sprawę lusterka wsteczne stały się zbyteczne, gdyż spoglądanie do tyłu umożliwia dachowa kamera, która przekazuje obraz do wyświetlacza na desce rozdzielczej.
*POWRÓT DO ARTYKUŁUPOWRÓT DO ARTYKUŁU*
Gemballa GT
Zmodyfikowany statecznik oraz dyfuzor o nowym kształcie poprawiają przyczepność tylnej osi przy wysokich prędkościach.
*POWRÓT DO ARTYKUŁUPOWRÓT DO ARTYKUŁU*