DziewczynyPociąg

Pociąg

Pociąg
Źródło zdjęć: © AFP

06.02.2008 | aktual.: 07.04.2017 11:42

None

Pierwszym użytkownikiem AGV będzie prywatny włoski przewoźnik kolejowy Nuovo Transporto Viaggiatori (NTV), który zamówił 25 składów za łącznie 650 mln euro, z opcją na dodatkowych dziesięć.

Alstom twierdzi, że kontroluje obecnie 70 procent rynku pociągów szybszych niż 300 kilometrów na godzinę.

Zobacz również

* Megamaszyny: żurawie budowlane Megamaszyny: żurawie budowlane*

1 / 12

Najnowszy pociąg francuski

Obraz
© AFP

AGV ma umocnić jego pozycję wobec dwóch głównych konkurentów - niemieckiego Siemensa i kanadyjskiego Bombardiera.

Alstom rozpoczął seryjną produkcję TGV w 1981 roku, dostarczając dotąd odbiorcom 650 składów.

Zobacz również

* Megamaszyny: żurawie budowlane Megamaszyny: żurawie budowlane*

4 / 12

Maglev MLX01 - Japońskie cudo techniki

Obraz
© AFP

Zobacz również

* Megamaszyny: żurawie budowlane Megamaszyny: żurawie budowlane*

5 / 12

W Tokyo podróżować można z pokemonami

Obraz
© AFP

Zobacz również

* Megamaszyny: żurawie budowlane Megamaszyny: żurawie budowlane*

8 / 12

Pakistańskie standarty są zupełnie inne

Obraz
© AFP

Zobacz również

* Megamaszyny: żurawie budowlane Megamaszyny: żurawie budowlane*

9 / 12

Zawrotne prędkości TGV

Obraz
© AFP

Zobacz również

* Megamaszyny: żurawie budowlane Megamaszyny: żurawie budowlane*

10 / 12

T-700 Tajwan nie chce być gorszy od Chin kontynentalnych

Obraz
© AFP

Zobacz również

* Megamaszyny: żurawie budowlane Megamaszyny: żurawie budowlane*

11 / 12

W Afryce zawsze brakuje miejsc w pociągu

Obraz
© AFP

Zobacz również

* Megamaszyny: żurawie budowlane Megamaszyny: żurawie budowlane*

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)