None
Pierwszym użytkownikiem AGV będzie prywatny włoski przewoźnik kolejowy Nuovo Transporto Viaggiatori (NTV), który zamówił 25 składów za łącznie 650 mln euro, z opcją na dodatkowych dziesięć.
Alstom twierdzi, że kontroluje obecnie 70 procent rynku pociągów szybszych niż 300 kilometrów na godzinę.
Zobacz również
* Megamaszyny: żurawie budowlane Megamaszyny: żurawie budowlane*
Najnowszy pociąg francuski
AGV ma umocnić jego pozycję wobec dwóch głównych konkurentów - niemieckiego Siemensa i kanadyjskiego Bombardiera.
Alstom rozpoczął seryjną produkcję TGV w 1981 roku, dostarczając dotąd odbiorcom 650 składów.
Zobacz również
* Megamaszyny: żurawie budowlane Megamaszyny: żurawie budowlane*
Japoński "Fastech 360Z"
Zobacz również
* Megamaszyny: żurawie budowlane Megamaszyny: żurawie budowlane*
Polski ED-74
Zobacz również
* Megamaszyny: żurawie budowlane Megamaszyny: żurawie budowlane*
Maglev MLX01 - Japońskie cudo techniki
Zobacz również
* Megamaszyny: żurawie budowlane Megamaszyny: żurawie budowlane*
W Tokyo podróżować można z pokemonami
Zobacz również
* Megamaszyny: żurawie budowlane Megamaszyny: żurawie budowlane*
Pociąg czy samochód?
Zobacz również
* Megamaszyny: żurawie budowlane Megamaszyny: żurawie budowlane*
Niemiecki pociąg magnetyczny
Zobacz również
* Megamaszyny: żurawie budowlane Megamaszyny: żurawie budowlane*
Pakistańskie standarty są zupełnie inne
Zobacz również
* Megamaszyny: żurawie budowlane Megamaszyny: żurawie budowlane*
Zawrotne prędkości TGV
Zobacz również
* Megamaszyny: żurawie budowlane Megamaszyny: żurawie budowlane*
T-700 Tajwan nie chce być gorszy od Chin kontynentalnych
Zobacz również
* Megamaszyny: żurawie budowlane Megamaszyny: żurawie budowlane*
W Afryce zawsze brakuje miejsc w pociągu
Zobacz również
* Megamaszyny: żurawie budowlane Megamaszyny: żurawie budowlane*
TGV odrobinę wolniej
Zobacz również
* Megamaszyny: żurawie budowlane Megamaszyny: żurawie budowlane*