DziewczynyPociąg

Pociąg

None

Pociąg
Źródło zdjęć: © AFP

1 / 13

Najnowszy pociąg francuski

Obraz
© AFP

Pierwszym użytkownikiem AGV będzie prywatny włoski przewoźnik kolejowy Nuovo Transporto Viaggiatori (NTV), który zamówił 25 składów za łącznie 650 mln euro, z opcją na dodatkowych dziesięć.

Alstom twierdzi, że kontroluje obecnie 70 procent rynku pociągów szybszych niż 300 kilometrów na godzinę.

Zobacz również

* Megamaszyny: żurawie budowlane Megamaszyny: żurawie budowlane*

2 / 13

Najnowszy pociąg francuski

Obraz
© AFP

AGV ma umocnić jego pozycję wobec dwóch głównych konkurentów - niemieckiego Siemensa i kanadyjskiego Bombardiera.

Alstom rozpoczął seryjną produkcję TGV w 1981 roku, dostarczając dotąd odbiorcom 650 składów.

Zobacz również

* Megamaszyny: żurawie budowlane Megamaszyny: żurawie budowlane*

5 / 13

Maglev MLX01 - Japońskie cudo techniki

Obraz
© AFP

Zobacz również

* Megamaszyny: żurawie budowlane Megamaszyny: żurawie budowlane*

6 / 13

W Tokyo podróżować można z pokemonami

Obraz
© AFP

Zobacz również

* Megamaszyny: żurawie budowlane Megamaszyny: żurawie budowlane*

9 / 13

Pakistańskie standarty są zupełnie inne

Obraz
© AFP

Zobacz również

* Megamaszyny: żurawie budowlane Megamaszyny: żurawie budowlane*

10 / 13

Zawrotne prędkości TGV

Obraz
© AFP

Zobacz również

* Megamaszyny: żurawie budowlane Megamaszyny: żurawie budowlane*

11 / 13

T-700 Tajwan nie chce być gorszy od Chin kontynentalnych

Obraz
© AFP

Zobacz również

* Megamaszyny: żurawie budowlane Megamaszyny: żurawie budowlane*

12 / 13

W Afryce zawsze brakuje miejsc w pociągu

Obraz
© AFP

Zobacz również

* Megamaszyny: żurawie budowlane Megamaszyny: żurawie budowlane*

Komentarze (0)