American Apparel i manekiny z włosami łonowymi
21.01.2014 | aktual.: 07.04.2017 12:48
American Apparel szokuje nową kampanią
Na dziwny pomysł wpadła firma American Apparel, która manekinom prezentującym nową linię bielizny dorobiła... owłosienie łonowe oraz sutki. Przechodnie kiwali głowami z niedowierzaniem, a media szybko podchwyciły temat, przypominając, że znany producent odzieży w przeszłości już szokował podobnymi praktykami.
Zrobione 20 stycznia zdjęcia ukazują witrynę sklepu znajdującego się w Nowym Jorku. Zdaniem przedstawicieli butiku, wystrój wystawy miał przywodzić na myśl "surową, realną seksualność". Jednak niektórzy przechodnie reagowali na widok owej "surowej seksualności" obrzydzeniem. Wcześniej firma posługiwała się już tego typu praktykami, prezentując w swoich reklamach roznegliżowane nastoletnie modelki lub kobiety przyjmujące szczególnie wyuzdane pozy.
Zastanówmy się jednak, czy czasem większość modelek nie przypomina wychudzonych licealistek. Pomijając fakt grania młodością i "seksualnymi" pozami - bo robią to chyba wszyscy - czemu tak dziwią nas włosy łonowe? Przecież kobiety je mają. Czemu nie mają ich mieć manekiny?
Ijuh, facet.wp.pl
American Apparel szokuje nową kampanią
Na dziwny pomysł wpadła firma American Apparel, która manekinom prezentującym nową linię bielizny dorobiła... owłosienie łonowe oraz sutki. Przechodnie kiwali głowami z niedowierzaniem, a media szybko podchwyciły temat, przypominając, że znany producent odzieży w przeszłości już szokował podobnymi praktykami.
Zrobione 20 stycznia zdjęcia ukazują witrynę sklepu znajdującego się w Nowym Jorku. Zdaniem przedstawicieli butiku, wystrój wystawy miał przywodzić na myśl "surową, realną seksualność". Jednak niektórzy przechodnie reagowali na widok owej "surowej seksualności" obrzydzeniem. Wcześniej firma posługiwała się już tego typu praktykami, prezentując w swoich reklamach roznegliżowane nastoletnie modelki lub kobiety przyjmujące szczególnie wyuzdane pozy.
Zastanówmy się jednak, czy czasem większość modelek nie przypomina wychudzonych licealistek. Pomijając fakt grania młodością i "seksualnymi" pozami - bo robią to chyba wszyscy - czemu tak dziwią nas włosy łonowe? Przecież kobiety je mają. Czemu nie mają ich mieć manekiny?
Ijuh, facet.wp.pl
American Apparel szokuje nową kampanią
Na dziwny pomysł wpadła firma American Apparel, która manekinom prezentującym nową linię bielizny dorobiła... owłosienie łonowe oraz sutki. Przechodnie kiwali głowami z niedowierzaniem, a media szybko podchwyciły temat, przypominając, że znany producent odzieży w przeszłości już szokował podobnymi praktykami.
Zrobione 20 stycznia zdjęcia ukazują witrynę sklepu znajdującego się w Nowym Jorku. Zdaniem przedstawicieli butiku, wystrój wystawy miał przywodzić na myśl "surową, realną seksualność". Jednak niektórzy przechodnie reagowali na widok owej "surowej seksualności" obrzydzeniem. Wcześniej firma posługiwała się już tego typu praktykami, prezentując w swoich reklamach roznegliżowane nastoletnie modelki lub kobiety przyjmujące szczególnie wyuzdane pozy.
Zastanówmy się jednak, czy czasem większość modelek nie przypomina wychudzonych licealistek. Pomijając fakt grania młodością i "seksualnymi" pozami - bo robią to chyba wszyscy - czemu tak dziwią nas włosy łonowe? Przecież kobiety je mają. Czemu nie mają ich mieć manekiny?
Ijuh, facet.wp.pl
American Apparel szokuje nową kampanią
Na dziwny pomysł wpadła firma American Apparel, która manekinom prezentującym nową linię bielizny dorobiła... owłosienie łonowe oraz sutki. Przechodnie kiwali głowami z niedowierzaniem, a media szybko podchwyciły temat, przypominając, że znany producent odzieży w przeszłości już szokował podobnymi praktykami.
Zrobione 20 stycznia zdjęcia ukazują witrynę sklepu znajdującego się w Nowym Jorku. Zdaniem przedstawicieli butiku, wystrój wystawy miał przywodzić na myśl "surową, realną seksualność". Jednak niektórzy przechodnie reagowali na widok owej "surowej seksualności" obrzydzeniem. Wcześniej firma posługiwała się już tego typu praktykami, prezentując w swoich reklamach roznegliżowane nastoletnie modelki lub kobiety przyjmujące szczególnie wyuzdane pozy.
Zastanówmy się jednak, czy czasem większość modelek nie przypomina wychudzonych licealistek. Pomijając fakt grania młodością i "seksualnymi" pozami - bo robią to chyba wszyscy - czemu tak dziwią nas włosy łonowe? Przecież kobiety je mają. Czemu nie mają ich mieć manekiny?
Ijuh, facet.wp.pl
American Apparel szokuje nową kampanią
Na dziwny pomysł wpadła firma American Apparel, która manekinom prezentującym nową linię bielizny dorobiła... owłosienie łonowe oraz sutki. Przechodnie kiwali głowami z niedowierzaniem, a media szybko podchwyciły temat, przypominając, że znany producent odzieży w przeszłości już szokował podobnymi praktykami.
Zrobione 20 stycznia zdjęcia ukazują witrynę sklepu znajdującego się w Nowym Jorku. Zdaniem przedstawicieli butiku, wystrój wystawy miał przywodzić na myśl "surową, realną seksualność". Jednak niektórzy przechodnie reagowali na widok owej "surowej seksualności" obrzydzeniem. Wcześniej firma posługiwała się już tego typu praktykami, prezentując w swoich reklamach roznegliżowane nastoletnie modelki lub kobiety przyjmujące szczególnie wyuzdane pozy.
Zastanówmy się jednak, czy czasem większość modelek nie przypomina wychudzonych licealistek. Pomijając fakt grania młodością i "seksualnymi" pozami - bo robią to chyba wszyscy - czemu tak dziwią nas włosy łonowe? Przecież kobiety je mają. Czemu nie mają ich mieć manekiny?
Ijuh, facet.wp.pl
American Apparel szokuje nową kampanią
Na dziwny pomysł wpadła firma American Apparel, która manekinom prezentującym nową linię bielizny dorobiła... owłosienie łonowe oraz sutki. Przechodnie kiwali głowami z niedowierzaniem, a media szybko podchwyciły temat, przypominając, że znany producent odzieży w przeszłości już szokował podobnymi praktykami.
Zrobione 20 stycznia zdjęcia ukazują witrynę sklepu znajdującego się w Nowym Jorku. Zdaniem przedstawicieli butiku, wystrój wystawy miał przywodzić na myśl "surową, realną seksualność". Jednak niektórzy przechodnie reagowali na widok owej "surowej seksualności" obrzydzeniem. Wcześniej firma posługiwała się już tego typu praktykami, prezentując w swoich reklamach roznegliżowane nastoletnie modelki lub kobiety przyjmujące szczególnie wyuzdane pozy.
Zastanówmy się jednak, czy czasem większość modelek nie przypomina wychudzonych licealistek. Pomijając fakt grania młodością i "seksualnymi" pozami - bo robią to chyba wszyscy - czemu tak dziwią nas włosy łonowe? Przecież kobiety je mają. Czemu nie mają ich mieć manekiny?
Ijuh, facet.wp.pl
American Apparel szokuje nową kampanią
Na dziwny pomysł wpadła firma American Apparel, która manekinom prezentującym nową linię bielizny dorobiła... owłosienie łonowe oraz sutki. Przechodnie kiwali głowami z niedowierzaniem, a media szybko podchwyciły temat, przypominając, że znany producent odzieży w przeszłości już szokował podobnymi praktykami.
Zrobione 20 stycznia zdjęcia ukazują witrynę sklepu znajdującego się w Nowym Jorku. Zdaniem przedstawicieli butiku, wystrój wystawy miał przywodzić na myśl "surową, realną seksualność". Jednak niektórzy przechodnie reagowali na widok owej "surowej seksualności" obrzydzeniem. Wcześniej firma posługiwała się już tego typu praktykami, prezentując w swoich reklamach roznegliżowane nastoletnie modelki lub kobiety przyjmujące szczególnie wyuzdane pozy.
Zastanówmy się jednak, czy czasem większość modelek nie przypomina wychudzonych licealistek. Pomijając fakt grania młodością i "seksualnymi" pozami - bo robią to chyba wszyscy - czemu tak dziwią nas włosy łonowe? Przecież kobiety je mają. Czemu nie mają ich mieć manekiny?
Ijuh, facet.wp.pl