AlkoholeAuto Union Type D

Auto Union Type D

None

Auto Union Type D

1 / 12

Auto Union Type D

Obraz

Rywalizacja i dźwięk piekielnych maszyn wzbudzały podziw kibiców, a ich osiągi wywoływały uśmiech na twarzach kierowców.

ZOBACZ RÓWNIEŻ

2 / 12

Auto Union Type D

Obraz

17 lutego w domu aukcyjnym Christie's rozpocznie się licytacja Auto Uniona Type D. Specjaliści szacują, że 460-konny pocisk zmieni właściciela za kwotę mogącą sięgnąć... 12 milionów euro!

ZOBACZ RÓWNIEŻ

3 / 12

Auto Union Type D

Obraz

W latach '30 ubiegłego wieku dynamika Auto Uniona Type D powalała na kolana – maszyna potrafiła pomknąć 330 km/h. Wyścigowy potwór nie ma się czego wstydzić nawet po 70 latach!

ZOBACZ RÓWNIEŻ

4 / 12

Auto Union Type D

Obraz

Szybko i niebezpiecznie - czyż nie za to kochamy motoryzację?

ZOBACZ RÓWNIEŻ

5 / 12

Auto Union Type D

Obraz

Potężna moc trafiała na asfalt przez wyjątkowo wąskie opony. Kierowca mógł być z siebie dumny, jeżeli udało mu się okiełznać srebrną bestię.

ZOBACZ RÓWNIEŻ

6 / 12

Auto Union Type D

Obraz

Historyczna wyścigówka potrafi spalić gumę tak samo dobrze, jak współczesne Audi A4 DTM...

ZOBACZ RÓWNIEŻ

7 / 12

Auto Union Type D

Obraz

Wyścigi historycznych maszyn są darzone szczególnym mirem na terenie Wielkiej Brytanii .

ZOBACZ RÓWNIEŻ

8 / 12

Auto Union Type D

Obraz

Auto Union doskonalił swoje maszyny przez 7 lat. Zmieniały się silniki i osiągi, ale srebrny kolor karoserii i centralnie umieszczony silnik pozostał ich wyróżnikiem.

ZOBACZ RÓWNIEŻ

9 / 12

Auto Union Type D

Obraz

Brak pasów bezpieczeństwa i kasków na głowach zawodników, wielkie kierownice oraz wąskie opony sprawiały, że dawne Gran Prix były balansowaniem na granicy życia i śmierci.

ZOBACZ RÓWNIEŻ

10 / 12

Auto Union Type D

Obraz

Auto Union Type C różnił się od modelu Type D nie tylko większą ilością cylindrów, ale również stylistyką. Mniejsza pojemność nie wpłynęła na drastyczny spadek mocy, ponieważ pod maską pojawił się drugi kompresor.

ZOBACZ RÓWNIEŻ

11 / 12

Auto Union Type D

Obraz

ZOBACZ RÓWNIEŻ

12 / 12

Auto Union Type D

Obraz

Gran Prix sprzed lat znacznie różniły się od obecnych. Kibice stali bezpośrednio przy trasie, a na zakrętach nie było żwirowych pułapek, które błyskawicznie wyhamują pędzącą maszynę, gdy kierowcy nie uda się okiełznać jej temperamentu.

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Komentarze (0)